07/07/2013

Hej tøser! Som jeg lovede jer ville der blive delt lidt godter ud til jer, og nu kan jeg ikke trække den længere haha. I kan nemlig vinde nogle af de virkelige lækre produkter fra Schwarzkopf, som jeg selv har fået lov til at prøve (I får selvfølgelig nogle spritnye - ikke dem jeg har prøvet). Look at this!


DU KAN VINDE:
En got2b 2sexy Big Volume Spraymousse
En got2b 2sexy Big Volume Hairspray
En got2b iStylers Define Hyper-Wax
En got2b Tame & Shine Styling Oil
En got2b Beach Babe Lightening Spray
En got2b Mermaid Look Texturizing Salt Spray

Er det lige lækkert eller hvad?!

Disse 6 lækre hårprodukter kan I nu få fingrene i. Alt du skal gøre for at deltage er:
1. Like min facebook side her
2. Follow mig på bloglovin her
3. Like dette blogindlæg her
4. Skrive at du deltager i kommentarboksen, samt din mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder

Vinderen bliver fundet fredag d. 26 juli. Jeg håber I vil deltage - held og lykke!

Knus

236 kommentarer:

  1. Deltager!
    mariamoselund@hotmail.com:)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager :)


    signelergaard@live.dk

    SvarSlet
  3. Åh hvor er det lækkert! Deltager uden tvivl! - xaborch@hotmail.com
    Kys

    SvarSlet
  4. Jeg deltager i din super fede giveaway!

    frederikkenipper@hotmail.dk
    Www.frederikkenipper.wordpress.com

    SvarSlet
  5. Rikkevangkristensen@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  6. Deltager! Signe.mf@hotmail.com💗💗

    SvarSlet
  7. Deltager!

    juliethorningrasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg deltager.

    Olivia.leth@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg deltager, sikke nogle lækre ting! :)

    ceciliehilslevstenberg@gmail.com

    SvarSlet
  10. Deltager :)
    Signehaugaard@live.dk

    SvarSlet
  11. Jeg deltager :-)
    Stine, stinenordgaard@live.dk

    SvarSlet
  12. deltager! så fede præmier :-O

    ... sophieskotteworm@gmail.com

    SvarSlet
  13. Deltager :-) malleboegild@gmail.com

    SvarSlet
  14. Deltager!
    Email: imanch@hotmail.com
    Knus <3

    SvarSlet
  15. Så er alle ting gjordt:)
    signeh_h@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Deltager!

    Endue-n@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Deltager

    louise.lolo@live.dk

    SvarSlet
  18. OMG OMG OMG OMG!!!!!
    Deltager self:)
    teedzki@gmail.com

    SvarSlet
  19. Jeg deltager i konkurrencen - amandagandersen@gmail.com

    SvarSlet
  20. Lækker blog du har dig her.

    DELTAGER
    mette.rosendal@live.dk

    min blog: http://mette-rosendal.blogspot.dk

    SvarSlet
  21. Deltager!!!! :D
    - Maja.stougaard@gmail.com

    SvarSlet
  22. Virkelig en lækker giveaway!

    Louisefrolich@hotmail.com

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  23. Hej, jeg deltager! :-)

    beautymorebeauty.blogspot.dk
    Knus Signe

    signe@lyngholmerne.dk

    SvarSlet
  24. Deltager :D
    camillale99@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Deltager.-)
    sofieethomsen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Deltager, og E-mail: majaerrild@gmail.com :)

    SvarSlet
  27. Deltager. :-)
    Email: Miakliplev@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Jeg deltager! Håber jeg skriver det, det rigtige sted?

    Min email: mollywood@live.dk

    SvarSlet
  29. NIkoline.blaabjerg.madsen@gmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg deltager i din giveaway!
    caroline.hess.henning@gmail.com

    SvarSlet
  31. Lækkert! Jeg deltager helt sikkert!
    Nanna_Thomsen@Hotmail.dk

    Knus http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  32. deltager(: emmahekla@gmail.com

    SvarSlet
  33. Jeg deltager! :)
    Mail: Kamillia97@live.dk

    SvarSlet
  34. Deltager :-)

    cecilie.greve.andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Sådan! Elsker virkelig din blog den er super fed :)
    Email: Hannahfaurschou@hotmail.dk
    Blog: Hannahfaurschou.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Done! Stine.mus1999@hotmail.com

      Slet
  36. hvor er kommentar boksen? :O er forvirret
    anyway
    her får du min mail madelinesophierohde@hotmail.com

