22/08/2013


Åhh ja, som I gættede i sidste indlæg, er det selvfølgelig et par Ash Sneakers med kilehæl, jeg har fået erhvervet mig! Tror I jeg er lykkelig!?!?? JA det tror jeg. De var sat ned med 50% så de kostede "kun" 675 kr. De er SÅ behagelige, og så gør det jo intet at man lige bliver en tand højere haha. Lige nu kan jeg bare ikke vente med at få dem brugt, og skyde nogle outfit billeder til jer, med disse på! I dag har været en ret så god dag egentlig, blev overraskende hurtigt færdig med lektier, og nu vil jeg til at lave mig nogle nye gel nails. Åh og så får vi ny pige i klassen på mandag! Exciting exciting, vi har ikke fået nye i min klasse siden jeg startede, og det er altså ved at være 3-4 år siden haha.

Hvad synes I? Er I lige så forelskede som jeg?

Knus

10 kommentarer:

  1. Hvilken skole gik du på før? - Skoene er mega feede!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvorfor stoppede du på Zahles og hvor går du nu? :)

      Slet
  2. Hvor de fede!

    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg er lige startet i ottende ...
    Der er kommet rigtig mange ind i min klasse de sidste par år men der er også gået rigtig mange ud. Der er gået mange piger ud og kommet mange drenge ind ... så de piger jeg plejede at snakke med gik alle sammen ud lidt efter lidt :-( har du det på samme måde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm nej, der er kun en pige der er gået ud af min klasse, siden jeg startede :)

      Slet
  4. Hvor er de fede!!!
    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Vil du linke dem? <3

    SvarSlet
  6. Når du laver gel nails, bruger du så de gennemsigtige tipper eller de hvide tipper? (-:

    SvarSlet