06/07/2013

1. Jeg ville gøre alt for at have en lille hund som kæledyr, men min søster er desværre allergisk. 2. Jeg skal ikke ud at rejse denne sommerferie. 3. Jeg er mega besat af PLL, og ville ønske der var lige så meget mystik i mit liv, som i deres haha. 4. Når der sker noget godt i en film eller tv-serie, som at nogen kysser eller bliver gode venner igen, kommer jeg altid til at smile ubevidst. 5. Jeg FORGUDER Beyonce og Jay-z, deres forhold, musik, personlighed og bare alt åhhh. 6. "I like to be alone, but I hate to be lonely". 7. Jeg lærer vildt hurtigt sange udenad, og bliver irriteret når folk synger, men ikke kan teksterne haha. 8. Jeg hører HELE tiden musik, og bliver derfor vildt hurtigt træt af de samme sange. 9. Jeg bruger alt alt for mange penge på tøj og sko, tror fx. aldrig at jeg har købt et smykke for mine egne penge. 10. Jeg aner ikke hvordan jeg ville beskrive min stil, som så mange andre smarte bloggere kan finde ud af. 11. Jeg tror på spøgelser og rumvæsener. 12. Jeg craver et par neongrønne/gule Nike Air Max ekstremt meget lige nu, selvom jeg købte et par nye sneaks så sendt som i onsdags. 13. Jeg fatter ikke piger der redder deres hår med en børste flere gange om dagen. Like, mit hår bliver bare sådan kæmpe, alt for fint, og elektrisk hvis jeg gør det. 14. Jeg burde egentlig pakke lige nu. 15. Jeg er lidt kræsen, og kan fx. ikke lide tomater, peberfrugter eller champignoner. 16. Jeg får virkelig let isninger i tænderne, og spiser derfor virkelig sjældent sodavands is. 17. Jeg kommer virkelig sjældent for sent, sådan til alting. Er altid for tidligt på den, og sidst jeg kom for sent i skole fx er sådan 2-3 år siden. 18. Jeg går meget op i mine karakterer, afleveringer og lektier. 19. Jeg er meget temperamentsfuld. 20. Jeg elsker kommentarerne fra jer. Det er det bedste ved at blogge. 21. Jeg er overdrevet ordensmenneske. Der skal ALTID været ryddet op på mit værelse. Selv når jeg har veninder på besøg, går jeg rundt og rydder deres lort op hahaha, kan slet ikke koncentrere mig i rod. 22. Jeg elsker at lave om på mit værelse. 23. Jeg bruger alt for meget tid på min iPhone, og ved ikke hvordan jeg skulle fungere uden. Det er ret sørgeligt. 24. Jeg har aldrig købt noget i en genbrugsforretning, fordi jeg ikke aner hvor de ligger haha. 25. Jeg er virkelig sørgelig over at jeg ikke skal ud at rejse i år, baahhhh.

Jeg elsker selv at læse disse indlæg på andre blogge, så jeg syntes da lige i skulle have nogle også. Aner ikke om det var sjovt eller kedeligt for jer, but WHATEVER. I morgen skal jeg ud og sejle med Jasmin og mine bedsteforældre, på deres båd, indtil onsdag/torsdag. Ved derfor ikke hvor meget jeg får blogget, men I kan jo altid følge med på min instagram @almaspies, hvor jeg lover at holde jer opdateret!

Har dog planlagt et indlæg til jer - glæd jer!

Knus

16 kommentarer:

  1. Vi minder meget om hinanden. Vi er begge to der sørger over ikke at komme på sommerferie i år :'(

    SvarSlet
  2. Elsker disse indlæg. Lækkert <3

    SvarSlet
  3. Du har købt noget i gennembrug i Paris? :-)

    SvarSlet
  4. Du minder virkelig meget om mig! især med nummer 3! PLL er det bedste, hvem er din farvorit af dem? :)

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  5. omg hvor minder vi dog meget om hinanden. - YAAAA, endelig fandt jeg en der heller ikke kan lide tomater! Min twinbror og jeg kan ikke lide tomater ... og jeg troede, at vi var de eneste på kloden der ikke kunne lide tomater, ahaha lol.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan heller ikke lide tomater!! Hahaha!

      http://erica-schou.blogspot.dk/

      Slet
  6. Hvad bruger du til at lave dine krøller? De er så flotte:-)

    SvarSlet
  7. Flere indlæg som disse! :)

    SvarSlet
  8. Sjovt indlæg:-)

    SvarSlet
  9. Elsker sådan nogle indlæg :-) Den sorte nederdel du har fra asos som du bl.a. Havde på til din lille søsters fødselsdag, harbjegbogså lige købt men jeg ved bare ikke hvordan jeg kan style den :-( så jeg tænkte på om du ikke ville lave et indlæg om hvordan man kan eller hvordan du styler en sort nederdel på forskellige måder? :-)

    SvarSlet
  10. Købte du ikke nogle Levi's shorts i en genbrug i Frankrig på et tidspunkt? Hehe :))

    SvarSlet
  11. Vil du ikke please lave en roomtour, dit værelse ser MEGA fedt ud! :)

    SvarSlet
  12. Du ved godt man kan få allergi frie hunde ikke? :-)

    SvarSlet
  13. Hvad hedder den app du har brugt, eller hvad er det som du laver dine øjne med?:-) ♥
    Smukke Alma!

    SvarSlet
  14. Hvad har du brugt til at lave dine øjne med?:-)♥ Smukke Alma!<3

    SvarSlet
  15. Hvor lyder du da bare nøjagtig som mig aha! uh, og din header er vidunderlig, elsker den!

    Btw er det en virkelig skøn blog du har dig, tænkte om du måske ville 'følges'? Jeg følger i hvert fald dig, men du kan jo tage et kig forbi min blog, eventuelt smide en kommentar og se om den er noget for dig :)

    knus Karoline
    http://hvidekanter.blogspot.dk/

    SvarSlet