    SvarSlet
  37. madelinesophierohde@hotmail.com
    dejlige ting skat!
    (forstår nu hvorfor jeg ikke kunne se kommentarene) hahaha <3

    SvarSlet
  38. Jeg deltager!!!
    kristinebsloth@gmail.com

    SvarSlet
  39. Ååhh sikke en lækker giveaway.

    amollerstar@gmail.com

    www.blogningbyamalie.blogspot.com

    SvarSlet
  40. Deltager, fedt med en giveaway! Min mail er augusta.hello@gmail.com

    Kig gerne forbi! Knus http://byaugustamikkelsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  41. Deltager!

    mariamelhussein@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Virkelig lækkert! Jeg deltager. :-)
    alinaandersen05@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg deltager ;-)

    Katrineberner@hotmail.com

    SvarSlet
  44. Deltager :-)

    Lisethomsen99@live.dk

    SvarSlet
  45. Deltager
    Karla.kragh@hotmail.dk

    SvarSlet
  46. Hvor lækkert - deltager klart!

    lindachristensen27@gmail.com

    SvarSlet
  47. Louise Jakobsen
    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg deltager :)

    elisa.lyder@gmail.com

    SvarSlet
  49. Årh, hvor lækkert! :)
    anna-shields@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Har gjort<3

    Glemt emailadresse: Mainstreamalame@gmail.com

    SvarSlet
  51. Skønt! Jeg deltager :-)
    Annabirchskoubo@hotmail.com

    SvarSlet
  52. Jeg deltager!

    Ida Gardel
    idapiigen@hotmail.dk

    SvarSlet
  53. Jeg deltager i konkurrencen - amandagandersen@gmail.com

    SvarSlet
  54. Mega fed giveaway, jeg deltager.
    Mail: christiane.duelund@live.dk

    SvarSlet
  55. Deltager! Super fed giveaway, med nogle lækre produkter! Håber jeg bliver den heldige vinder :)

    Min email: alaa.ismail47@gmail.com

    SvarSlet
  56. yesyes, det ser skam godt ud. Anyway, jeg deltager, og her er min mail! :)

    leila27@live.dk

    SvarSlet
  57. Lækker give away! <3 Jeg deltager.

    Anna de Crook
    anna-111@live.dk

    SvarSlet
  58. Deltager

    mail:melisacat1@live.dk

    SvarSlet
  59. Deltager :-)
    Carolinebie12345@gmail.com

    SvarSlet
  60. Jeg deltager i din giveaway :)

    signebirkeby@live.dk

    SvarSlet
  61. Jeg deltager! - signeaa@hotmail.com

    SvarSlet
  62. Jeg deltager👍

    Min mail: Klara-Matzen@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg deltager👍

    Min mail: Klara-Matzen@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  65. Deltager :)
    Så lækker giva away alma.

    Frederikkesunde@hotmail.com

    SvarSlet
  66. Jeg deltager (Y)
    Min mail: Klara-Matzen@hotmail.com

    SvarSlet
  67. Jeg deltager :) super lækker giveaway!
    josephinesoerensen@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Deltager. :-))

    miriamnusser@live.dk

    SvarSlet
  69. Jeg deltager i konkurrencen :-)
    Min mail er: marie.louise98@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  71. Jeg deltager :)

    kgkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  72. Jeg har læst din blog i et godt stykke tid, og synes at det er fantastisk at man kan blive inspireret på tværs af alder - jeg er 19 og må indrømme, at piger på din alder sjældent inspirerer mig med hensyn til mode og lignende. Det er sgu ret godt gået, thumbs up! Du gør et godt stykke arbejde :)

    SvarSlet
  73. Deltager

    astrid.marie.lange@gmail.com

    SvarSlet
  74. Deltager- Karla.kragh@hotmail.dk

    SvarSlet
  75. Deltager selvfølgelig :-)

