19/09/2013

T-shirt HER
VOUGE Beanie HER
 AIN'T NO WIFEY beanie HER

Hej piger! Jeg modtog forleden de lækreste items fra choies.com, så derfor skulle I da se dem! Jeg har brugt huerne lige siden, og bandana t-shirten er seriously PERF. Den er ikke for lang, heller ikke for kort (har den i str. m), det ser dog desværre ud til at den er udsolgt pt. Der vil i løbet af de næste par dage også komme et outfit, så I kan se hvordan jeg styler t-shirten! Og skulle foresten ikke betale told, til jer der muligvis vil spørge.

Hvad synes I?

Knus

//Hey girls! I recently received the most lovely items from the site choies.com. I've been using the beanies everyday since I received them, so they are without a doubt already my faves. The Bandana tee is seriously perfect, not too big, not too small (I have it in size M), tho it looks like it's out of stock right now. By the next days I will upload a outfit, so you can see how I style the tee! And no, I didn't have to pay customs, for you who may ask.
What do you think? xx

//sponsorede produkter - sponsored products

14 kommentarer:

  1. Hej Alma.
    Jeg har købt såden en fjenbetjening til mit kamera som er magen til din!
    Men jeg kan ikke rigtig få den til at virke for jeg ved ikke helt hvordan man få dem til at snakke sammen eller hvad man siger?
    håber du vil svarer.

    SvarSlet
  2. Hvad kostede fragten? Og kom der told, gebyr osv. på?
    Lækre ting! Er helt vild med t-shirten :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Læs lige indlægget før du kommenterer haha... Men ja også mig :)

      Slet
  3. Hej:-)
    Først vil jeg lige sige at jeg elsker din blog!
    Jeg ville lige høre om du ikke kunne lave et indlæg om din træning?
    Jeg ved jo at du er startet i fitness kunne godt tænke mig og høre hvilke maskiner og hold og sådan noget:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Er liiiige startet, men jo måske!

      Slet
  4. Hvad kostede det i alt? Plus for at få det sendt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Alma

      Det er nok et lidt random spørgsmål???
      Men har du været inde på Choies.com? og set modellen med det gylden røde hår? Linger det ikke Gudrun Eir, fra sidste års sæson af Topmodel? Hahah random question ;)

      Slet
  5. Vildt fed blog, og aaalt for lækre billeder! Vi følger dig nu :)
    Vi er lige startet op, og ville derfor blive rigtig glade, hvis du ville tage et smut forbi vores blog, og måske blive fast læser også. God weekend :)

    - Seline, Julie og Cathrine ♥
    http://ohlamour.blogspot.dk/

    SvarSlet

  6. Fedt! Kig forbi,
    Theblackbomb.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Er vild med t-shirten!!!
    http://camilla-soerensen.blogspot.dk

    SvarSlet