Taske fra Pieces, Halskæde fra Second Female, Ringe fra Jane Kønig og Spinning rings, armbånd fra BeChristensen og Marc By Marc Jacobs, T-shirt og Blazer fra H&M, Jeans fra Dr. Denim og sko fra Zara

Hej tøser. For det første beklager jeg at jeg ikke er så aktiv på bloggen for tiden, men jeg fokuserer 100% på skolen for tiden, da jeg skal til årsprøver/prøveeksamner snart. Det tager rigtig meget af min tid, og derfor er det svært at nå alting, inklusiv bloggen. Det håber jeg virkelig at I kan forstå, og at I vil bære over med. For jeg kommer absolut ikke til at kunne blogge mere, af at få negative kommentarer om "dårlig blogning". Men jeg prøver så godt jeg kan at få styr på det hele! Jeg følte lidt at jeg skyldede jer et ordenligt indlæg, så jeg ville tage lidt outfit billeder til jer. Det kan jeg så se at jeg nu har brugt et par timer på, hahah åh, men ja så må jeg bare være et par timer længere oppe! Har forresten trukket "Essays" som fordybelsesemne til Dansk Mundtlig eksamen, hvilket jeg er ret utilfreds med... Men jeg har prøvet at få det bedste ud af det, og er nu godt i gang! I morgen fylder min søster 10 år, så derfor tror jeg ikke jeg får tid til at blogge - men jeg vil tage masser af billeder til jer!

Hvad synes I egentlig om denne baggrund - er den for forvirrende, eller fungerer den fint? Fortæl mig jeres mening! Og er der nogle af jer andre der skal til prøveeksaminer - eller rigtig eksamen for den skyld?

Knus

32 kommentarer:

  1. gider du svare på hvad du bruger til at redigere med? Nu har jeg spurgt 3 gange (:

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg svarer på det spørgsmål i nærmest hvert indlæg, og har svaret på det i flere spørgsmålsrunder, så ja det gider jeg godt. Jeg bruger Camerabag

      Slet
  2. Skal også selv op til prøve-eksamener i år og det tager det meste af min fritid, så kan godt forstå det stresser lidt! Super flot outfit, og jeg synes baggrunden fungere helt fint! -Slet ikke forvirrende, tværtimod anderledes og flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for at høre! Mange tak!
      Og jep, det stresser ret meget haha - må også tilbage til lektierne nu! puhh

      Slet
  3. Den reol der ligner totalt den vi selv har hos os! Ellers lækkert ouffit :)
    Kig gerne forbi: Astrid-thetruem.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Er helt vildt med halskæden! :)

    lizanielsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe også mig, den kan altid pifte et kedeligt outfit op!

      Slet
  5. Jeg skal også til prøveeksamener, så jeg har det på helt samme måde som dig, stresset og travlt...
    Anyway, så er det et super lækkert outfit og baggrunden fungerer godt, elsker din måde at redigere på, knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak!
      Og dejligt jeg ikke er den eneste...

      Slet
  6. Smukke altså!

    Kys
    idasavkov.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg har selv været op i matematik i dag og skal også op i tysk, engelsk, fysik/kemi og dansk :) super stramt og hårdt med alle de afgangsprøver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Waow, ja det er det virkelig!

      Slet
  8. Hvor er du dog smuk! Elsker baggrunden og outfittet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Dejligt at høre.

      Slet
  9. Hej alma, hvad er det du arbejder som/med?:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er fotostudie assistent hos Miinto :)

      Slet
  10. Elsker baggrunden, det ser super cool ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skønt at høre, mange tak!

      Slet
  11. Hey,
    amazing outfit. Suits you so good.
    Love
    Tabea

    http://wolkedrei.blogspot.de/

    SvarSlet
  12. Det her spørgsmål er til ugens spørgsmål :)
    Hvordan har du gjort sådan at der ingen kant er rundt om dine billeder?

    SvarSlet
  13. (det er måske lidt irrelevant til dette indlæg, meeen..)
    Hvad laver du som fotoassistent? :)

    SvarSlet
  14. Hvordan får du den der nye overskrift på? :)
    Sådan så du kan vælge ny skrifttype på hvert indlæg og sådan.. :)

    SvarSlet
  15. Jeg skal også til prøveeksamener, mine begynder i næste uge .. Er kun lidt nervøs, men er heldigvis ret glad for at jeg trak digte i dansk mundtligt!

    SvarSlet
  16. Var til prøveeksamen lige efter lockouten, men mangler stadigvæk noget mundligt :-)

    SvarSlet
  17. Hvad bruger du din taske til?
    Altså bruger du den som skoletaske eller....?

    SvarSlet
  18. Elsker sættet - og er SÅ misundelig på dine tynde, lange ben!

    Jeg synes baggrunden er fin - i hvert fald til et enkelt sæt som dette :)

    SvarSlet