min nonfirmation part 2

Som lovet, er her billeder hvor I kan se min kjole, mit hår, makeup osv., fra min nonfirmation! Jeg havde som sagt en helt fantastisk dag, kan slet ikke forstå at det er over en måned siden. Beklager blogningen ikke er helt optimal for tiden, men som sagt fokuserer jeg rigtig meget på skole for tiden. Jeg deaktiverede i går min facebook, så jeg kunne bruge denne weekend til at fokusere 100% på min mundtlig dansk eksamen, på torsdag. Det betyder at min facebook side også er lukket, indtil jeg kommer tilbage. But don't worry, regner med at åbne min facebook søndag aften igen! Alt afhængig af hvor langt jeg er nået i denne weekend. Og ja I kan nok regne ud, at min weekend bliver riiiigtig interresant... Hahha, jeg skal ikke lave andet end dansk, wuhu. 

Hvad synes I?

Knus

10 kommentarer:

  1. Hvor er du dog smuk! Hvor er dine sko fra?

    Knus
    josephinefotoblog.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak! Laver et indlæg om dem snarest!

      Slet
  2. Wow, jeg elsker virkelig din kjole og de sko! Hvor er skoene fra? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Laver et indlæg om dem om et par dage <3

      Slet
  3. Virkelig fine billeder, du er så smuk! <3

    SvarSlet
  4. du er virkelig smuk, og du ligner din far!! :)

    SvarSlet
  5. Synes det er nogen rigtige søde billeder og du er virkelig smuk.. og wow en smuk kjole :)

    SvarSlet
  6. Hvad er mærket på din seriøst lækre kjole? Og hvor har du købt den?

    SvarSlet
  7. Wauw skønne Alma!<3
    Du er så fantastisk smuk!
    Virkelig flotte og søde billeder.
    Din kjole og det andet er virkelig smukt!♥
    Elsker dig Alma, din smukke fis!♥

    SvarSlet
  8. Wauw smukke og skønne Alma!<3
    Du er virklig køn og virkelig flot!
    Det er godt nok nogle smukke billeder og søde billeder:-)
    Din kjole og alt det du har på er virkelig flot!♥
    Elsker dig Alma din smukke pige♥

    SvarSlet