02/07/2013

Når du får en kommentar, går du så ind på personens blog?
Depends... Jeg går aldrig ind på bloggen, hvis der står noget som "fed blog, tjek min ud: www.eksempel.dk", det er udelukkende reklame, og noget falskt fis, som jeg ikke føler for at støtte. Hvis det derimod er en fast læser, som jeg kan genkende og som skriver noget interresant, og så linker sin blog, kan jeg sagtens finde på at besøge den!

Din yndlings sang fortiden?
Uhhh, det må være "We Cant Stop" af Miley Cyrus

Har du nogle kæledyr?
Nej desværre :(

Hvad er dit yndlingsdyr (kæledyr)?
Hunde!! Århrhrh

Hvordan holder du dit lange hår så flot og sundt?
Jeg gør ærligt talt ikke noget specielt. Jeg klipper det et par gange om året, vasker det hver 2-3 dag, og bruger nærmest aldrig hårkur. Derimod glatter og krøller jeg det nok alt for meget, og bruger ikke varmebeskyttende spray. 

Vil du lave en roomtour med mange billeder?
Til den tid, ja! Og også en video.

Bor du i lejlighed eller hus?
Lejlighed :)

Hvad er dit yndlingsfag i skolen? :-)
Dansk og religion

Får du gode karakterer?
Altså ja, jeg er tilfreds med de karakterer jeg får. Men jeg knokler sgu også for dem haha. Selvfølgelig er der nogle fag jeg ville ønske jeg kunne få 10-12 i hver gang, men fx. matematik har jeg indset at jeg ikke kommer til at få et 12-tal til eksamen, men at jeg selvfølgelig vil gøre det så godt jeg kan :)

Bruger du CameraBag 1 eller 2? Og har du købt det? :)
2, og ja :)

Når du er i USA vil du så stadig blogge?
Ja, det vil jeg i hvert fald virkelig prøve på! Jeg er ret sikker på at jeg nok ikke får blogget den første uge og deromkring, da det hele jo er HELT nyt der, jeg sikkert har travlt med en masse og det hele er lidt uoverskueligt dér. Derudover er jeg nok også ked af det, da jeg har læst mig til at de fleste er rigtig kede af det den første uge, så jaaa. Men jeg vil virkelig gøre alt for at holde bloggen kørende!

Er du god englesk, skal man være god til englesk for at komme på Highscool i USA?
Jeg mener selv at jeg er god til det, mine karakterer er også helt fine. Ellers ville jeg aldrig turde tage til USA. Og ja det skal du vel, altså til mit møde, skulle jeg fx. have en engelsk samtale med dem, og skrive et engelsk brev til min kommende værstfamilie, for at de kan bedømme om man er klar. :) Har jeg egentlig fortalt at jeg er blevet optaget hos EF?! Wuhu

Hvad havde du på af makeup til din nonfirmation?
Det var min mors veninde, som er sminkør, der lagde min makeup, så jeg har ikke heeelt styr på det selv. Men mener at hun lagde en foundation, øjenskygge, mascara, læbestift og bronzer

Ryger du?
Nej! Jeg har aldrig røget en smøg og kommer heller aldrig til det

Hvilken tøjbutik er din favorit?
Topshop, H&M, Abercrombie and Fitch, BikBok osv. Kan ikke vælge én hahah

Bruger du meget makeup til hverdag, efter din egen mening?
Hmmm. Jeg ville egentlig ønske at jeg ikke bruge så meget som jeg gør, men jeg føler mig virkelig ikke selvsikker uden. Ja, jeg synes jeg bruger lidt meget, i forhold til mine veninder der bare kan have pudder og mascara på, og så ligne en million haha. Imens jeg bruger concealer, pudder, bronzer, mascara, og læbestift...

Hvad syntes din søster og forældre om din blog?
Uhh altså, jeg tror ikke de har en mening som sådan om bloggens indhold, da målgruppen jo slet ikke er dem. Men de er rigtig stolte af hvor langt jeg er kommet, og er kun positive omkring den

Træner du, og tænker over hvad du spiser?
Ja jeg træner, men slet ikke så meget som jeg gjorde for et par måneder siden. Jeg er kommet helt ud af min sunde periode, siden jeg var i Rom, da det jo var en uge uden træning og med masser af fed mad. Men nu når det er sommerferie, bliver det meget nemmere at lave en lækker og sund frokost, morgenmad osv. Arbejder på at overtale min mor om at kunne begynde i fitness, hahaha

Hvor høj er du?
1.55 tror jeg

Hvad er den laveste karrakter du har fået?
4

Hvorfor er det kun nogle af dine indlæg som har engelsk oversættelse? :)
Hahah, det er fordi jeg så sjældent husker på det!

Hvor gammel var du da du begyndte med makeup?
13 til hverdag

Hvor er den bikini du havde sidste år fra? Den du har på med en blå underdel og en ved (stropløs) overdel fra?
H&M :)

Hvad betyder mest for dig lækkert tøj, eller hår og makeup?
Tøj! Det er jo hele grunden til at jeg har min blog - for at inspirere jer!

