20/08/2013

Cover her

Weeee, se lige her! Jeg har modtaget det FINESTE cover piger. Som jeg har fortalt før, bruger jeg ikke rigtig penge på covers fordi jeg aldrig kan finde nogle flotte nogle, men nu har jeg ENDELIG fundet en side med fantastiske covers. Hjemmesiden hedder iBoom.dk, og sælger alt fra iPhone covers til dusters og home knapper. Jeg er i hvert fald super glad for mit, og har allerede fået en masse komplimenter for det - og så er jeg lige nød til at sige at leveringen er sygt hurtig, vi snakker altså at hvis du bestiller om fredagen, er pakken der mandag! Hvad synes I?

Og så vil jeg lige beklage min dårlige blogning pt. Det er (indrømmet) ret så hårdt at starte i skole igen, og jeg skal love for at mine lærere kører på med lektierne i 9. klasse. For at det ikke skal være løgn, skal jeg til at skynde mig i gang med lektier efter dette indlæg. Derfor vil jeg bare lige fortælle jer at I ikke skal forvente det store af mig de næste 2 uger eller deromkring, da jeg godt kan se, at jeg lige skal falde på plads igen med lektier, arbejde, træning osv. Håber at I er forstående, da jeg selv ville ønske at jeg havde tiden...

Hvilket klassetrin er I startet på? Mange lektier ligesom mig?? 

knuussss

24 kommentarer:

  1. Super fint cover!
    8. klasse er jeg startet i, der er mange lektier ja, men heldigvis har jeg stadig tid til veninder i weekenden :)
    - Silje

    SvarSlet
  2. Det er self. helt ok Alma! Jeg kender det alt for godt..! Jeg er lige startet i 8.klasse, men lærerne på min skole smører (heldigvis) ikke så hårdt på med lektierne, men nogen er der da indimellem..:) Men det ok. Glæder mig bare til dit næste indlæg :)

    SvarSlet
  3. 8. klasse er lige startet for mig, og en maaaaasse lektier også :-(

    www.sophiesworm.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Er netop startet i ottende, og selvom det sikkert ikke er helt så hårdt som niende, er det dog et skridt hårdere end syvende ... Især fordi lærerne nu har et "afskræknings-middel" at bruge imod os, når vi ikke laver lektier eller snakker i timerne - karaktererne :-(
    Burde egentlig selv komme igang med lektier nu, men tja, måske kan det vente til i aften ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg er også startet i 9. og må give dig ret, det er godt nok hårdt!

    http://carolineschioldann.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Går i 3.g på STX (matematisk linje), så jeg kan virkelig ikke forstå at I alle virker til at have så travlt ;-) - godt råd; pas på med at gøre det til værre end det egentlig er. Held og lykke med det sidste år i folkeskolen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow, vildt jeg har en så "gammel" læser! Uh ja altså min skole er næsten "kendt", for at give mange lektier, så det er nok svaret. Men ellers er det ikke så hårdt, jeg konstaterer blot at det bliver hårdt OGSÅ at nå at blogge, når jeg også har arbejde, træning og veninder. Men jeg gør mit bedste :)

      Slet
  7. Hold op hvor er det et flot cover :)

    SvarSlet
  8. Er lige startet i ottende, synes det er meget hårdt, fordi vores lærer allerede tænker på vores afgangsprøve som er om 2 år, men kan vel godt forstå dem. 2 år kan gå hurtigt❤

    SvarSlet
  9. Er også startet i 9. klasse

    syyyyygt mange lektier, det er helt vildt

    SvarSlet
  10. Vil du ikke lave et indlæg om hvordan du laver dine flotte negle? <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, måske! Er ikke så god endnu :)

      Slet
  11. Er lige startet i 9. også. Synes godt nok også vores lærer kører hårdt på her fra starten. Sidder selv sammen med en veninde og laver lektier.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pudsigt, men ja haha det virkelig øv.

      Slet
    2. Det rigtig øv, man ikke rigtig har tid til noget, pga lektier. Men det plejer at dæmpe sig, efter et oar uger hehe. Lad os håbe det..

      Slet
  12. Åhh.. bare vent, gymnasiet er 10 gange hårdere! Nyd folkeskolen, virkelig nyd den!

    SvarSlet