26/08/2013

En kæmpe tak til jer, verdens bedste læsere. Jeg må erkende, at jeg efter at have været offline i 3 uger, i sommerferien, har mistet en sjat læsertal, så derfor har blogmotivationen ikke altid været i top. Det vendte sig dog godt nok i forgårs, da jeg postede min roomtour, og I alle var så positive, begejstrede og inspirerede. Jeg er så taknemmelig for at jer, mine læsere, gider at bruge tid på at sætte sig og skrive en kommentar til mine indlæg. For jeg er godt nok dårlig til selv at huske det, på andres blogge. I er grunden til at jeg blogger. Hvis I selv har en blog, så ved I, at det er noget af det mest fantastiske at modtage positive kommentarer. For uden det, er der godt nok intet fedt ved blogning. Jeg læser hver og en kommentar, og jeg beklager at jeg ikke altid får svaret på dem alle. Men tro mig - jeg sætter pris på HVER OG EN. Også jer der kommenterer og spørg om ting, som jeg jo allerede havde skrevet i indlægget, eller jer der spørg om ting jeg har svaret på 100 gange. Haha. I er alle for skønne, og jeg elsker jeres nysgerrighed.
Jeg håber af hele mit hjerte, at jeg kan blive ved med at inspirerer jer længe endnu, og at jeres kommentarer vil blive ved med at strømme ind i fremtiden. Derfor vil jeg nu gerne hører lidt om jer; Hvor gamle er I? Hvad elsker I at lave i jeres fritid? Hvorfor læser I overhovedet min blog? tell me all you want! Jeg er nysgerrig efter hvem der er så fantastiske at læse min blog.

Nu vil jeg ligge mig under dynen, da jeg er gået hen og blevet syg... kæmpeee knus til jer <3

49 kommentarer:

  1. Hej Alma��
    Jeg hedder Kaja��
    Jeg er 13år gammel❤
    Jeg læser din blog fordi du er super inspirerede��
    Og guuuude smuk��
    Jeg elsker Justin Bieber han er grunden til jeg stadig smiler selvom jeg har det svært for tiden ������
    Gad godt at kende dig du virker sød��
    Ved godt det er lidt random skrevet men du skrev jo vi bare skulle skrive såå..��

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Jaa justin er altid en god hjælp hehe.

      Slet
  2. Årh hvor er du sød. Det er seriøst så flot et værelse.. og en blog du har. Man kan ikke blive andet end jaloux! ♥ - Jeg er femten år gammel, og jeg skal endelig til at starte til svømning igen! Ellers så går jeg i 9. klasse og jeg arbejder lige nu i en bager. Jeg læser din vidunderlige blog fordi jeg bliver så inspireret, både stilen og værelset og ja.. alt simpelthen. Du er simpelthen en kæmpe inspiration! Og har en super stil. (: God bedring til dig. Jeg har selv ligget syg siden i .. torsdags. Jeg har halskatar, (evt Google hvis du vil vide mere, men det er intet specielt) og kort forklaret så bliver jeg MEGET tit syg med ondt i halsen og evt. feber og sådan. Det er mega nederen. Så jeg skal nok regne med at blive meget syg i denne vinter.. som jeg også blev de sidste to år.

    Hvad fejler du? /:
    - årh, det er simpelthen så fedt at vi har den samme hoodie fra A&F! Jeg var i London i .. foråret, og så købte jeg den lyserøde hoodie, som du også har. Og efter jeg var kommet hjem, nogle dage efter, så havde du også købt den, bare her i Danmark! :D Den er så lækker og dejlig.. og farven! ÅRGH. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaa hvor fedt! Elsker også min hoodie. Tusind tak for rosen <3 ønsker dig al god bedring, det lyder godt nok ikke rart!

