23/08/2013

Tee, shorts og blazer: H&M (haha), ringe: Jane Kønig & Spinning, armbånd: BeChristensen og Marc By Marc Jacobs, solbriller: Italien

Heeeej piger! Happy friday haha, hold op hvor har jeg trængt til weekend! I dag var jeg faktisk pretty tilfreds med mit outfit, hvilket jeg ikke har været lææææænge, da jeg virkelig ingen inspiration har haft. Men seriøst, siden jeg har været et par ture på strøget de sidste par dage, har jeg fundet SÅ meget inspiration, det er helt vildt så fashion alle jo er haha. Hvad sommer dog ikke gør, det er jo ikke lige til at finde inspiration udendørs om vinteren, når alle alligevel går med store vinterjakker. Nu ser I i hvert fald mine nye sneakers in action - sååååå behagelige! Hvad synes I egentlig om "locationen" haha det kan man nok ikke kalde det, når det er indendørs, men I ved hvad jeg mener! Beklager, men det er simpelthen for svært, for ikke at nævne pisse akavet, at tage udendørs outfit billeder (med stativ!!) når man bor i en lejlighed midt i byen.

Vil forresten lige gøre jer opmærksom på at sødeste Line, nu har fået sin hjemmeside op at køre, så tjek da lige alt hendes utroligt dygtige arbejde HER.

Hvad synes I?

Knuuusss - jeg savner lidt jeres kommentarer... Er I der stadig?

20 kommentarer:

  1. du har bare så god stil! og så gør din skønhed den meget federe:)

    SvarSlet
  2. Bord du inde midt i cph?

    SvarSlet
  3. Hvor er skoene fra? :)

    SvarSlet
  4. Du har en virkelig fed stil. Du har bare styr på mode osv. Du ser fantastik ud hele tiden. Åh hvor jeg faktisk misunder dig. Ikke pga du er så køn, og har en så flot krop, som gør at du kan gå med alt tøj, men også fordi dit liv bare virker så fedt. Du har mange venner, du virker som en så sød pige. Gid at jeg kunne være som dig, eller være din veninde. Haha lyder seriøst taber agtig, men synes lige du fortjener endnu en sød kommentar <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor er du bare helt ufatteligt sød. Tusind tusind tak for al din ros, du lyder ikke spor taber agtig! Men du skal ikke ønske dig mit liv, eller nogen andres. Bloggen er som sagt kun en lille del af mig, og jeg fortæller jo kun om de positive ting. Jeg har en god familie, gode venner, men nej ikke mange, jeg har dem jeg har brug for og kan stole på, og så har jeg måske en større vennekreds, men som sagt er der kun få, som jeg ved aldrig ville gå bag min ryg. Jeg skændes med mine forældre, mister folk jeg troede ville være der forevigt, får ikke altid topkarakterer, er super lav, og en masse flere ting jeg kunne brokke mig over, MEN jeg har det jeg har brug for, og det er jeg sikker på du også har. Sæt hellere pris på det du har, end at ønske dig at være mig, for som sagt er det jo kun den "fede side" af mit liv du ser her. OG dette var ikke for at fable om, at jeg har et sååååå såå forfærdeligt liv, for det har jeg på ingen måde! Men jeg har heller ikke et perfekt liv, det har ingen.
      Kæmpe knus til dig <3

      Slet
  5. du er virkelig en kæmpe stor inspiration! bliv ved med det du gør!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tusind tak! Det vil jeg gøre.

      Slet
  6. Virkelig stillet outfit, elsker det!

    Knus http://nannalowthomsen.tumblr.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er jeg virkelig glad for at høre, mange tak <3

      Slet
  7. Elsker din blog, og din stil! Du er altid så inspirerende! Elsker især dine billeder, og har tænkt meget over hvilket program du bruger til at redigere med? :-)

    SvarSlet
  8. Elsker din blog! Du er helt klart den BEDSTE blogger!!!!! Vil ønske du ville begynde at lave videoer igen :-/ Men jeg har også et spørgsmål - Hvad for et program laver du overskriften med?

    SvarSlet
  9. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  10. Hej Alma, hvor er det det fedt outfit, og hvor er du dog smuk! :O
    Jeg ville gerne høre hvor du havde købt dit Marc Jacobs armbånd? Jeg har set det i en del af dine outfits, og er blevet enig med mig selv at det ville jeg gerne bruge nogle penge på!
    Knus <3

    SvarSlet
  11. Super flot blog! - Jeg har lige et spørgsmål: hvordan laver du de forskellige overskrifter til de forskellige indlæg? Tak på forhånd :-)

    SvarSlet
  12. Hvor er din neglelak fra?? Mærke og navn?

    SvarSlet