08/09/2013

Som sagt var jeg jo i går ude og shoppe med min skønneste mor, og var som altid forbi Moss. De laver seriøst det lækreste tøj, og priserne er helt fair. Jeg købte ikke overdrevet meget, men opdeler alligevel indlæggene lidt. T-shirten kostede vist 200 og trøjen 400 - er jeg ret sikker på! Anyway, er endelig blevet meldt ind i fitness, så kan endelig begynde at gøre mere ud af min træning og kost, juhuuu. Er dog først indmeldt til at kunne træne fra på søndag af, men det gør egentlig ikke noget, da jeg ikke får tid hele ugen. Om lidt under en time skal jeg i lufthavnen for at sige farvel til min mor, der skal til Brasilien i en uge - hvad får I jeres søndag til at gå med?

Hvad synes I?


Knus


// Yesterday I went shopping with my mom, and I found these stunning items in a danish shop called Moss Copenhagen. Defiantly one of my favorite shops, always such a long row waiting to buy all kinds of clothes. What do you think?

22 kommentarer:

  1. Moss copenhagen har bare de lækreste ting! Jeg elsker virkelig deres butik.
    Du er bare så smuk Alma! Og din blog er bae fantastisk, bliv endelig ved med det gode arbejde du gør, for det er fantastisk :)

    Kig gerne forbi hvis du har lyst:) Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke?! Også mig.
      Tusind tusind tak, hvor er du sød!

      Slet
    2. Jo helt sikkert! Det er virkelig min yndlingsbutik, kunne købe alt!!:-)
      Det var så lidt!<3

      Slet
  2. sikke nogle lækre items!!
    - er specielt vild med T-shirten :)
    knus

    SvarSlet
  3. Hvilken model er dine Dr denim i? Hvad hedder de? :-)

    og virkelig lækre billeder! og er helt vild med trøjen!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er i modellen Kissy, men synes helt klart du skal købe dem i modellen "Plenty", hvis du overvejer at købe et par! Det var en fejl at jeg købte dem i Kissy. Plenty modellen er så meget mere behagelig, langt mere elastisk, og sidder langt flottere. Kan KUN anbefale den model! Så skøn.

      Slet
  4. Fede ting! Du er jo gudesmuk Alma! Vil du ikke lave en tutorial på hvordan du krøller dit hår?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak! Krøller det egentlig bare helt normalt, intet specielt der - sætter det ikke engang op. Der er allerede 10000 tutorials, så se hellere dem hehe

      Slet
    2. Krøller du dem med fladjern eller krøllejern? :)

      Slet
  5. Diiiiit hååååååår!!!!!!!!!!
    Og fede ting!:)
    Hvilket fitness center skal du træne i??

    SvarSlet
  6. Er dine dr. denim jeans høj eller lavtaljede? :)

    SvarSlet
  7. I hvilken størrelse har du dine trøjer i? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kan du lave en video hvor du fortæller om hvordan man ser så godt ud som dig 😑😑😑

      Slet
  8. Jeg elsker virkelig når du krøller dit hår! :)
    Kunne du ikke lave en form for tutorial eller bare vise hvordan du krøller det?
    Lyder sådan lidt.... Altså jeg kan sagtens krølle mit hår, men krøllerne bliver aldrig ret længe og dit hår bliver simpelthen bare så utroligt smukt! :)
    Håber det er noget du vil overveje ;)
    Knus

    SvarSlet
  9. bruger du eyeliner?

    SvarSlet
  10. Super fede ting! Du er så flot! :) Elsker selv Moss Copenhagen!
    Har du gjort dig nogle tanker om hvilken vinterjakke du vil have?
    Når det er ved at blive koldt nok til det(som det jo desværre snart er), kunne det så være, du vil lave en collage med vinterjakker/efterårsjakker?

    Knus og hav en dejlig dag :)

    SvarSlet
  11. Er helt enig!! Moss tøjet er simpelhent for lækkert.
    Dit hår ser vildt flot ud! Har du fået det farvet?

    Hvor lækkert for din mor, at hun skal til Brasilien :-) Kommer selv derfra!
    Er det noget i forbindelse med arbejdet, eller skal hun på ferie? Ikke fordi det kommer mig ved, haha.

    SvarSlet
  12. så smuk!!!
    har lige et spørgsmål: hvor tit bliver du klippet?
    Dit hår ser nemlig ret sundt ud, i forhold til at det er så langt!!

    SvarSlet