      Slet
  3. Åh, hvor bliver man da glad som læser! Det bedste er at du blogger! OG DU ER FANTASTISK TIL DET! Jeg er 14 år. :-)
    Jeg elsker at læse din blog fordi, dine indlæg er så gennemførte! Du er simpelten så fantastisk en stil, og virker som den sødeste person!
    Husk!! Selvom der skulle komme en dum kommentar fra nogen der ikke ved hvad der sker, så bliv ved med hvad du lavet! For du gør det så godt!!
    Smukkeste Alma!!
    Knud Sidsel :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor er du sød! Det betyder SÅ meget. 1000000 tusinndddd tak.

      Slet
  4. Hedder Stine, er 20, kommer fra Viborg og bruger en hel masse tid sammen med mine veninder, venner, kæreste og så ellers på at spille håndbold på højt niveau og styrketræne. Lige pt har jeg sabbatår og går og søger job :-)
    Jeg kan ikke huske hvor lang tid jeg har fulgt din blog, fandt den engang igennem en blog anbefaling på en anden blog. Jeg er især vild med dine billeder, synes altid de er så fine!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det betyder så meget når folk ældre end mig selv følger med, så det skal du have en stor tak for.

      Slet
  5. kæreste Alma. Jeg er selv ejer af en blog og kender godt følelsen! jeg er dog ret ny og har kun 18 faste læsere. Jeg er 14 år og bor i storkøbenhavn.
    Du kan tjekke min blog ud her hvis du lyster - http://sophiesworm.blogspot.dk.

    Jeg håber du får det bedre snart! Jeg elsker din blog fordi du er så inspirerende, flot, stilet og bare er Alma.
    //kys Sophie Worm

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tusind tak! Tjekker den med det samme. Hvis jeg må give et råd, så ændr endelig dét at der kun er 2 indlæg pr. side - lidt trættene hele tiden at skulle trykke "ældre indlæg"! :)

      Slet
  6. Åh Alma, du er så fantastisk! Du er så inspirrende og har den fedeste stil. Du inspirrerer mig viiiirkelig meget! :-)

    SvarSlet
  7. Årrrgh jeg elsker sin blog om der er nye indlæg eller ej <3

    Kunne dog godt tænke mig lidt mere beauty relateret indlæg.

    SvarSlet
  8. Jeg er 14 år gammel. Jeg hedder Karen. Jeg læser din blog, fordi jeg rigtig godt lide din smag og den kvalitet der er i din blog. God smag og kvalitet er noget, der vægter meget højt hos mig, hvis jeg skulle gide at læse en blog. Keep the good Work girl :)

    SvarSlet
  9. Hej Alma, hvilket redigeringsprogram bruger du? :)

    SvarSlet
  10. Søde Alma ..
    Jeg er en 14 årig pige. I min fritid går jeg til dans, tegner, skriver digte og historier, læser blogs, knipser billeder, sukker over flot tøj og sko og er sammen med venner og veninder.
    Jeg æææælsker jordbærsyltetøj, tykke bøger, varme striktrøjer, nutella, magasiner, te og en maaaasse andre ting :-) Men mest af alt elsker jeg din blog ! Du virker så sød og selvom jeg egentlig ikke kender dig, virker du som min veninde allerede med alt det du deler med os herinde <3 Du er så inspirerende ! Det er derfor jeg blev hængende siden jeg for kun et par uger siden opdagede din blog tilfældigt ved et link fra en anden blog ;-)
    Du er UNIK - blev ved at blogge og jeg bliver ved med at følge med til det sidste <3
    Kærlig hilsen mig

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor er det dejligt, at du fortæller mig så meget om dig selv! Tusind tusind tak, er så glad for din ros, især det at du synes jeg er unik. Dét synes jeg nemlig selv er svært!