    Silje.m.q@gmail.com

    SvarSlet
  76. Deltager-Karla.kragh@hotmail.dk

    SvarSlet
  77. Fed giveaway - deltager helt sikkert
    kandusigemalle@gmail.com

    SvarSlet
  78. jeg deltager:-)
    sofie.e.thomsen@gmail.com

    SvarSlet
  79. Deltager :)
    amanda.damtoft@gmail.com

    SvarSlet
  80. Deltager

    carolineskoudal@hotmail.com

    SvarSlet
  81. Deltager :-)

    blogbycecilie@live.dk

    SvarSlet
  82. Deltager selvfølgelig :)
    sofie-kucken@live.dk

    SvarSlet
  83. Deltager :)

    astasand@gmail.com

    SvarSlet
  84. Jeg deltager;-)!!
    Majalouisemunch@gmail.com

    SvarSlet
  85. Jeg deltager;-)!!
    Majalouisemunch@gmail.com

    SvarSlet
  86. Jeg deltager!
    mail: mollywood@live.dk

    SvarSlet
  87. Jeg deltager! :-)
    Email: c.sachmann@gmail.com

    SvarSlet
  88. Jeg deltager! :-)
    Email: c.sachmann@gmail.com

    SvarSlet
  89. Jeg deltager! :-)
    Email: c.sachmann@gmail.com

    SvarSlet
  90. Deltager! ♥
    Olivia.leth@gmail.com

    SvarSlet
  91. Jeg deltager :-)

    Catrine_lk@hotmail.com

    SvarSlet
  92. Jeg deltager :-) ceciliemaul@hotmail.com

    SvarSlet
  93. Jeg deltager :-) ceciliemaul@hotmail.com

    SvarSlet
  94. Deltager! mathilde-baand@hotmail.com

    SvarSlet
  95. deltager

    agneteschack@hotmail.com

    SvarSlet
  96. deltager

    agneteschack@hotmail.com

    SvarSlet
  97. Deltager:-)

    nikolineb@hotmail.com

    SvarSlet
  98. Deltager:-)

    nikolineb@hotmail.com

    SvarSlet
  99. Deltager :)
    minaholboell@gmail.com

    SvarSlet
  100. deltager, ved ikke om jeg har sendt 2 gange

    mariamelhussein@hotmail.com

    SvarSlet
  101. Vildt lækre produkter!!!
    //astridtoftegaards@gmail.com

    SvarSlet
  102. Deltager :-)
    - tessa2008@live.dk

    SvarSlet
  103. Deltager😍
    M.kaastrup@gmail.com

    SvarSlet
  104. deltager :-)
    Maria@mpk92.dk

    SvarSlet
  105. Deltager
    Louise.lolo@live.dk

    SvarSlet
  106. Jeg detager! Super lækre produkter :)

    signe@lyngholmerne.dk

    SvarSlet
  107. Lækkert! :-)

    /Camilla b (Mille-musen283@hotmail.com)

    SvarSlet
  108. Deltager :)

    lastockholm@hotmail.com

    SvarSlet
  109. Deltager! :)

    lastockholm@hotmail.com

    SvarSlet
  110. Jeg deltager i konkurence om disse lækre hårprodukter fra Schwarzkopf :-)

    Caroline.hess.henning@gmail.com

    SvarSlet
  111. Deltager :-)

    clausoestergaard@os.dk

    SvarSlet
  112. Deltager helt klart, super lækker Giveaway:))
    c-cille@live.dk

    SvarSlet
  113. Deltager helt klart, super lækker giveaway:))

    c-cille@live.dk

    SvarSlet
  114. Jeg deltager :-)
    julie-meldgaard@hotmail.com

    Julie
    //falmetgraa.blogspot.dk

    SvarSlet
  115. Jeg deltager :-)
    julie-meldgaard@hotmail.com

    Julie
    //falmetgraa.blogspot.dk

    SvarSlet
  116. Deltager :)))

    manonelb@gmail.com

    SvarSlet
  117. Super lækkert med en giveaway! Deltager helt sikkert!
    - natasiaandersen2001@gmail.com
    (Jeg blev nød til at svare anonymt, da det ikke fungerede med det andet. Håber jeg er med alligevel.)

    SvarSlet
  118. Sikke en lækker give away :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  119. Deltager :))

    manonelb@gmail.com

    SvarSlet
  120. Deltager!!!

    jasmin-lima@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Deltager!

    jasmin-lima@hotmail.com

    SvarSlet
  122. Jeg deltager!
    sofie.bregndahl@gmail.com

    SvarSlet
  123. deltager!:)

    sigrid.bendixen@gmail.com

    SvarSlet
  124. Deltager! :)
    zainab27@hotmail.com

    SvarSlet
  125. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  126. Superfed giveaway! Jeg deltager selvfølgelig!
    -powerlulu@hotmail.com

    SvarSlet
  127. Deltager! ;)

    ericalercke@gmail.com

    SvarSlet
  128. Deltager!

    s.schram.b@gmail.com

    SvarSlet
  129. Deltager!

