31/08/2013

Hej girrrls! Siden I har efterspurgt et indlæg om Gina Tricot eventen, får I da det! Jeg deltog i konkurrencen om at komme til deres V.I.P event med en veninde, og var så en af de heldige, der kom ind før dem der ikke var vip. Derudover fik vi en ekstra god goodiebag, og 30% på den nye kollektion, hvor de andre "kun" fik 25%. Ellers var det hele meget det samme. Well well, i goodiebagen var der: Et costumeblad, mintpastiller, en mascara, en clutch og en paraply. Er mildest talt ikke særliiggg imponeret, men kan jo ikke brokke mig over gratis ting ;-) dem uden V.I.P, fik det samme, bare uden clutchen. Clutchen er egentlig vild lækker, men bare så stor, at jeg ikke aner hvad jeg skal bruge den til!

I butikken var der cupcakes, sodavand, champagne, optræden af Panamah og en fotoboks, som mig og Jas havde det sjovt i, haha! Kollektionen var jeg lidt skuffet over, der var virkelig intet der fangede min smag, så jeg købte altså ikke noget. Men nu har jeg heller ikke købt noget i Gina Tricot i et år tror jeg, så måske er det bare min stil der har ændret sig, da GT engang var min yndlingsbutik.

Hvad synes I? Billeder fra eventen kommer senere eller i morgen!

Knus

4 kommentarer:

  1. Åh Gina Tricot er bare sådan en skøn butik :-)

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej søde Alma :-)

    Hvilken skriftype bruger du i dine indlæg? Og ved du, hvilken skrift type det er i headeren?

    knus

    SvarSlet
  3. Ej hvor jeg bare ELSKER billederne/collagen på din væg! Overvejer selv at bestille nogle billeder derfra, men har lidt svært ved at vælge billeder.. Hvor fik du din inspiration fra, hvor har du fundet dine billeder henne og er de bare tilfældigt sat op?

    SvarSlet
  4. Tænkte på om du måske ville lave et indlæg med inspiration til vinterjakker?:)

    SvarSlet