Så fik jeg endelig postet de sager jeg fik købt i Topshop - og yes, begge ting var på min "wish list", så det er jo sups. Ville så gerne have købt nogle af de andre ting, men enten var de der ikke, eller ikke i min str., sad dårligt osv... Men men, jeg er glad for mine køb! Leo leggins'ne er virkelig en lækker kvalitet, og er ikke "bare" leggins, de er virkelig god kvalitet! T-shirten er bare en helt normal croptop.
I dag var jeg til dansk FSA prøve, hvor du skal sidde i 3,5 time og skrive stil, wuhu. Det gik meget godt, tror jeg i hvert fald. Jeg skrev et essay om reality tv, og sidst vi skrev sådan en FSA stil fik jeg 12, så håber da lidt på det samme igen hahah!

Hvad synes I?

Knus

Finally I got to show you my new stuff from Topshop! I really like the leggings - there in such a good quality and fits perfectly. Could you ask for more? The crop top is just a basic, nothing special about it - but I love it anyway. What do you think? 

11 kommentarer:

  1. Fede ting du har købt! Hvad kom du af med for de to lækre ting?:)

    josephinelinneberg.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Lidt over 300 tror jeg - men der var også tilbud!

      Slet
  2. Elsker leopard leggins'ne, de er virkelig fede!

    http://carolineemilieblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Ihhh så fine ting! Leo leggins er efterhånden bare et must, haha!

    cecilieirenes.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Så det godt på instaaaa, det ser virkelig fedt ud sammen! Og tillykke med karakteren :)

    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
    Svar
    1. Takkk hihi! Og karakteren var nu længe siden haha :) men tak

      Slet
  5. Hej alma :-) ved du godt at den første juli mister man alle sine følger via goole, også kan man kun følge blogs via bloglovin :-)

    SvarSlet
  6. Lækkert med noget shopping!
    Vi havde prøverne for et par uger siden, for vi har live haft projektuge bagefter.
    Jeg valgte også det essay om reality (fik 10), håber du får nogle gode karakter :-)
    http://clarastenfeldt.blogspot.dk/

    SvarSlet