05/07/2013


Jeg har modtaget de lækreste (læs: virkelig lækre!!) hårprodukter fra Schwarzkopf. De to produkter jeg vil fokusere på er fra deres nye linje got2b 2sexy, hvor jeg har afprøvet en Volume Spray og en Volume Mousse. Moussen skal påføres når håret er fugtigt, og skal masseres ind i hovedbunden, så du får volume helt fra start af. Sprayen er så til slut, hvor du selvfølgelig sprayer den der hvor du vil have volume. Jeg har på billederne nedenunder påført begge produkter:

Jeg kan roligt sige, at jeg ikke har fået det maksimale ud af det hårsprayen egentlig kan, da jeg ikke går efter det der sindssyge hairspray look. Jeg vil gerne holde det naturligt, men samtidig fyldigt! Det jeg var mest overrasket over, ved sprayen, var at jeg kunne mærke at der kom hårspray i, men at det ikke blev klistret som jeg før har oplevet. Jeg vil nemlig gerne kunne mærke at der er noget der holder på mit hår, men jeg vil samtidig ikke have den der klister fornemmelse, hver gang jeg kører hånden gennem håret - det kender vi vel alle til?
Dérfor opgav jeg lidt det med hårsprays; men denne har virkelig været løsningen! Den gør ikke håret klistret på nogen måde (og jeg kan altså selv godt komme til at spraye liiidt for tæt på). Dog synes jeg ikke at den holdt sin volumen særlig godt, så jeg brugte deres Rockin' it long lasting hold spray bagefter, og sååå blev jeg tilfreds haha!

Jeg er alt i alt meget tilfreds med de 2 produkter, og vil med glæde også fortælle jer mere om resten, men så ville dette indlæg blive aaalt for langt og kedeligt. I mellem tiden kan i tjekke Schwarzkopf's side lige her. Jeg kan også afsløre at der i løbet af de næste par dage, vil blive delt lidt ud fra Schwarzkopf, til mine søde læsere - stay tuned! Btw. så er jeg allerede blevet spurgt om hvor man kan købe produkterne. Jeg mener at man kan købe dem i Matas, Bilka, Føtex osv., som andre hårprodukter også kan! :-)

Hvad synes i?

Knus

18 kommentarer:

  1. Vil helt klart holde mig opdateret - forresten, gør den håret stift? synes en masse andre hairsprays har en tendens til at gøre det..

    Knus Signe
    beautymorebeauty.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej slet ikke! Mit er i hvert fald overhovedet ikke stift :)

      Slet
  2. Super fint indlæg :) Men hvad sker der for din mave på sidste billede? det ser sådan udtværet/rystet ud? :o

    SvarSlet
    Svar
    1. Øhh det ved jeg ikke... Måske effekten? Hahah

      Slet
  3. Hvor redigerer du dine billeder, det ser rigtig godt ud.

    Carolineschioldann.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Fuuuuuck du er pæn! ;o

    SvarSlet
  5. Jeg vil have din hår længde, åh altså!

    Knus http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Er det dine naturlige bøljer? :)

    SvarSlet
  7. i hvilken butik har du købt dine dr denim? :)

    SvarSlet
  8. Hvilket krøllejern bruger du? :-)

    SvarSlet
  9. Hvordan har du lavet krøllerne/bøljerne:-O

    SvarSlet
  10. Heldige dig!!
    Hvor blev du kontaktet?/eller hvor kontaktet du dem?

    SvarSlet
  11. WOW WOW WOW WOW !!!!!
    Virkelig flot hår! og hvor er du køn :)

    www.josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Hvor er dine bukser fra? De ligner dr denim... men hvor har du købt dem og hvilket mærke er de ?
    BTW fed blog:)

    SvarSlet