15/08/2013






her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her

Untitled #22

her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her, 6 her


Untitled #21

her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her, 6 her



Untitled #23
her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her, 6 her

Untitled #24
her, 2 her, 3 her

Hej tøser! Jeg har længe kendt til denne side, og tænkte derfor at det var tid til at dele mine favoritter med jer.
Det tog GODT NOK lang tid, så jeg håber virkelig at I kan bruge det til noget! Jeg skal i hvert fald snart have bestilt en masse lækkerier hjem. Det bedste er at der er fri fragt, og for hver ting du køber optjener du point, så du kan bestille gratis/eller billigere næste gang! Skynd jer ind forbi, jeg har linket til alle tingene under billederne, hvis I skulle være i tvivl hehe. Ellers kan I tjekke hele sortimentet her.

Hvad synes I? Skal I ligesom mig, have bestilt en masse hjem?! Haha

// Hey girls! For a long time I have known this site, and therefore I thought that sharing my favorites, was about time. It took a looooong time, so I really hope that it will inspire you. The best about sheinside.com, is that the shipping is free, and the more you buy, the more points you get! What more can you ask for? Be sure to check it out, I've linked all the products below the pictures if you should be in doubt. Or else you can just check the whole webshop here.

What do you think?

xoxo, Alma

14 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er super fint tøj :D
    og jeg får også meget inspriation ,af at følge dig på bloggen - xo

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih det er jeg rigtig glad for at høre!

      Slet
  3. En masse lækre ting! Bliver helt i shoppe humør hehe.
    Men nu hvor det er en amerikansk side (af hvad jeg kan se), kommer der så ikke told på? (det er nok det der stopper mig fra at bestille derfra)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, også mig!
      Jeg tror faktisk at det kommer fra flere steder i verden, af hvad jeg har hørt har de flere lagere. Men mine veninder, der har købt derfra, har ikke fået told på, dog er tingene ikke kommet såååå hurtigt, men det er der vel heller ikke noget at sige til, når fragten er gratis hehe! Men på den anden side er tingene så sygt billige, så tror ikke det ville gøre mig selv noget, hvis jeg skulle betale en smule oveni. Men det er selvfølgelig bare hvad jeg tænker! :-)

      Slet
  4. Det ser da bare smækker lækkert ud ! Jeg æælsker de der sweatshirt-sæt i grå ! Og så kan jeg bare også virkelig godt lide den måde du sætter tøjet op i forhold til hinanden på billedet :-) man kommer virkelig i shoppe-humør !! Dejligt :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih hvor er det dejlig feedback! Tak.

      Slet
  5. Arhgj hvor har jeg bare lyst til at købe det hele nu, haha :)

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Fedt tøj, men ærgeligt at mange af sweatshirtene (ved ikke med de andre ting), er udsolgt..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm, ja det kan jeg jo dsv. ikke gøre noget ved

      Slet
  7. Hvilken side er det?

    SvarSlet
    Svar
    1. prøv evt. at læse indlægget.

      Slet
  8. Nu hvor du har prøvet at bestille der fra, fik du så told oven i ? og hvis ja hvor meget ?

    SvarSlet