09/09/2013

Har du egentlig tænkt på, hvad du sådan vil efter USA? - Altså hvilket gymnaise/handelsskole/efterskole eller noget andet? :)
Gymnasium :)


Hvor langt er du kommet i PLL?:)
Venter på næste afsnit d. 22 oktober!! glædeeer mig


Hvor ændrer du størrelsen på dine billeder, sådan de alle er samme størrelse? :)
Det gør jeg i CameraBag :)


Vil du anbefale man bruger sin normale email til sin blog eller at man laver en ny mail til ens blog?
Jeg bruger bare min normale! 


Hvilket kamerastativ har du? -evt link :)
Har fået det af min farfar, så desværre ikke noget info herfra...


Hvor ser du pll henne?
MegaShare.info


Jeg ved at du redigere i Camerabag, men har du hentet det i Appstore for 85 kroner, eller?
Jeg har købt det på deres hjemmeside :)


Hvad synes du om GG, hvem kan du bedst lide og hvem synes du passer bedst sammen derfra?
BLAIR OG CHUCK <33333

Nååååå ikke så mange spørgsmål denne uge, men snydes skal I da ikke! Smid endelig spørgsmål til næste uge. Kyssss

29 kommentarer:

  1. Det så fedt med ugens spørgsmål!

    Min nye blog, tjek den gerne ud :)
    siljemalou.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Er du åben for at lære nye mennesker at kende, eller er du bange for at blive udnyttet pga din blog kører godt?

    SvarSlet
  3. Ved du hvilket gymnaisum endnu?

    SvarSlet
  4. ska du koebe ny vinter jakke eller bruge den fra sidste år?
    hvis du ska koebe ny, vilken? :)

    SvarSlet
  5. Hvad handler PLL om, kan du forklare det i detalger? :)

    SvarSlet
  6. Hvad er din ynglings form for kage?
    Hvilken slags mælk drikker i hjemme ved jer?
    Kan du vrikke med ørene?
    Kan du nå dine tæer?
    Kan du dreje rundt 10 gange hurtigt og derefter hoppe over en pind uden at vælte? (Skal prøves)

    SvarSlet
  7. Hvad er din livret?
    Hvilke par i PLL er dit ynglings?

    SvarSlet
  8. Hvor langt er du i GG?

    SvarSlet
  9. hvad mener du om Miley Cyrus optræden til VMA?

    SvarSlet
  10. Glæder du dig ikke til du skal til USA? Har selv lige være i USA i 3 uger. Californien og der omrking. Ved godt det overhovedet ikke er det sammen som at skulle bo der!! :))Men tillykke med du skal derhen, hvis man stadig kan sige det.

    SvarSlet
  11. Hvilke gymnasier overvejer du? :-)

    SvarSlet
  12. Vil du ikke lave en efterårs look-book?

    Er dine forældre skilt?

    Hvordan har du det med, at det er sidste år i folkeskolen?

    Hvor, og hos hvem skal du bo hos i USA?

    SvarSlet
  13. Hvem er din yndlings skuespiller? :-)

    SvarSlet
  14. Vil du ikke lave en video om hvordan du gøre dig klar laver dine krøller og make up?❤❤

    SvarSlet
  15. Hvad er det du skal i USA . Har du lavet et indlæg om det. Vil du ikke engang i mellem mendes du er i USA lave nogle video om hvor du bor High scholen byen og det som omgiver dig?❤❤

    SvarSlet
  16. Hvordan bruger du megashare.info
    Når jeg er inde på det er jeg nød til st lave en bruger og oplyse konto nr. Osv..?❤

    SvarSlet
  17. Hvordan laver du dine krølle. Hvis krøllejern så hvilket og hvis fladjern så hvilket

    SvarSlet
  18. Hvor synes du det bedst at købe bukser til en rigtig billig pris? :)

    SvarSlet
  19. har du købt nogle dr. denim bukser til en billig pris?

    SvarSlet
  20. Vil du ikke lave et indlæg om din usa tur?

    SvarSlet
  21. Hvordan ville du have det, hvis du f eks. ikke boede i KBH? Så som Jylland?

    SvarSlet
  22. Har du god selvtillid?

    SvarSlet
  23. Bliver du aldrig flov når folk spørg omkring din blog? f eks. bekendte eller lærere?

    SvarSlet
  24. Kan du godt nå at få din bøjle af inden du tager til usa?

    SvarSlet
  25. Hej alma. Et lidt mærkeligt spørgsmål, men da jeg elsker din stil håber jeg du kam hjælpe. Når den nye iphone 5c kommer til Danamark køber jeg den! Men jeg aner ikke hvilken "farve". Synes du at den er flot med guld eller? :-) hvilken vil du vælge!
    Håber virkelig at du kan hjælpe med det lidt anderledes spørgsmål:-)
    Knus <3

    SvarSlet
  26. Når du tager til Usa skal du så bo hos en plejefamilie eller alene :)

    SvarSlet
  27. Svarer du alle dine spørgsmåle du får i ugenspørgsmål

    SvarSlet
  28. Hvor ligger der en weekeeday?

    SvarSlet
  29. Vil du lave en guide til hvordan man kommer igang med sin blog?
    Altså hvordan man får den "delt" på en måde? :)

    siljemalou.blogspot.dk

    SvarSlet