cravings

Oh yes - endnu en collage med mine mange ønsker! Seriøst, jeg har SÅ mange ting jeg gerne vil have fingrene lige pt. Men jeg ved desværre godt, at jeg ikke har råd til det hele.. Suk. I dag var jeg kun 2 timer i skole (læs: dejligt!!!!!), da vi skulle have FSA retstavning- og læseprøve. Jeg har ikke problemer med dansk prøver, så det gik som forventet. Glæder mig til at få alle mine karaktere på tirsdag! Nu vil jeg smutte ud og spise med daddy.

Hvad synes I?

Knus

//Once again I have found some stuff, that I would very much like to have in my closet! I seriously have soooo many cravings right now, and I can't afford everything it at all... Sigh. Anyway, today I was only 2 hours at school because of a test/exam. It went good (I hope!), so now I'm going to got out to eat with my dad! What do you think? Hugs

10 kommentarer:

  1. Ej hvor er de ting bare fede :-)

    Ville lige vide om du godt vidste at fra d. 1 juli kan man ikke følge via google mere, men kun bloglovin :-)

    SvarSlet
  2. hvordan får man sine egne billeder over i polyvore? og hvordan får man tekst på ?

    SvarSlet
    Svar
    1. det er noget der hedder clip to polyvore :)

      Slet
  3. Så fede ting. Gid man havde råd til shoppe amok haha <3

    SvarSlet
  4. Kender føelsen :)
    Kig gerne forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Er helt vild med comboy shortsene !

    Fede ting, fedt indlæg, fed blog ;)

    http://byemmarise.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Har I først prøver nu, hvornår har du så sommerferie?
    Super fine ting! Har selv homies toppen, bare i sort :)´

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Mega! fede ting ;)
    Hvor er de blå shorts, med nitter fra? ;)

    SvarSlet
  8. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  9. Hvor er denim shortsene og den hvide t-shirt fra?😍

    SvarSlet