16/07/2013


Hej tøser. Beklager min meget sløve blogning på det seneste, men jeg har fra i fredags til igår været i sommerhus, hvor I (måske) ved at jeg ikke har internet forbindelse. Udover det må jeg indrømme at jeg nok også har været lidt sløv, og har slappet liiiiidt for meget af.
NÅ men det jeg ville have dette indlæg skulle handle om, var egentlig alle disse ønsker jeg gerne vil realisere indenfor et år. Siden det er blevet mere og mere sikkert at jeg skal et år på High School in the U.S. efter 9. klasse, er jeg så småt begyndt at tænke over hvad jeg gerne vil have erhvervet mig inden da. Alexander Wang tasken står nok allerhøjest på listen, og jeg er næsten 100 % sikker på at jeg får fat i den inden jeg går ud af 9. klasse. Kenzo sweateren håber jeg meget på at få fat i langt før slutningen af 9, men lige nu føler jeg ikke for at bruge 1-2000 kroner på en sweater. Jeg synes det er rart med sådan en lille "wishlist" da jeg så lige kan minde mig selv om, alle de ønsker jeg har, når jeg ellers er ude at bruge penge.

Hvad med jer - har I nogle drømme, I gerne vil have realiseret dette skoleår?

Kys

16 kommentarer:

  1. Køb da tasken i USA! Der er den meget billigere ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm, ja den tanke har jeg skam også gjort mig, er bare ikke sikker på at Alexander Wang er billigere, blot fordi man er i U.S.A. Det er de færreste store mærker der er det - har skam også tjekket amerikanske sider ;-)

      Slet
    2. Det kommer selvfølgelig også an på, hvor mange penge man har. Haha. :-P

      Slet
  2. Da jeg var i NYC købte jeg en ægte Alexander Wang Brenda. Jeg sparede altså næsten 500 kr., så de altså billigere derover :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Arhhh, 500 kr. til eller fra, når en taske koster 5000-6000 kr., synes jeg ikke helt tæller som at være "meget billigere". Så vil jeg skam hellere have tasken et halvt år før, og så miste de 500 kr.

      Slet
  3. Super lækre ting.
    Kenzo sweateren og Balenciaga armbåndet, står også højt på ønskelisten herfra.
    Hold hovedet koldt når du får lommepenge og løn, haha.
    Kram.

    SvarSlet
  4. Mit største drømme køb her for tiden er nok et par Nike free i pink, eller et penny board i pink, men har lige brugt alle mine konfirmations penge på et kamera og andre ting som jeg bare måt eje, men regner med at finde et arbejde ikke så længe :-)❤

    SvarSlet
    Svar
    1. Held og lykke! Lyder lækkert :)

      Slet
  5. Er alle nu blevet helt hypet på Kenzo trøjerne bare fordi at Sandra Willer har vist sig i en? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ved jeg sgu ikke haha, jeg læser ikke hendes blog ;-)

      Slet
  6. Fede ting!
    Jeg kunne rigtigt godt tænke mig en iPhone 4s, jeg sidder lidt fast med en iPhone 3gs hahah. :-)

    sofiershansen.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Lækre ønsker!

    http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  8. Den taske ønsker jeg mig også helt ufattelig meget! Den er så lækker. Ved du hvor meget den kosten?

    www.blogningbyamalie.blogspot.com

    SvarSlet
  9. vi har de samme ønsker, haha

    SvarSlet
  10. Hej hvor er bæltet fra. Knus

    SvarSlet