Hvorfor blev du nonfirmeret? Hvorfor holdte du ikke bare en stor 15 års fødsesldag?
Fordi jeg har fødselsdag om vinteren, og derfor ikke syntes at det ville passe så godt ind. Mine forældre ville gerne give mig en nonfirmation, og støttede mig omkring det, så jaa

Bor du i lejlighed? Noget du kunne anbefale til ens værelse (sådan hvad der er flot at have)?
Ja det gør jeg, og det ved jeg godt nok ikke lige haha...

Smid endelig flere spørgsmål i kommentarboksen! Beklager at jeg glemte ugens spørgsmål i går!

Knus

30 kommentarer:

  1. Gossip Girl vs. Pretty little liars?:)

    //Caroline
    Lovemylife1d.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor finder du inspiration til at træne og spise sundt? :)

    SvarSlet
  3. Drikker du til fester?
    Synes du matematik, fysik/kemi er svært?
    Klarede du dig godt til eksamen? :-)
    Hvor gammel er din søster?
    Hvem er din ynglings youtuber?

    SvarSlet
  4. Vil du lave et indlæg med "25 facts about me"? :-)

    SvarSlet
  5. Spiller du Sims?
    Hvilken parfume er din favorit?
    Vil du have børn i fremtiden? Hvis ja,hvor mange børn? :-)
    Hvad hedder dine forældre?
    Vil du giftes?
    3 makeup produkter du ikke kan leve uden.

    SvarSlet
  6. Er du god til tysk grammatik?
    Ynglings sanger?
    Kan du lide Demi Lovato, Selena Gomez og Miley Cyrus?
    Kan du lide One Direction? Hvilken af drengene er din favorit?

    SvarSlet
  7. Har du set "Titanic"?
    Hvad er din ynglings film?
    Hvad hedder din bedste veninde?
    Har du en kæreste?
    Hvilken måned er din favorit?

    SvarSlet
  8. Hvad skal du lave i din sommerferie?
    Ynglings cafe i København?
    Kaffe vs. te?
    Slik vs. chips?
    Øl vs. vin?
    Pære vs. Æble?
    Fysk vs. matematik?
    Kunne du finde på at blive klippet korthåret?
    Hvilket job er dit drømmejob?

    SvarSlet
  9. Hvad synes du om Fie Laursen?

    SvarSlet
  10. Hvem er din yndlings kvindelige karakter fra PLL?
    Hvem er din yndlings mandlige karakter fra PLL?

    SvarSlet
  11. hvordan træner du din mave? den er vildt pæn :)

    SvarSlet
  12. Hvad arbejder du med, hvis du arbejder :-)

    SvarSlet
  13. Hvad er dit yndlings make-up mærke?

    SvarSlet
  14. Hvor tit træner du?

    SvarSlet
  15. Hvordan holder du dig sund, har du nogle gode tips osv.

    SvarSlet
  16. Hej Alma :-)
    Jeg skal snart selv til Rom, og vil rigtig gerne høre noget om shopping mulighederne dernede. Var der nogle fede butikker? Og nogle som man måske kender?
    Hilsen Frida :-)

    SvarSlet
  17. Hej Alma :-)
    Jeg skal snart selv til Rom, og vil rigtig gerne høre noget om shopping mulighederne dernede. Var der nogle fede butikker? Og nogle som man måske kender?
    Hilsen Frida :-)

    SvarSlet
  18. Vil du gerne havde børn som voksen?
    Har du pligter?
    Keder du dig sommetider?
    Bedste produkt fra mac?
    Yngling outfit?
    Ynglings farve?
    Hvad bliver det næste køb?

    SvarSlet
  19. Ved du, hvem A er? (i PLL)
    Hvem tror du, A er?
    Hvordan har du det med anonyme læsere? :)

    SvarSlet
  20. hvornår tror du din roomtour kommer?

    SvarSlet
  21. Hvordan får man sin blog på bloglovin?

    SvarSlet
  22. Har du nogle gode råd til at komme i gang med at løbe?
    Tjener på penge på din blog?? Hvor mange tjener du ca??

    SvarSlet
  23. Har du nogle gode råd, til at komme i gang med at løbe??

    Tjener du penge på din blog? Og hvor mange ca??

    Vil du ikke snart lave en video, fx som en sommer lookbook? hehe savner sådan den gang du lavavede videoer <3

    SvarSlet
  24. Hvad har du gjort for at få så mange følgere?

    SvarSlet
  25. Hvornår startede du din blog?

    SvarSlet
  26. Når du har lavet et indlæg kommer den så automatisk på bloglovin eller skal du selv læg den derind?:-)

    SvarSlet
  27. Hvilket andetsprog valgte du i skolen? Fransk, tysk, spansk...

    SvarSlet
  28. Hvordan har du det med at dinne venner og veninder læser din blog?

    SvarSlet