11/08/2013

ROOM
I har på det seneste spurgt meget ind omkring mit værelse, så derfor ville jeg lige vise jer lidt flere detaljer. Og neeeej, mit værelse er stadig ikke 100% som jeg vil have det, så I får ikke en roomtour lige foreløbig. Håber dog dette kan hjælpe lidt på tålmodigheden, hehe! I kan se flere billeder fra mit værelse her og her.
I dag har jeg arbejdet på en erhvervspraktik ansøgning og ellers bare nydt den sidste fridag i fulde drag. I morgen skal jeg i skole og på arbejde igen efter fleeere måneder! Skal dog snakke lidt om noget samarbejde mellem Miinto.dk og bloggen, så det tegner godt for jer, hehehe.

Hvad synes I?

Knus


15 kommentarer:

  1. Hej smukke Alma
    Hvad er det nu du arbejder med?
    Var det ikke noget med noget foto, eller er jeg forkert på den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, jeg er fotostudieassistent hos Miinto :)

      Slet
  2. savner sådan dine indlæg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er da noget mærkeligt noget at skrive, når jeg lavede et indlæg i forgårs, i går, idag og I bliver da heller ikke snydt i morgen. Du får det til at lyde som om jeg slet ikke har blogget...

      Slet
  3. Hvor er støvlerne på skoæsken fra?

    Og hvor meget gav du egentlig for dine dr. Martens?

    SvarSlet
    Svar
    1. Føtex, og jeg vandt dem i en konkurrence på Miintos facebookside for længe siden :)

      Slet
  4. Lampen på billede fem, hvor er den fra? (:

    Knus http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. årh, hvor er dit værrelse dog fantstisk! <3
    elsker alt ved det, haha.
    knus

    SvarSlet
  6. eeelsker dit værelse!

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hvor skal du i praktik henne?

    SvarSlet
  8. Hvor bestilte du alle de der billeder som du har hængende på væggen? :)(kan huske dem fra et ældre indlæg)

    SvarSlet
  9. Jeg ææælsker dine doctor martens støvler ! :3 hvor har du dog købt dem og hvad kostede de ?
    Er i øvrigt bare super vild med hele dit værelse og din stil og din blog og ... det er bare lækkert :-)

    SvarSlet
  10. Hej alma, hvor er de pink nike fra? :)

    http://annesophielynge.blogspot.dk

    SvarSlet