    Rikke-pe@hotmail.com

    SvarSlet
  130. Deltager!

    Rikke-pe@hotmail.com

    SvarSlet
  131. Deltager!

    mai@erlang.dk

    SvarSlet
  132. Deltager! :)

    Gerdafaurschou@gmail.com

    SvarSlet
  133. Deltager :-)
    cassandra.marburger@hotmail.com

    SvarSlet
  134. Deltager :-)
    cassandra.marburger@hotmail.com

    SvarSlet
  135. Deltager :-)

    iben_rasmussen@hotmail.com

    SvarSlet
  136. deltager!
    jkilsholm@gmail.com

    SvarSlet
  137. Ej hvor lækkert, deltager!

    Buur.nicoline@gmail.com

    SvarSlet
  138. Ej hvor lækkert, deltager! (:

    Buur.nicoline@gmail.com

    SvarSlet
  139. Jeg deltager.

    Marolinevogler@hotmail.com

    SvarSlet
  140. Deltager! :D

    Maria_henriksen8@hotmail.com

    SvarSlet
  141. Deltager :-)
    iben_rasmussen@hotmail.com

    SvarSlet
  142. Deltager :)

    Jennygrnby2008@hotmail.com

    SvarSlet
  143. Deltager!<3

    Margretekahr@gmail..com

    SvarSlet
  144. Deltager!

    Nicofindus11@gmail.com :-)

    SvarSlet
  145. Deltager!

    Nicofindus11@gmail.com :-)

    SvarSlet
  146. Jeg deltager meget gerne ! :)

    julieschick@hotmail.com

    SvarSlet
  147. Deltager

    Sofiesimone123@gmail.com

    www.sofiesimone.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  148. Deltager!

    Buur.nicoline@gmail.com

    SvarSlet
  149. Deltager!

    silke.hummelmose@gmail.com

    SvarSlet
  150. Deltager!!!

    nalengar@gmail.com

    SvarSlet
  151. Deltager!

    Buur.nicoline@gmail.com

    SvarSlet
  152. Jeg deltager!

    Min e-mail: aida_obradovac@hotmail.com

    SvarSlet
  153. Deltager
    emmacramer5577@hotmail.com

    SvarSlet
  154. Deltager. (:
    stine3012@hotmail.com

    SvarSlet
  155. Deltager. Det kunne være så fedt at vinde

    SvarSlet
  156. Frederikke Skjoldborg12. juli 2013 kl. 22.21

    Ih hvor lækkert! Deltager :-)
    frederikke.s.l@gmail.com

    SvarSlet
  157. deltager
    sidsel1020@gamil.com

    SvarSlet
  158. Deltager :)
    Josefinehavnmadsen@hotmail.com

    SvarSlet
  159. Deltager! :-)

    lirigzona-85@hotmail.com

    SvarSlet
  160. Deltager :)
    musse.line@hotmail.com

    SvarSlet
  161. Deltager!! :-)
    Stinnexx1@gmail.com

    SvarSlet
  162. Deltager
    Pernilleslothlarsen@live.dk

    SvarSlet
  163. Deltager
    astamariekristensen@gmail.com

    SvarSlet
  164. Deltager
    camillalynnerup@gmail.com

    SvarSlet
  165. Deltager :)
    ChristinaDalsig@live.dk

    SvarSlet
  166. Hold da op, en lækker præmie ;) deltager
    tina-bchristensen@hotmail.com

    SvarSlet
  167. Deltager! ❤❤

    Mathildeolsen1@gmail.com

    SvarSlet
  168. Deltager :-) Amandahjorhoej@hotmail.com

    SvarSlet
  169. Deltager - mbgaarde@gmail.com

    SvarSlet
  170. Deltager:)
    janny-sahar@hotmail.com

    SvarSlet
  171. Deltager! :)

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  172. Deltager;-)



    Mainstreamalame@gmail.com

    SvarSlet
  173. Elsker din blog Alma!
    jeg deltager!

    majedabremen@hotmail.com

    SvarSlet
  174. Deltager.
    rikke2506@hotmail.com

    SvarSlet
  175. Deltager
    livsofie@live.dk
    - kig gerne forbi min blog livsofiek.blogspot.dk

    SvarSlet
  176. Deltager :-)
    cecilia.landin@live.dk

    SvarSlet
  177. Jeg deltager :)) amaliewessel@gmail.com

    SvarSlet
  178. Fed præmie!

    Deltager :-)

    matildehillebrandt@hotmail.com

    SvarSlet