18/07/2013

Shorts - Levis // Tee - H&M // Jakke - Zara // Armbånd - Marc Jacobs & BeChristensen // Halskæde - Georg Jensen // Ringe - Jane Kønig og Spinning Rings // Sko - Zara // Taske - Pieces // Solbriller - Rom

Hej tøser! I går var jeg sammen med min søde veninde Natalie, hvor vi fik fik taget en masseee billeder. Vi går i parralelklasse sammen, og derfor ses vi ikke længere så meget efter skoletid, så det var virkelig dejligt at ses udenfor skolen igen. Udover outfit billederne fik vi også taget lidt billeder sammen, så dem får I at se senere eller i morgen.
Senere smutter jeg i sommerhus i 3 lange uger, og derfor bliver blogningen ikke som normal. Puuh det bliver svært - 3 uger kun med mobil internet! I nødstilfælde må jeg jo lave internetdeling, men det er bare sååå dyrt (i hvert fald med mit abbonement). Anyway, glæder mig rent faktisk for første gang til at komme i sommerhus, væk fra alt (nææææsten, kunne godt bruge en tur til syden), tilbringe tid med min familie og nyde det danske sommervejr.

Hvad synes I?

Knus

10 kommentarer:

  1. Du er jo så dælens smuk Alma!

    SvarSlet
  2. Hej Alma! hvor meget i løn for du altså fra bloggen.......

    SvarSlet
  3. Wow nogle flotte billeder - kan de blive andet når du er så flot?
    Elsker din stil. Ha' en god sommer! :-)

    SvarSlet
  4. Lækkert outfit!

    Knus http://nannalowthomsen.blogspot.dk/2013/07/konkurrence-chic-design-spike-ring.html

    SvarSlet
  5. Dit hår er så langt og ser så sundt ud.
    Bliver helt ked af det når jeg ser på mit eget hår som lige er blevet klippet en del kortere..

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Virkelig flot outfit!
    Det lyder godt, bortset fra det med blogningen, men det er der jo ikke noget at gøre ved :)

    Hvor har du købt dine shorts hende, de er vildt fede?

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Du er så smuk søde Alma! Elsker især det sidste billede, i højre hjørne<3
    Knus Olivia<3

    SvarSlet
  9. DU ER NOGET AF DET SMUKKESTE SKAT, OG TAK FOR I DAG
    - JEG ELSKER DIG <3

    http://liveyourlifeasitwasyourlastday06.blogspot.dk/

    SvarSlet