10/08/2013

MK
1 her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her, 6 her
Som I sikkert har opdaget er Mary Kate & Ashley Olsens kollektion for BikBok, netop kommet ud! Igår (eller var det i forgårs?), var de lækreste tøser endda forbi Stockholms BikBok, hvor 50 piger fik lov at møde dem - talk about being lucky? Tider hvor jeg ville ønske jeg boede i Stockholm! Anyway, jeg har fundet mine favoritter og tænkte derfor at dele dem med jer. Jeg er ikke sådan helt oppe at køre over kollektionen, vil nu mere sige at det meste er set før. Men synes stadig at den er utroligt gennemført, og hvis jeg ikke prøvede at spare i denne måned, ville der helt sikkert ryge et par ting med hjem til mig.

Btw, hvis I skulle være i tvivl, kom jeg i går hjem fra sommerhus. Må sige at jeg blev lidt overrasket, efter flere kommentarer bestående af at jeg ikke lavede nok indlæg, og at personerne snart ville unfollowe mig osvosv. Jeg synes jeg gjorde det MEGET tydeligt, at jeg ikke ville have mulighed for at lave indlæg i de 3 uger jeg var væk. Tusind tak til jer, der var forståelige overfor dette. Glæder mig sådan til at komme tilbage i den normale blogrytme!

Hvad synes I om den nye kollektion? 

Knus

13 kommentarer:

  1. Velkommen hjem:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ja, det er nogen rigtig fine ting. Men var det ikke i Oslo det var? http://www.cover.dk/blog/olsen-twins-x-bik-bok

    SvarSlet
    Svar
    1. De har været begge steder - kan ses på BikBoks instagram ;-)

      Slet
  3. jeg er altså fuldstændig forelsket i dit nye layout - simpelthen noget af det smukkeste.. knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det er jeg virkelig glad for at høre!

      Slet
  4. Aj, hvor er din blog blevet flot! Det fine header, og det flotte billede af dig, hvor du beskriver din blog. Og dine indlægs overskrift! Må indrømme det ser fedt nok ud med de reklamer i siden. Hehe. Nå, men ja. :-) keep up the good work :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej en dejlig kommentar at stå op til, tusind tak for rosen, og for at du tager dig tid til at skrive det!

      Knus

      Slet
  5. hvorfor prøver du at spare

    SvarSlet
    Svar
    1. Fordi jeg synes, at jeg har brugt rigeligt penge på det sidste. Kan godt lide at min konto fx. altid har et minimum beløb, så jeg ikke er flad lige pludselig.

      Slet
  6. Rigtig fine ting!

    - ved godt at du lige har været i sommerhus, men ville bare lige spørge om du stadig laver ugens spørgsmål?

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes det gør jeg! I morgen kommer der et :)

      Slet
  7. Elsker alle itemsne! Per-fek-tion

    SvarSlet