28/08/2013

fall outfits
Vi må vidst nok til at indse at sommeren så småt forlader os, og derfor vil jeg glæde mig over alt det lækre man kan iføre sig til efteråret. Jeg elsker (som mange andre) efteråret modemæssigt, da man kan pakke sig lækkert ind, uden at skulle have vinterjakke på, gå i lækre støvler der ikke indeholder for, så man ikke sveder sig ihjel indendørs, have en lækker tee på, med en læderjakke udover, have jeans på uden at fryse sig ihjel når man træder udenfor en dør - ja jeg kunne blive ved! Efteråret har så mange fordele modemæssigt, så jeg beder til at temperaturen bliver efterårsagtig hele vinteren. Første outfit er lidt af et drømmeoutfit, da alt er ret så dyrt. Næste outfit er alt fra River Island og sidste outfit er pakket ind i Nellys sortiment.

Hvad synes I? Jeg er godt træt af at ligge herhjemme og snotte, men så er det godt Polyvore er en tidsdræber. I morgen skal jeg forresten til V.I.P event hos Gina Tricot, i anledning af deres 5 års jubilæum i DK og deres efterårskollektion, så håber virkelig jeg får det bedre. Vil I høre mere om det - skal jeg tage mit kamera med oder was? 

- klik på billedet, for at se hvor sagerne er fra!

6 kommentarer:

  1. Super flotte outfits!

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Er jeg glad for at høre! Ville også selv ønske de var mine.

      Slet
  2. Super flotte outfits! Jeg kan sagtens forestille mig dig i dem alle sammen :)

    Knus, M
    malenemygind.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. så fin blog du har dig, og utrolig lækre outfits!
    kisses
    kirstinesworld.blogsppot.com

    SvarSlet
  4. Jeg elsker disse outfits! Du er featured på min blog! Tag et kig! I'm american, sorry the danish might be wrong!

    - Wren xx

    http://wrenmargaret.blogspot.com

    SvarSlet