17/09/2013

Er du åben for at lære nye mennesker at kende, eller er du bange for at blive udnyttet pga din blog kører godt?
Hmm, godt spørgsmål! Altså jeg er ALTID åben for nye mennesker, elsker at få flere venner og lære folk bedre at kende. Det er ikke som sådan noget jeg tænker over, hvis jeg møder folk igennem fælles venner, men når folk en uge efter man har lært dem at kende, beder om shoutouts osv., så er det klart at jeg tager afstand, og forstår hvor folk vil hen med venskabet. 

Kan du vrikke med ørene?
Ja omg det kan jeg faktisk!! Fantastisk spørgsmål haha min morfar kunne det, og min mor kan også

Ved du hvilket gymnaisum endnu?
Ikke helt. Men er ret så sikker på at jeg vil søge ind på Rysensteen, Falkonergården og Frederiksberg. Men meget kan ændre sig!

Skal du købe ny vinter jakke eller bruge den fra sidste år? Uhhh jeg har stadig ikke fået prøvet den fra sidste år - men hvis den er blevet for lille, skal jeg selvfølgelig have en ny!

Hvad er din ynglings form for kage?
Drømmekage og Tiramisu!! åhhhh

Hvilken slags mælk drikker i hjemme ved jer?
Hahahahah, øko minimælk!

Kan du nå dine tæer? Når jeg sidder ned, og benene er strakte?? Altså sådan helt rigtigt uden at snyde??? Nej haha :( Har for lange ben

Hvad er din livret? 
Chicken Nachos<33333 

Hvilke par i PLL er dit ynglings?
Spoby og Caleb 

hvad mener du om Miley Cyrus optræden til VMA?
Uha. Jeg mener ikke at det var en særlig god optræden haha, hun gjorde sig selv ret til grin, men det tror jeg ikke vi behøver at træde mere i. Jeg aner ikke hvordan hun har det indeni, men ligemeget hvad, så har hun ikke ligefrem særlig meget klasse tilbage. Jeg har ikke rigtig andet at sige, end at jeg har ondt af hendes forlovede og hendes forældre... Kan dog rigtig godt lide hendes nye sang, og har stadig intet imod hende. Jeg ville dog aldrig selv se op til hende :-)

Glæder du dig ikke til du skal til USA?
JOOOO ER DU HELT CRAY

Er dine forældre skilt? 
Nej! Heldigvis ikke :)

Hvordan har du det med, at det er sidste år i folkeskolen?
Det skal bare overstås.

Hvad er det du skal i USA?
Jeg skal på High School som udvekslingsstudent, i et år. Derfor skal jeg bo hos en værstfamilie osv. :-)

Hvor synes du det bedst at købe bukser til en rigtig billig pris? :)
Gode bukser er ikke ligefrem billige... BikBok og Dr. Denims er perf!

Hvordan ville du have det, hvis du f eks. ikke boede i KBH? Så som Jylland?
Det kan jeg jo ikke sige, når jeg ikke har prøvet det.

Har du god selvtillid?
Hmm narh, det sker da at jeg synes jeg selv ser godt ud, men for det meste er det lige omvendt. 

Bliver du aldrig flov når folk spørg omkring din blog? f eks. bekendte eller lærere?
Jo, du skulle bare vide haha..

Hvor ligger der en weekday?
Strøget.

Svarer du alle dine spørgsmåle du får i ugenspørgsmål?
Det vil jeg mene ja, men der er dog spørgsmål jeg vælger ikke at svare på :)

Puhhaaa, jeg er seriøst SÅ færdig efter også at have været i fitness idag. Min krop har været helt død siden i søndags, det gør ondt bare at gå!!?!?!? Please let it end God. Nu vil jeg tage mig et laaangt varmt bad - hvad laver I?

Smid meget gerne spørgsmål til næste uge i kommentarboksen!

27 kommentarer:

  1. Nu da du er så lille (no affence, er det selv), og du går med Dr. denim bukser, er det så ikke for lange?

    SvarSlet
  2. Er Dr. Denim bukser gode? Altså mange siger at de giver sig HELT vildt meget, men hvad syntes du?

    Gode råd til og få langt hår?

    Hvad syntes du om høje piger? Er selv 12 år, og 179 og er lidt ked af at jeg er meget højere end drengene. Så ja.. hvad syntes du?

    SvarSlet
  3. Hvor ligger der en bikbok i Danmark? :-)

    SvarSlet
  4. Hvis du SKULLE vælge at gå til en sportsgren, hvilken ville du så vælge? :-)

    SvarSlet
  5. Hvor i USA skal du gå på High School? og hvorfor der?

    SvarSlet
  6. Er det med rotary du rejser?

    SvarSlet
  7. Hvornår på året i 8. Klasse skal man søge ind til explorius hvis man gerne vil være udvekslingsstudent? <3

    SvarSlet
  8. Hvorfor har du valgt explorius?

    SvarSlet
  9. Har du valgt select programmet eller det normale program??

    SvarSlet
  10. Hvorfor har du valgt at tage er år til USA??

    SvarSlet
  11. Hvorfor har du valgt lige netop explorius?

    SvarSlet
  12. Super lækker blog! Har nogle spørgsmål til næste gang:
    - Hvad kan du bedst lide ved dig selv?
    - Hvilke onlinebutikker er dine yndlings?

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  13. Hvad vil du gerne udannes til?
    Skal du på stx, htx eller hhx?
    Hvis du ikke hed alma, hvad ville du så hedde?
    Vil du lave et indlæg med vinterjakker og vinterstøvler?

    elsker din blog <3

    SvarSlet
  14. hvilken klasse går du i nu?
    og hvor høj er du?

    SvarSlet
  15. Hvordan får du dine billeder så store?

    SvarSlet
  16. Nu når du skal bo hos en familie, skal en fra familien du bor hos så bo hos dig her i Danmark?

    SvarSlet
  17. Hej, har et par spørgsmål:

    Hvor høj er du?
    Hvornår begynte du at gå med makeup?

    Har også en blog, hvis du har lyst til at checke den ud. Den er godt nok på engelsk :)
    Rigtig god blog du har! :)

    SvarSlet
  18. Hvilke ting kan du lide ved dig selv, og hvilke ting kan du ikke lide ved dig selv? x

    SvarSlet
  19. Ved dem på din skole at du er blogger?

    SvarSlet
  20. Yndlings-fag i skolen?

    SvarSlet
  21. Hvad bruger du af produkter til ansigt for at din hud bliver så silkeblød at se på😍
    Hvad er dit yndlings makeup mærke
    Hvor bliver du inspireret
    Hvad er dine yndlings butikker
    Hvordan ser din fremtid ud
    Hvad er dine idoler
    Hvad for nogle andre blogs læser du

    SvarSlet
  22. Hvad spiser du i løbet af en dag?
    Hvor mange penge tjener du cirka om måneden?
    Hvor mange penge bruger du om måneden?

    Håber du har lyst til at besvare mine spørgsmål <3

    SvarSlet
  23. hold op hvor jeg synes det er nederen at du svarer såden på spørgsmålet, med om dine forældre er skilt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lol, siden hvornår er det blevet forkert at være glad for, at ens forældre ikke er skilt?

      Slet