12/08/2013


Gossip Girl vs. Pretty little liars?:)
Pretty Little Liars! Meget mere spændende (ellers er det bare fordi jeg ikke har set GG siden nytår...)

Hvor finder du inspiration til at træne og spise sundt? :)
Jeg følger en maaaassse fitness accounts på instagram, og jeg må indrømme at det motiverer mig.

Synes du matematik, fysik/kemi er svært?
Ja!! :( hadefag

Klarede du dig godt til eksamen? :-)
Ja i dansk klarede jeg mig rigtig godt, og nogenlunde i matematik :)

Hvor gammel er din søster?
10 

Hvilken parfume er din favorit?
Abercrombie and Fitch!! Mest af alt fordi den minder mig om min rundrejse i USA, hvor vi var i New Yorks A&F butik.

Vil du have børn i fremtiden? Hvis ja, hvor mange børn?
Jaaa! 2. Jeg er selv så taknemmelig for at jeg har en søster, mit liv ville være SÅ kedeligt uden hende, så mit barn skal helt sikkert ikke være enebarn.

Vil du giftes?
Ja da.

3 makeup produkter du ikke kan leve uden.
Mascara, mineral foundation og læbestift

Er du god til tysk grammatik?
Nooo :(

Kan du lide Demi Lovato, Selena Gomez og Miley Cyrus?
Har intet i mod dem, de har alle 3 nogle af de flotteste stemmer, men elsker dem heller ikke ligefrem :)

Hvad hedder din bedste veninde?
Jasmiiiin

Kunne du finde på at blive klippet korthåret?
Neeeej aldrig! Men det sker sikkert alligevel om mange år.

Hvilket job er dit drømmejob?
Chefredaktør på Elle i New York hahah, ej men det ville da ikke være helt dårligt, vel? Men regner i hvert fald med at gå i den retning, da jeg lige for tiden gerne vil uddannes til journalist.

Hvad synes du om Fie Laursen?
Har intet imod hende.

Hvad er dit yndlings make-up mærke?
Mac, hehe, once you go mac you never go back

Har du pligter?
Yes of course, skal dække bord, gå ned med skrald, tage ud fra bordet, sætte i opvaskemaskinen, tømme den sommetider, passe min søster osv.

Tjener på penge på din blog?? Hvor mange tjener du ca??
Nej det gør jeg ikke. Hvis I tror at de 2 reklamer jeg har ude i siden giver masser af penge, må jeg skuffe jer haha. Tjener nærmest intet på det, fjerner dem nok også igen :)

Hvornår startede du din blog?
Februar/marts 2012

Når du har lavet et indlæg kommer den så automatisk på bloglovin eller skal du selv læg den derind?:-)
Automatisk :)

Hvordan har du det med at dinne venner og veninder læser din blog?
De kan jo godt lide den og de fleste roser den da også, så det har jeg intet imod. Nu har jeg jo så også haft den i 1 1/2 år, så det ville være mærkeligt hvis det var en hemmelighed :)

Hvis I har flere spørgsmål, så smid dem endelig i kommentarboksen til næste uge!

18 kommentarer:

  1. Når du shopper på nettet, hvordan finder du så ud af om hjemmesiden er sikker?

    SvarSlet
  2. Hvad gjorde at du "droppede" yt og startede blogging?

    SvarSlet
  3. Vil du ikke lave en video en gang?

    SvarSlet
  4. Ej hvor sjovt, ved ikke men vi virker bare så ens! haha :)
    Har samme stil, meninger, vil de samme ting og alt det der.. Det er virkelig mærkeligt haha!

    SvarSlet
  5. spiller du stadig tennis? Hvis ja, vil du så ikke fortælle lidt om det.. hvad for noget tøj du spiller i? hvor tit du spiller og hvor?

    SvarSlet
  6. Hvornår skal du til USA eller skal du det overhovedet?
    HVornår tager du afsted, de fleste tager afsted omkring nu nemlig eller er det først næste år?
    Hvor arbejder du?
    Hvor gammel er du?

    SvarSlet
  7. Hvem er du mest sammen med af dine veninder? Altså udover Jasmin, hvem er du så mest sammen med?:)

    SvarSlet
  8. Hvilken slags is er din yndlings?
    Hvilke blogs er dine yndlings?

    SvarSlet
  9. Hej Alma. Synes også matematik er ekstremt svært!
    Jeg får normalt 4 i matematik. Hvad får du? :-)

    SvarSlet
  10. Kan du godt lide at gå i skole?
    Laver du lektier om aftnen eller om eftermiddagen?
    Drikker ud kaffe?
    Synes du 8.klasse var et hårdt år?

    SvarSlet
  11. Fortrækker du Nike Air Force, Nike Air Max, Nike Air Free, Adidas XZ700, Converse, Vans eller nogle helt andre sneaks? Og hvorfor?

    SvarSlet
  12. Har du Formspring?

    SvarSlet
  13. Gode apps til at redigere billeder?
    -Fedt du skal til USA næste år! Har selv lige været der 3 uger på ferie. Ved godt det ikke er det samme som skulle bo der osv. men der er super fedt. Hvor skal du hen? :-)

    SvarSlet
  14. Nogle gode apps til at redigere billeder?
    - Fedt du skal til USA næste år! Har selv lige været der 3 uger. Ved godt det ikke er det samme som skulle bo der osv. Hvor skal du hen i USA?

    SvarSlet
  15. Hvad redigere du dine biller med, de er nemlig super fede !:)

    SvarSlet
  16. er du forelsket? hvis nej, hvor lang tid siden er det så?:)

    SvarSlet
  17. Hvordan sover du med dit hår? (:

    SvarSlet