03/07/2013

Hej piger! I dag er jeg sammen med Bjørk (igen), og vi var et smut forbi strøget. Jeg skulle købe et par hvide lave sneakers, da jeg så vil have meget lettere ved at style printede leggins fx. Det blev så til disse reebok, som koster 600,- hos Dope. Og jajaja, jeg ved godt at de er ret så mainstream, og at jeg nok er den sidste i blogland der får mig erhvervet dem, men jeg havde altså virkelig brug for et par hvide sneaks. Jeg havde også overvejet de lave hvide converse, men da jeg allerede har den høje model, ville jeg hellere købe nogle helt nye. Da vi havde været på strøget, tog vi på Frozberry på Frederiksberg, og nu skal vi se det nye afsnit af PLL, wuhu!

Hvad synes I?

Knus

25 kommentarer:

  1. HVOR OG HVORNÅR KOMMER DET NYE PLL?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Hver onsdag, på nettet. Det kommer jo ud om tirsdagen i USA, så om onsdagen er det på nettet i DK

      Slet
  2. Fik selv mine i sidste uge ;)
    Kig gerne forbi: Astrid-thetrueme.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hvilken hjemmeside ser du serien på? :)

    SvarSlet
  4. Hvilken hjemmeside ser du PLL på, og hvilken sæson er du ved?

    SvarSlet
  5. Hvad arbejder du med ? Hvis du arbejder ? :-)

    SvarSlet
  6. De er fede - og som du selv siger, mainstream... :-)
    Men jeg er sikker på de vil klæde dig, Alma! ♥

    matildesblog.com

    SvarSlet
  7. Ej, hvor morsomt. Har fulgt din blog i virkelig lang tid, og var selv på Strøget i dag og købte dem! - endda af samme grund som dig. :-)

    SvarSlet
  8. Hvor ser du pretty litllle liars? Altså hvilken hjemmeside?
    Og mega fede sko!:O

    SvarSlet
  9. Fedt sko, ser mega lækre ud... Fedt blog du har dig <3
    Kunne du tænke dig at følges



?

    Jeg har selv lige lavet en blog, kig forbi og se:)


    http://jannielucia.blogspot.dk/

    SvarSlet
  10. Flotte sko, er mega lækre... Fedt blog du har dig <3
    Kunne du tænke dig at følges



?

    Jeg har selv lige lavet en blog, kig forbi og se:)


    http://jannielucia.blogspot.dk/

    SvarSlet
  11. Vil du ikke lave et indlæg med, hvordan du styler dem? Har nemlig lige selv købt dem også :-)

    SvarSlet
  12. Hvad str. er de?
    Og hvor er de super fede!

    SvarSlet
  13. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet