02/09/2013

autumn and winter
Klik på billedet for at se hvor de forskellige items er fra.

Her har I mit bud på den perfekte efterårs/vinter garderobe - lidt som man rent faktisk har råd til at købe, og andet der forbliver i mine drømme... Og ja der kunne SAGTENS have været mange flere lækre sager, men dem får I i næste omgang. Håber meget på at kunne finde lignende items i min garderobe i løbet af de næste måneder. Dette indlæg er planlagt, da jeg er på arbejde lige nu, men de næste par dage vil I få lidt outfits og en omgang ugens spørgsmål!

Hvad synes I? Er der noget I uden tvivl MÅ HAVE i jeres garderobe denne sæson?

16 kommentarer:

  1. Et par Dr. Martens støvler ! Det har jeg ønsket mig i snart et helt år. Men jeg har endelig fået et par brune i weekenden så jeg er så glad :-D men jeg synes helt klart de er værd at købe - de er gode at gå i og super seje !!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er så lækre - har dem selv!

      Slet
  2. HEJ SØDE ALMA!! Vil lige starte med at sige, at jeg ELSKER din blog!! Nu til mit spørgsmål, hehe: Jeg har snart fødselsdag (fylder femten år) og leder virkelig efter inspiration til det perfekte outfit! Det ville betyde meget, hvis du gad at finde tid til sådan et indlæg :) Krydser mig fingre!!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykkeeee! Det kommer meget an på hvad du skal jo - til fest, familiefødselsdag, shoppetur - what do I know? ;-)
      Tell me!

      Slet
    2. Tak søde!! Det er "bare" familiefødselsdag, og derefter brunch med nogle veninder hehe <33 Leder lidt efter noget med en nederdel, en fed bluse osv.

      Knus <33

      Slet
  3. Ser ud til at være nogle virkelig lækre ting. Dem må jeg lige kigge nærmere på! Elsker seriøst disse indlæg. Du må gerne lave mange flere, hihi. :)
    - Jeg fandt disse sko (OH!)forleden og jeg er nu ret forelsket i dem!

    http://www.brandos.dk/vagabond/dioon-3647-001-20-black/a79866

    Dog koster de 900,- hvilket jeg vil sige er ret dyrt. Men hvis de dog kunne bruges som vinterstøvler havde jeg købt dem uden tvivl. Dog er jeg tit syg om vinteren, så jeg skal simpelthen have et par varme støvler, desværre!

    MEN ER DE IKKE FEDE!? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jooo vildt fede!
      Vil med glæde lave flere af disse indlæg <3

      Slet
  4. Hvor er cardiganen fed!

    http://byus2you.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Biker boots, ligesom dem på billedet! Elsker, elsker, elsker her til efteråret!! :)

    - Går du forresten kun i sort for tiden?

    SvarSlet
  6. Hvilket program bruger du til at lave collager med? Har selv en mac men kan ikke finde et ordentligt program uden det bliver dårlig kvali..
    Og hvor ændrer du størrelsen sådan at alle dine billeder er i den samme størrelse på bloggen? :)

    SvarSlet
  7. Tænkte på om du ikke kunne lave et indlæg hvor tøjet måske ikke var så dyre som dem....

    SvarSlet
  8. Hej søde Alma! Sikke nogle lækre ting, hvor er huerne og den mønstrede sorte t shirt fra? 😃

    SvarSlet
  9. Hej søde Alma! Sikke nogle lækre ting, hvor er huerne og den mønstrede sorte t shirt fra? 😃

    SvarSlet
  10. Jeg vil vildt gerne have nogle fede boots her til efteråret, men da jeg ikke ved heelt vildt meget om trend, fashion og mode så ville jeg høre dig hvilke nogle du kunne anbefale? Nogle som også er moderne et par år frem.
    Har tænkt lidt over dr. martens, og har faktisk også kigget på dem fra billi bi som du har med i collagen.

    Håber du svarer for jeg har virkelig brug for noget inspiration og gode råd fra verdens bedste blogger, haha;))

    SvarSlet