10/08/13

Hey girls. Da jeg postede mit nye layout for leden, var der ikke så at sige mange der var tilfredse, haha. Og da I jo er det vigtigeste mht. bloggen, lyttede jeg selvfølgelig til jer, og måtte få lavet en header efter jeres smag! Det er den søde og dygtigeste Line, der igen har været igang - hun lavede også min header for godt og vel et år siden - hvor mange af jer kan huske den, eller fulgte med dengang?! Og jeg er simpelthen SÅ tilfreds og taknemmelig, er hun ikke helt utroligt dygtig?
Tjek Lines flotte arbejde på hendes tumblr her, instagram her, og på hendes SNART åbnede hjemmeside her.

Hvad synes I om headeren? 

Knus

35 kommentarer:

  1. Billedet er pænt, men jeg er ikke så vild med tekstens udseende. Men det er jo smag og behag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm ja, jeg kan jo ikke gøre alle tilfredse :)

      Slet
  2. Åh meget bedre! Det rigtig fint!

    SvarSlet
  3. Yay det rigtig fedt!

    SvarSlet
  4. Behold det, det så flot

    SvarSlet
  5. Det er meget bedre! det er rigtig pænt!!!!!!

    SvarSlet
  6. Jo hun er meget dygtig! Flot header!!

    SvarSlet
  7. Det er rigtig pænt Alma!

    SvarSlet
  8. Jo ser rigtig fin ud på det! Flot header!

    SvarSlet
  9. Nu har jeg set dine 8 kommenatarer Anonym - kan godt regne ud at det er den samme person, når kommentarene kommer ind hvert 30 sekund ;)

    SvarSlet
  10. Kan godt huske den! Det var sidste år. Det var også pænt, men det her er bedre! Er hel vild med det !

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih dejligt at høre, og skønt du også fulgte med dengang!

      Slet
  11. så flot layout - gotta keep it ;-)

    SvarSlet
  12. Det ser rigtig godt ud. Men jeg kunne nu også godt lide det før. :-)

    SvarSlet
  13. Rigtig fin header Alma! :-)
    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Jeg kunne nu godt lide den du lige havde, hvor der stod dit navn med sort! Det var en rigtig fed skrift! :)
    Men må nu også indrømme at den her er bedre, for du er simpelthen så smuk, Alma!!
    Bliv ved med det gode 'blog-arbejde' - eller hvad man nu kalder det ;)

    Knus Aida

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih mange tak, det betyder rigtig meget - både at du kunne lide den gamle, men også denne!

      Knus

      Slet
  15. Jeg var mere til det andet, men din blog og dine regler!
    - Jeg følger selvfølgelig med alligevel søde Alma <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Er rigtig glad for at du stadig vil følge med, selvom den gamle var mere dig! Ja jeg prøvede jo egentlig at opfylde flertallets ønsker, hvilket var at der manglede farver, og at det var for kedeligt, derfor denne!

      Slet
  16. Jeg har desværre ikke noget at se den anden da jeg var på ferie, men jeg syntes at denne her er super fin.
    Din veninde har gjort et rigtig fint stykke arbejde. Kan sagtens huske den gamle var ligeså fin, og jeg var lidt misundelig på hendes evner. Wow, det lød kikset, men hun er jo virkelig dygtig.

    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre! Nej ikke spor haha, ville selv ønske jeg kunne finde du af det!

      Slet
  17. Åhh, det blev så meget bedre. Det andet virkede på en måde så tomt, men det der, elsker det!

    SvarSlet
  18. Super lækkert layout og ikke mindst header - gotta love it! (;

    Knus http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange mange tak, er jeg glad for at du synes :)

      Slet
  19. Er ikke så vild med billederne af dig på den, men det andet er flot.

    SvarSlet