13/08/2013

Untitled #19
Jjuhuu! Har allerede endnu en giveaway i ærmet. Kan I huske dette indlæg om konceptet "Printic"? Fik super mange positive kommentarer og henvendelser om det sidst, så det er med glæde at jeg nu kan give jer noget igen! Nu er Printic kommet ud med en version til Android også, og i den anledning kan jeg udlodde 3 printics, til 3 forskellige vindere. Altså hver vinder får 3 billeder gratis. Udover det har Printic nu også indført det koncept, at jo flere venner du inviterer til appen, og jo flere printics de bestiller, jo flere printics får du foræret! Lækkert ikke? Hvis du ikke aner hvad det er jeg snakker om, kan du klikke ind på indlægget jeg har linket, der forklarer jeg meget enkelt op konceptet! Hvis du vinder, vil du få en rabatkode af mig, som så giver dig 3 billeder gratis - meget simpelt, så vælger du blot billederne på din iPhone/Android og så bliver de sendt til dig!
For at deltage skal du:
Follow mig på bloglovin' her (husk også at like indlægget)
Like min facebook side her
Smide en kommentar med din email, så jeg kan kontakte dig hvis du er en af de 3 heldige vindere!

Held og lykke! - og hvis du nu ikke har en iPhone eller Android, kan du evt. bruge din families/venindes i de 5 minutter det tager :-)

Knus

OBS: I SKAL KUN KOMMENTERE 1 GANG. JEG SKAL GODKENDE KOMMENTARENE FØR DE KAN SES, SÅ DIN SKAL NOK DUKKE OP SÅ SNART JEG HAR GODKENDT DEN :)

91 kommentarer:

  1. lækker giveaway!:)

    c-cille@live.dk

    SvarSlet
  2. Skal man have iPhone?

    SvarSlet
  3. Superfed giveaway! :-))

    powerlulu@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Helt vildt fed giveaway! ♥

    bloggerenmatilde@gmail.com

    SvarSlet
  5. Maria Holst Tordrup
    Maria@mpk92.dk

    SvarSlet
  6. anna-shields@hotmail.com :)

    SvarSlet
  7. Fedt!:-)

    matildehillebrandt@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Maria Christiansen13. august 2013 kl. 21.43

    maria3007@live.com

    SvarSlet
  9. Super fin giveaway:-)

    M.kaastrup@gmail.com

    SvarSlet
  10. Deltager med glæde ;) rigtig lækker giveaway!

    // stephaniemoossterup@gmail.com
    // WWW.FASHIONBYSTERUP.DK

    SvarSlet
  11. Deltager gerne :)
    Imanch@hotmail.com
    Knus <3

    SvarSlet
  12. Vildt fint giveaway :)
    amalieblogger@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Fed giveaway du har der Alma!
    Jeg vil meget gerne deltage!
    Min mail er: Julie.brunsgaard@gmail.com
    Elsker din blog! <3

    SvarSlet
  14. Feeeeedt!
    Email: zainab27@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Sikke en god giveaway! :)

    Tanse@godmail.dk

    SvarSlet
  16. Igs1999216@gmail.com
    Fin giveaway!!

    SvarSlet
  17. Fed giveaway ;).
    Fanny.vo@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg vil vildt gerne deltage (-:

    juliemonberg@gmail.com

    SvarSlet
  19. God Giveaway
    amanda.brandgaard@gmail.com

    SvarSlet
  20. Kamillia97@live.dk xx

    SvarSlet
  21. musse.line@hotmail.com

    SvarSlet
  22. camillalynnerup@gmail.com ❤❤❤

    SvarSlet
  23. Fed ide!

    Laura Nørr Nielsen - LauraLNNielsen@yahoo.dk

    SvarSlet
  24. nanna_thomsen@hotmail.dk // http://nannalowthomsen.tumblr.com/

    SvarSlet
  25. Åh hvor fint! Ville pynte rigtig godt i min nye lejlighed med personlige billeder :-)

    louise.jakobsen@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Mette1232010@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Rigtig lækker giveaway!

    camillapreisler@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Super giveaway. Mangler srsly noget til mine hvide vægge!

    Olivia.leth@gmail.com

    SvarSlet
  29. Årh det lyder dejligt, og så er det nogle fine billeder!
    mathilde-baand@hotmail.com

    SvarSlet
  30. sara.b.moes@gmail.com

    SvarSlet
  31. josemaisch@gmail.com

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  32. Det ville være virkelig fint at hænge op! :)

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  33. Rebecca_tordrup@hotmail.com

    SvarSlet
  34. Lisethomsen99@live.dk

    SvarSlet
  35. linefredsted@live.dk

    SvarSlet
  36. Hvor fedt! Jeg liker din side, følger dig på bloglovin og liker også indlægget :)

    idaschultz713@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Ih, hvor fedt! Det er super godt fundet på!

    Cecilia, cecilianicolaisen@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Fedt!!!

    link_kute@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Annabel Kersalu

    Annabelkersalu@hot.ee

    SvarSlet
  40. uh lækkert til mit nye værelse når jeg flytter! Lige hvad jeg mangler!

    amaliesophiaprivat@live.dk

    http://amaliebruun.blogspot.dk

    SvarSlet
  41. Krydser fingere:-)
    Louisefrolich@hotmail.com

    SvarSlet
  42. Uhh, hvor fedt har altid villet prøve det! Men bare aldrig tagget mig sammen til at gøre det! :D
    Francesca mugnaini
    Fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  43. sofiecolsed@hotmail.com

    desuden, super fed giveaway og app- for den sags skyld.- Elsker din blog! ;)
    www.sofiecolsted.blogspot.dk

    SvarSlet
  44. signe@lyngholmerne.dk

    Knus Signe :)

    SvarSlet
  45. NannaJoenssonMoll@gmail.com

    SvarSlet
  46. snetiger@gmail.com
    www.karolinemariefashion.blogspot.dk

    SvarSlet