06/09/2013

Hej tøser! Beklager der ingen blogging var i går og i forgårs, men nu er jeg tilbage! I onsdags var jeg på arbejde fra efter skole, og var først hjemme klokken 21... Og selvfølgelig havde jeg glemt at planlægge et indlæg. I går var jeg sammen med skønneste Natalie, og senere kom der noget i vejen som jeg vælger at holde for mig selv. Her har I lidt billeder fra i går, Natalie kom jo på den geniale idé med sæbebobler?? hahaha. Vi havde i hvert fald en rigtig hyggelig dag, før vi tog hjem til mig, var vi ovre og spise i hendes families restaurant. I morgen skal jeg ud at shoppe med min mami, så I skal nok få lidt nye køb at se! Nu skal jeg til at gøre mig klar, da jeg skal til noget hygge noget med min klasse lige om snart.

Hvad synes I?

Knus

11 kommentarer:

  1. Hvor er din veninde bare flot :-0

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Hvilken af dem?
      Altså begge er mine, så den hvide er fra A&F og den anden er fra modekungen.se :)

      Slet
    2. Jeg mener den hvide. Jeg tænkte nok den var fra A&F. Jeg har en lignende, men wow hvor klær den dig bare godt! :) Elsker A&F tøjet, haha!

      Slet
  3. Jeg elsker virkelig din blog Alma, bliv ved med at det gode arbejde :)
    Og så er du også bare utrolig smuk <3

    SvarSlet
  4. Elsker alle dine billeder på din blog, og at læse din blog :)

    Kan du evt. hjælpe med, hvordan du har fået dine rammer/skygger omkring dine billeder væk? Kunne godt bruge lidt hjælp
    photobookbyrikke.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Fantastisk indlæg som altid!

    Jeg har et giveaway kørende, kig gerne forbi og deltag ;)
    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/2013/09/giveawaaaaay-jeg-er-sa-spndt-over-at.html#comment-form

    /Hannah

    SvarSlet
  6. Åååååh så hyggeligt, elsker de seks sidste billeder!
    Tag et kig forbi min nye blog (http://neonblack-julie.blogspot.dk/), og bliv eventuelt fast læser, hvis det er noget for dig!
    Knus

    SvarSlet
  7. Super fint indlæg!

    Kram! www.daniellahorsmark.dk

    SvarSlet
  8. Kommer der et haul med de ting du har købt? <3

    SvarSlet