21/08/2013

miinto sneaks
1 her, 2 her, 3 her, 4 her, 5 her.

Hey girls! Mange tak for forståelsen i forrige indlæg. Dejligt at I forstår at jeg prioriterer skolen lige for tiden. Jeg har bikset en lille collage sammen til jer, med - gæt hvad? - sneakers! Jajaja, jeg ved godt at jeg har ALT for mange sneakers, men kan man få for mange? Nej vel, haha. Nu når jeg arbejder hos Miinto, kan jeg jo ikke undgå at blive fristet af de lækre sko der kommer ind i fotostudiet, så derfor er alle skoene fra miinto. Og jajaja, jeg ved godt at espadrilles måske ikke opfattes som sneakers, men de lå under sneakersafdelingen, og siden jeg er en sucker for espadrilles, måtte de med!

Hvilken er jeres favorit? Min er klart nummer 3!

Tjek Miinto her: www.miinto.dk, www.miinto.no, www.miinto.se

Knus

OOOBSSS: Hvis der sidder en Camilla derude, der bød på mine støvler i sidste indlæg, må du meget gerne svare på min kommentar, eller maile mig på alma.spies@hotmail.com :-)


8 kommentarer:

  1. Super fin blog du har dig. Hvad er det med at du arbejder for miinto, hvad går det ud på? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. Jeg er fotostudie assistent, så jeg pakker det tøj ud fotostudiet skal fotografere på modellerne, hænger det op, damper det, skriver informationer ned om tøjet, og hjælper i det hele taget bare til :)

      Slet
  2. Virkelig virkelig flot blog, og layout!! Tænkte på om vi skulle følges på GFC? Følger dig, når du har følget mig :)
    www.alberterisomjensen.blogspot.dk
    Knus <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Laver ikke follow for follow, sorry. Vil gerne tjene mine followers, som at de har lyst til at læse min blog fast, ikke blot fordi jeg har fulgt dem ;-)

      Slet
  3. Jeg kan nok bare bedst lide helt originale converse ;-P
    Nike Roshi Run er også fede, men af Nikes sneakers foretrækker jeg nu Air Max og Air Force :-)
    Hvilke kan du bedst lide af Nikes sneakers??

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh, det må nok være Nike Air Max og Nike Roshe Run :)

      Slet
  4. Købte du din Naked 2, pallette i Danmark? Hvis ja, hvor henne og til hvor meget?
    Kunne ikke finde indlægget hvor du har skrevet noget om den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Købte den i Paris, men du kan købe den i Sephora i Danmark.

      Slet