22/09/2013

 
Okay neeejjjj jeg kan nok ikke påstå at dette er i dags outfit (tbh hvem klæder sig sådan på en søndag???) men det ser altså bare lidt pænere ud når der står todays foran oufit xD okay anyways, dette var mit outfit i torsdags i think. Som lovet lidt billeder af hvordan jeg ville style min nye tee. Da den er ret så sort valgte jeg at style den med mine (også nye) hvide jeans fra dr. denim, og mine elskede Ash sneakers. Udover havde jeg min læderjakke på.

Hvad synes I? Btw, tak for alle de søde kommentarer om min tumblr igår! Jeg tjekker jeres ud asap.

Knus

20 kommentarer:

  1. Hvordan gør du sådan at dine hvide bukser ikke er gennemsigtige?

    Elsker forresten din blog!

    SvarSlet
    Svar
    1. De er jo kun gennemsigtige hvis man har noget indenunder. Så jeg har bare hudfarvede trusser på, hehe

      Slet
  2. Hvilken app bruger du til at spejle dine billeder?
    Virkelig lækker trøje :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Image Tools tror jeg - på mac altså!

      Slet
  3. Årh Alma, du har bare en mega god stil :D
    Elsker virkelig din blog, du er helt klart min yndlingsblogger!

    Knus <3

    SvarSlet
  4. Super flot outfit. (: Du er simpelthen så smuk Alma.

    - Hvilken størrelse er dine Dr Denim?

    SvarSlet
  5. Spørg om det sammen som Emilie:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. hvor køber du dine dr. denim bukser henne?

    SvarSlet
  7. Hej Alma.
    Hvilket program har du brugt til skriften på indlæggets titel?<3

    SvarSlet
  8. Hej Alma.
    Hvilket program har du brugt til skriften på indlæggets titel?<3

    SvarSlet
  9. du har helt sikkert hør det her million gange men fuck hvor er du flot !!!
    ville blive såsåså glad hvis du gad kigge forbi min blog kirstinesworl.blogspot.com
    det ville betyde virkelig meget da jeg altid har elsket din blog, og får tonsvis af inspiration her.
    kisses

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor er du sød. Kigger forbi!

      Slet
  10. Kunne du lade vær med at tage billeder ved den samme baggrund?

    SvarSlet
  11. Lol, jeg har taget billeder der én gang før. Relax.

    SvarSlet
  12. Hvor er din trøje fra, for den er vildt lækker! :-)

    SvarSlet
  13. Hvilken model er dine ash sneaks? - De er vildt fede!
    knus

    SvarSlet