01/07/2013

Hej tøser! Siden jeg postede nogle billeder af min "nye væg" på min instagram, har jeg fået en masse spørgsmål omkring det. Jeg vil derfor nu prøve at besvare de fleste af jeres spørgsmål!
Jeg har bestilt og fået fremkaldt billederne hos Photobox, udelukkende fordi at de havde et tilbud kørende, hvor man kunne få 100 x 10x15 billeder GRATIS! Jeg har længe været træt af min flere år gamle "vi unge væg" hvor jeg havde klippet en masse masse ud, og det var blevet ret så barnligt haha. Tilbage til Photobox; jeg skulle betale 60 kr. for fragt og de kom indenfor en uge mener jeg. Helt okay. Kvaliteten er også helt fin, i forhold til at det meste er tumblr billeder! Og yes, nærmest alle billederne har jeg hentet ned fra tumblr, borset fra dem hvor jeg er sammen med mine veninder osv. Jeg har hængt billederne op med elefantsnot, og så tror jeg egentlig ikke der er mere at sige?

Som I kan se, har jeg nogle hylder over billerne. Før var der nogle røde låger, og dem har jeg nu fået fjernet, og i stedet stilt sko op. Synes selv det er blevet SÅ meget finere, og jeg føler mig meget mere mig selv ved mit værelse nu! Jeg mangler kun 3 ting jeg gerne vil have lavet om på værelset, men jeg ved bare ikke helt om det er det jeg gider bruge mine penge på, lige nu. Derfor må i staaaadig vente lidt endnu på min roomtour - men her har I da liiidt inspiration!

I går var jeg med Bjørk ude at spise, og derefter tog vi i biografen og så "Mama". Første gang jeg har set en gyser i biografen, haha. Det var ret sjovt, for hvergang man blev forskrækket så skreg hele salen jo, og derefter flækkede alle af grin. Egentlig ret hyggeligt, selvom filmen jo er uhyggelig. Vi havde i hvert fald en rigtig hyggelig aften!

Hvad synes I? Det blev godt nok en lang tekst, but well....

Knus

25 kommentarer:

  1. Har du et link til Photobox's side?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah lol, du kunne så også bare søge på photobox - eller bare skrive .dk bagefter ;-)

      Slet
  2. Virkelig fed væg! må også få lavet sådan en væg med Cara Delvinge, Babara Palvin, Beoynce og en masse tumblr billeder <3

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! De er også alle sammen en del af min væg ;)

      Slet
  3. Kunne nogle af dine billeder heller ikke blive overført? Hvad gjorde du? ARG.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det kunne de godt... desværre

      Slet
  4. Lækker væg. Du har virkelig givet mig inspiration der! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre! <3

      Slet
  5. Din væg er virkelig flot og inspirerende, Alma!
    Gælder det gratis tilbud stadig? :-)

    SvarSlet
  6. Hej Alma.....

    Virkelig god inspiration, det skal prøves. Og Kan du filme din roomtour!!! <3

    SvarSlet
  7. Er alle 100 billeder på din væg?
    - Mega flot væg, og super inspirerende!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Nope, kun lidt over 60 tror jeg :)
      Dejligt at høre!

      Slet
  8. Har du en tumblr, hvis ja, hvad hedder den? :)
    Elsker jeg din blog. Den er så inspirerende!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger den aldrig :(
      Mange tak!

      Slet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Wauw, virkelig fed idé! Víldt lækre billeder, tumblr er jo fantastisk! Tror lige jeg vil tjekke Photobox ud! Tak for tippet!
    Elsker også reolen med skoende på hylderne. Især fordi der kun er et par sko, og du ikke har proppet en masse par ind! :-)


    http://anna-smiler.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er det dejligt at høre! Mange tak!

      Slet
  11. Virkelig inspirerende væg og ikke mindst inspirerende billeder, jeg følger dig nu (:

    Kig endelig gerne forbi min blog
    Knus http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  12. Det ser vild lækkert ud, har lige bestilt 100 billeder selv - tak for tippet!
    Hvad hedder du på tumblr? Btw. så er du min ynglings blogger! <3

    SvarSlet
  13. Eeeej Alma, du kan det hele! Kreativ, smuk og dejlig blogger! <3

    Knus,
    www.victoria-k-dk.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. sikke et fantastisk værelse du har!

    SvarSlet