30/08/3013


           I går til Gina Tricot's V.I.P event                  Café Norden med min bedsteste i hele verden før eventen i går
Nachos med min sissie sidste weekend    In the buuusss, på vej mod Bjørk i lørdags       Baresso i dag med Natalie

Hey girls! Beklager jeg ikke fik blogget i går, men kom sent hjem, og skulle så forberede mig på fremlæggelse. Well well, i dag har jeg været sammen med Natalie, hvor vi først tog ind til Hotel Skt. Petri og derefter Falkoner Salen, for at lede efter Selena haha. Vi kom desværre en halv time efter Selena havde forladt Sankt Petri, så det var ret uden held... Men vi snakkede med en masse søde mennesker, og mødte nogle vi ikke havde set længe, så det var det hele værd. Så tog vi på Baresso, og derefter hjem til Natalie, hvor vi er nu, og venter på pizza og pomfritter haha :ppppp. Good news, jeg starter til fitness næste måned, så nyder mine sidste usunde måltider.... (bortset fra cheatdays!!)

Imorgen vil der komme indlæg om Gina Tricot eventen! Hvad synes I? Husk at følge mig på instagram: @almaspies

Knus

8 kommentarer:

  1. Dig og Maria Wulff har lavet næsten et identisk Instagram-indlæg samme dag. Prøv lige at tjek det ud.. http://www.mariawulff.blogspot.dk/2013/08/hej-piger-ville-lige-vise-jer-her-hvad.html#comment-form

    Hun postede det lidt før dig...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej lad dog vær haha, hvis du prøver på at beskylde mig for at stjæle hendes må jeg skuffe dig. Hvis man følger bare en liiiile smule med i blogland, ved man at nærmest alle bloggere laver disse indlæg med overskriften "lately on instagram". Synes dog slet ikke billederne eller teksten ligner hinanden ;-) Og kan dog informere dig om at jeg ikke kender til Marias blog, så jeg har ikke fået "inspiration" fra hende.

      Slet
  2. Du og din veninde er bare så smukke, Alma !
    Jeg ser frem til at høre om Gina Tricot-eventet i morgen ;-)
    Ha' nu en rigtig dejlig weekend, søde Alma :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du bare sød!! Tusind tak, og i lige måde <3

      Slet
  3. Vil bare sige tak for dit indlæg om hjemmesiden Sheinside.com! Jeg har lige modtaget den lækreste t-shirt med posten til næsten ingen penge ;)
    http://frekvensen.blogspot.com

    SvarSlet