15/09/2013

Som lovet endnu et indlæg! Min sødeste mor kom i går hjem fra Brasilien, og havde disse lækre par havaianas med hjem til mig! Og til jer som har spurgt, så var hun dernede med sit arbejde, desværre ikke ferie for hende. Hvergang hun er i Brasilien har hun havaianas med hjem til hele familien, haha, da de jo er lavet derovre! Jeg er viiiirkelig glad for dem, og synes de er helt perfekte. Ret vildt at nogle gider lave klipklapper så lækre i designet. Nu er det jo ikke ligefrem vejret til at rende rundt i klipklapper, men jeg render altså nærmest ALTID rundt i klipklapper herhjemme, da jeg hader at gå i bare tær haha. Am I the only one??? Nu skal jeg tilbage til dansk stil, så I må haaa det!

Hvad synes I?

Knus

14 kommentarer:

  1. Du er godt nok heldig, de er vildt pæne.. Er især vilde med dem med slangeskind printet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa jeg er også vildt taknemmelig!

      Slet
  2. De er så flotte, det er ihvertfald de flotteste klip klapper jeg har set længe hihi
    http://nannasimonsen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. De er godt nok flotte :-) Lidt pænere end mine der bare er helt sorte ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja man må sige de er farverige!

      Slet
  4. de så fede! elsker dem!

    Baby lips give-away på bloggen, tjek den ud! ;) - http://mixedbows.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Ejj hvor er de neongule med slangeskindsprint dog bare vildt lækre!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke?! De må også være mine favoritter.

      Slet
  6. Åh, Havaianas laver seriøst de mest læke klipklappere!
    Ejer og elsker selv dem med slangeprint, de er bare så lækre.
    De andre er også super fine med det mønster på!

    Bliver helt irriteret på mig selv over at crave et på klipklappere, haha!
    Knu<333

    SvarSlet
  7. Haha der er da godt nok blevet taget nogle billeder hva?

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvad havde du regnet med? Et indlæg uden billeder?

      Slet