27/08/2013

Når du shopper på nettet, hvordan finder du så ud af om hjemmesiden er sikker?
Jeg shopper for det meste kun hos asos, nelly osv., så jaa. Men ellers hører jeg veninder ad, eller går på trustpilot :)
Hvad gjorde at du "droppede" youtube og startede blogging?
Jeg bloggede længe før jeg startede youtube, haha.

spiller du stadig tennis? Hvis ja, vil du så ikke fortælle lidt om det.. hvad for noget tøj du spiller i? hvor tit du spiller og hvor?
Jeg er stoppet, da jeg skal begynde til fitness i stedet. Jeg spillede i nederdel og top, spillede 2 gange om ugen, og hos KB

Hvornår skal du til USA eller skal du det overhovedet?
Ja det skal jeg da! Skal afsted efter 9.

HVornår tager du afsted, de fleste tager afsted omkring nu nemlig eller er det først næste år?
Det er selvfølgelig først næste år, skal jo have min afgangseksamen.

Hvor arbejder du?
Miinto.

Hvem er du mest sammen med af dine veninder? Altså udover Jasmin, hvem er du så mest sammen med?:)
Bjørk og Natalie

Hvilken slags is er din yndlings?
Strattiatela!! Og ferreo roche oogogog hvid chokolade is, og ogogog kunne blive ved....

Laver du lektier om aftnen eller om eftermiddagen?
Mest om eftermiddagen, medmindre jeg skal på arbejde/træning, så kan jeg først nå det når jeg kommer hjem = om aftenen. Men principelt laver jeg dem om eftermidaggen, da jeg ikke kan gå i gang med at lave noget andet, uden at tænke på at jeg jo ikke har lavet mine lektier, osv haha. Kan meget bedre fokusere, hvis jeg er færdig med de ting jeg SKAL have gjort på dagen :)

Drikker du kaffe?
Nej kan desværre ikke lide det :( nogen tips til at lære at kunne lide det!?!?!?

Hvad redigere du dine biller med?
Camerabag for 109201929+13 gang hahaha

er du forelsket? hvis nej, hvor lang tid siden er det så?:)
Nej. Og tror faktisk aldrig jeg har været det, har kun haft crush'es

Hvordan sover du med dit hår?
Bare løst, haha :)

TUSIND TAK for alle jeres skønne kommentarer i går. Hold nu op, hvor blev jeg glad og overrasket! Svarer på dem alle hurtigst muligt. Lige nu skal jeg dog bare blive rask, men måtte bare lave dette indlæg til jer, siden jeg glemte det i sidste uge.

Smid meget gerne spørgsmål til næste uge, i kommentarboksen!

Knus

16 kommentarer:

  1. Hvordan arbejder du for miinto, fortæl lidt om det? :)

    SvarSlet
  2. Foretrækker du peanutbutter eller nutella ?
    Kan du bedst lide gummistøvler eller orangutanger ?
    Hvilken årstid er din yndlings oomg hvorfor ? (Kan selv bedst lide vinter - elsker sne, jul og varm kakao :-) )
    God bedring !!

    SvarSlet
  3. Sukkerfri kakao smager vildt godt i kaffe! :D

    SvarSlet
  4. Sukkerfri kakao smager vildt godt i kaffe! :D

    SvarSlet
  5. Whut kan du ikke lide kaffe? gosh, og jeg har ikke engang nogle tips til det. Sad, very sad! Jeg drak kaffe da jeg var lille, hos min farmor og farfar, og så holdte jeg egentlig op efter et stykke tid med det.. og så fik mine forældre en nespresso maskine, OG NU DRIKKER JEG KAFFE IGEN. OMG det er så lækkert. :D You should try it!

    SvarSlet
  6. Jeg elsker kaffe! Især sådan noget som Baresso Iceblend, eller Starbucks....hih
    Så måske start med det istedet for ren kaffe, da det jo mindsker smagen ret meget :)

    kram <3

    SvarSlet
  7. hvor høj er du?
    hvad er dit ynglings makeupmærke og hvor meget makeup bruger du i hverdagen?

    SvarSlet
  8. Ang. kaffe spørgsmålet, kan jeg heller ikke lide kaffe - men jeg øver mig!
    så prøv med iskaffe, det synes jeg smager meget bedre ;) og hvis du selv vil lave det, så put rigtig lidt kaffe i, så når du er blevet vandt til smagen kan man putte mere i <3 Det er i hvert fald sådan jeg prøver at drikke det :)

    btw. har lige startet en giveaway på min blog, tilmeld dig gerne <3
    knus

    SvarSlet
  9. Hvilken karakter for du typisk i matematik?
    Hvad hedder din yndlings parfume?

    SvarSlet
  10. Du lærer at drikke kaffe ved ikke at lave en alt for stærk kaffe. Så putter du lidt sukker i og mælk -og hvis det kan lade sig gøre så skum på toppen. Så smager det utrolig dejligt! det var sådan jeg lærte det <333 men kan også kun lide det...hæh sort kaffe er ikke lige mig

    SvarSlet
  11. Hvem kan du bedste lide fra PLL af de kvindelige?
    Hvem kan du bedst lide fra PLL af de mandlige?

    SvarSlet
  12. Hvilket kamera tager du dine billeder med?
    Blogger du når du kommer til USA?
    Hvor kunne du godt tænke dig at rejse hen?

    SvarSlet
  13. Hvilken skole går du på?
    Læser du nogle blogs med personer der er yngre end dig?

    SvarSlet
  14. Har du link til dine nike air max med leo print på? Og hvad var tolden (hvis der kom told på)?:)

    SvarSlet
  15. Hvad laver du overskriften med på din blog?
    Hvilket blog layout bruger du?'

    SvarSlet
  16. Hvad laver du overskriften på dine indlæg med? Hvilket blog layout bruger du?

    SvarSlet