      Knus

      Slet
  11. jeg er 14, og jeg laver egentlig ikke noget vildt i min fritid er bare sammen med venner og sådan.. Og jeg læser din blog fordi jeg virkelig synes du er dygtig. Og så er du jo sååååå pæn altså

    SvarSlet
  12. hej Alma, jeg er en 14-årige amerikanske pige, og jeg skal bruge google oversætte til at skrive dette, men jeg ville bare sige, at jeg er så inspireret af din blog! Jeg elskede din blog så meget, at jeg besluttede at starte min egen mode blog. Jeg ønsker du kunne lave en youtube video om, hvordan du har designet layoutet af din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Wow, thank u so much! I will consider that. Had no idea that I had american readers too. Please tell me how you found my blog!

      xoxo

      Slet
  13. Nej hvor virker du bare sød!

    Din blog er virkelig flot og inspirerende!
    Elsker at læse den!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak, det betyder så meget :')

      Slet
  14. Kender det godt! Super blog, knus <3
    http://caughtinwardrobe.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. Jeg er 14 år (15 år i oktober hehe). I min fritid går jeg til atletik to gange om ugen, og så skal jeg have fundet en sport til. Derudover elsker jeg at løbe små turer, styrketræne, lave mad, spise maden hehe, læse blogs, være kreativ, indrette (derfor kæmpe TAK for dit seneste indlæg med dit fine værelse), læse (både bøger og blade som ELLE mag.), savle over lækre billeder på tumblr, shoppe, drikke moccha (helst med ekstra flødskum haha) på Kong Kaffe i Aalborg, være sammen med min højtelskede familie, være sammen med mine dejlige veninder, være sammen med mine kaniner og gå lange turer om eftermiddagen. Jeg læser din blog, FORDI AT DET ER MIN YNDLINGS. Jeg har ikke fulgt dig specielt længe, men nøøøj hvor er du inspirerende! Du er en "anderleds blogger" og helt dig egen. Udover det er du gude fucking smuk wow. Elsker din blog, og glæder mig til at følge dig fremover.

    Kys

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahhaa er så enig, altid ekstra flødeskum! Er virkelig taknemmelig for din ros, og er så glad for at du synes jeg er en anderledes blogger. Det har jeg kun hørt et par gange, så tusind tusind tak!

      Slet
  16. Jeg er 15 år, blogger selv. Læser din blog fordi du er inspirerende :-)
    nikolineanine.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Du virker bare så sød !
    Jeg tjekker din blog hver dag og jeg elsker det ;-) Du skal bare blive ved med at blogge - du er en kæmpe inspirationskilde for mig og det er altid besøget værd, at klikke ind på din blog <3
    Kh en fan !!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi tak! Er jeg så glad for at høre <3

      Slet
  18. Hej Alma :D
    Jeg er en pige på 15 år. Jeg har ikke selv en blog, da jeg er utrolig dårlig til at skrive, men du er klar min yndlingsblogger! I min fritid laver jeg bare lektier og så har jeg et arbejde <3 Forsæt med at blogge, du er fantastisk :D

    SvarSlet
  19. Jeg hedder Clara og er 15 år.
    Jeg elsker at tage billeder, være sammen med veninder og bruge min tid på (sociale) medier.
    Synes du virker super sød, og din blog har nogle rene linjer både i layout og hvordan dine billeder og tekst er.
    Jeg er på efterskole, og kører en blog i et år omkring mit efterskoleliv:
    http://claras365days.blogspot.dk

    SvarSlet
  20. Jeg læser din blog fordi jeg synes den er unik. Nu hvor så mange er begyndt
    at blogge er det sjælendt man finder en som skiller sig ud, hvilket jeg synes
    du gør virkelig godt! Når man læser dine indlæg kan man også SE at det er noget
    du bruger tid på og noget du gør "grundigt". Måden billederne er taget på, re-
    digeringen og dine "poseringer". Jeg læste selv på et tidspunkt enormt mange blogs
    og ja der var også mange gode, men der var virkelig få man kunne huske bagefter og
    du var helt klart en af dem! Jeg kan slet ikke komme på en blogger som jeg kan
    sammenligne dig med... jo, det tætteste man kommer på er nok Kristine Ullebø!
    Desuden fortjener du virkelig mere ros og flere læsere end de fleste som blogger
    på BloggersDelight.

