12/09/2013

Hej tøser! Beklager det lidt sene indlæg, men fik først fri for en time siden haha. Vi har været i skole fra klokken 10 til 18, da vi idag skulle sælge og vise alle de ting vi havde lavet i løbet af ugen - dog kun for bedsteforældrene, i morgen er det så forældrene.. Til sidst skulle vi så løbe et løb, dont ask me why, men yesyes, og jeg er jo på foto og medie, så det blev også til lidt billeder med verdens bedste natalie <333 og ja jeg anede altså ikke hvad jeg skulle kalde dette ret så uinspirerende indlæg, så det blev til et untitled indlæg. Beklager at det somsagt ikke er det mest inspirerende indlæg i dag, men lidt hverdagsindlæg skal der jo også være plads til! Vil I egentlig gerne have flere hverdags/personlige indlæg, eller skal jeg holde det meget kun mode og beauty?

Hvad synes I?

Knus

24 kommentarer:

  1. Fine billeder!

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hverdag/personlige indlæg er super fedt!

    SvarSlet
  3. Synes det er hyggeligt at læse om din hverdag også!


    Ville blive virkelig glad hvis du gad at tjekke min blog ud,
    også kaldet, Untitled :P

    http://cirkee.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Det er din blog, så jeg synes helt klart, at det er op til dig <3 Jeg elsker alle dine indlæg, så du gør bare, som du selv har lyst til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha hvor er du sød, men jeg vil jo gerne give jer det, som I vil se!

      Slet
  5. Begge ting ville være lækkert. :)

    SvarSlet
  6. det lyder virkelig hyggeligt!

    // http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
  7. Hvornår finder du vinderen af din printic giveaway? <3

    SvarSlet
  8. Din lillesøster er da bare den sødeste skabning på jorden!

    mixedbows.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Jeg syntes helt klart du burde vise noget mere af din hverdag, som sådan et indlæg, men elsker også dine mode/beauty indlæg. Det gør det også lidt mere hyggeligt og ikke så opsat det hele, hehe

    SvarSlet
  10. Jeg synes at det er super hyggeligt at du også laver nogle personlige indlæg engang imellem :-) rendyrket modeblog eller rendyrket personlig blog bliver ofte liiiiidt for kedeligt! En god blanding er det bedste - så kan du også ramme flest mulig læsere ;-)
    Super dejlig at du spørger os til råds - og hvor er du og din veninde dog bare smukke! I ser så glade ud :-3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih tusind tak! Det er vi også - og mange tak for din mening :)

      Slet
  11. Går du på institut sankt joseph i lyngby?? Ej hvor sjovt - der går jeg til ballet :-)

    SvarSlet
  12. helt klart hverdags indlæg! Det vildt fedt! flere af dem <3
    hilsen Signe

    SvarSlet