    Dine indlæg er bare generelt enormt inspirerende og så at du er noget så langt når
    du egentlig er ret ung i forhold til andre "store" blogger..

    Meeen ellers hedder jeg Karin haha og fylder femten om under en måned. Jeg spiller
    klaver og har gjort det siden jeg var fem, derudover spiller jeg guitar som jeg har
    gjort i snart et år. Jeg bloggede selv da jeg var omkring 11 haha og begyndte så igen
    i december 2012 men stoppede fordi jeg ikke rigtig havde motivationen til at fortsætte.

    Har også nogle forslag til nogle indlæg hvis det skulle være noget, haha

    FLERE outfits!!, nogle måske lidt mere personlige indlæg, spørgerunde (GERNE på video!!),
    hvor/hvordan du redigerer dine billeder og jaaa

    Fortsat god dag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det er nok den bedste kommentar jeg NOGENSINDE har modtaget. Det gjorde mig SÅ glad at læse, kan ikke takke dig nok. Kommentarer som disse, betyder virkelig alt! Jeg har virkelig selv syntes at det var svært at skille sig ud, som du siger, og har heller ikke følt at jeg har skilt mig nok ud, så det betyder virkelig meget, at du siger det. Jeg er virkelig glad for at du finder bloggen unik, for det er nok det sværeste ved at have en blog! Man ryger så nemt ind i mængden. Dejligt at høre, at du kan se at jeg gør det grundigt, for det er virkelig noget jeg vægter højt. Hvis jeg ikke selv er tilfreds, er mine læsere det heller ikke!

      Endnu en gang, TUSIND TAK.

      Slet
  21. Hedder Merle.
    Er 15.
    Synes din blog er skide inspirerende!
    Du formår at tage enkelte items og stadig skabe et virkelig stielt outfit!
    Du er ærligt min yndlings blogger.
    Så mødte vi hinanden til Celina og Augustas hvor du også bare var skide sød!!
    Kun ros!
    Knus
    Merle Kampmark (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Sødeste Merle, tusind tak! Er jeg virkelig virkelig glad for at høre <3
      Haha ja, det var skide sjovt at møde dig der, du er selv så sød!

      Knusss

      Slet
  22. Hedder Merle.
    Er 15.
    Synes din blog er skide inspirerende!
    Du formår at tage enkelte items og stadig skabe et virkelig stielt outfit!
    Du er ærligt min yndlings blogger.
    Så mødte vi hinanden til Celina og Augustas hvor du også bare var skide sød!!
    Kun ros!
    Knus
    Merle Kampmark (-:

    SvarSlet
  23. Jeg elsker alle dine indlæg, de giver inspriation! Jeg taler altid om dig, til folk haha.
    Jeg blev ret ked af det og skuffende da du ikke lavede videoer på youtube mere, men så fandt jeg ud af at du havde en blog og den skulle jeg tjekke ud med det samme :D, jeg blev en af dine læser og vil altid være en af dine læser<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahaha hvor er du sød, tusind tak <3

      Slet
  24. jeg er 14
    i min fritid kan jeg lide at spille håndbold, være kreativ, blogge og være sammen mad venner.
    jeg læser din blog fordi den giver mig inspiration

    SvarSlet
  25. Jeg er 13.
    Jeg elsker at læse din blog, du er altid så glad - også kan du faktisk finde ud af det! Jeg håber dn blog bliver HUGE engang!
    Din blog er bare fantastisk!

    Bliv ved! Du skal nok nå langt <3

    SvarSlet
  26. Hej Alma, jeg hedder Cecilie og har lige startet en blog op for nylig, som du meget gerne må tage et kig på- ceciliestenberg.blogspot.com
    Jeg er helt vild med din blog, flotte billeder, inspirerende outfits også virker du rigtig sød! Du er en af mine ynglingsbloggere og jeg synes alligevel du formår at skille dig ud fra de andre. Keep the good work! <3

    SvarSlet