23/09/2013

Nu da du er så lille (no affence, er det selv), og du går med Dr. denim bukser, er det så ikke for lange? ........ -.- ...... hvis de var for lange, ville jeg jo nok ikke gå med dem - du kan jo også se på mine outfits at de ikke er for lange. 

Hvis du SKULLE vælge at gå til en sportsgren, hvilken ville du så vælge? Dans. Men jeg holder mig nu til fitten! wuhu

Hvad kan du bedst lide ved dig selv?
Mit hår og mine ben tror jeg

Hvad vil du gerne udannes til? 
Journalist :)

Skal du på stx, htx eller hhx?
STX

Hvis du ikke hed alma, hvad ville du så hedde?
Emilia eller Bella, elsker de navne <3 <3<3333

hvilken klasse går du i nu?
Jeg går i 9. klasse.

Kan du lide enviis tøj?
Ja!

Nu når du skal bo hos en familie, skal en fra familien du bor hos så bo hos dig her i Danmark? 
Nopeess

Hvor mange søskende har du? o:
Én lillesøster :OOOOOOooooO

Ved dem på din skole at du er blogger?
Jep hah

Yndlings-fag i skolen?
Dansk

Hvem er dine idoler?
Beyonce & Justin Bieber <333 my loves

Hvad spiser du i løbet af en dag?
Skyr med müsli og bær eller en smoothie til morgenmad, fuldkornspasta, rugbrødsmadder, sandwich, lasagne eller så noggettt til frokost, aftensmad er meget forskelligt, men for det meste en form for kød med salat/grøntsager.

Hvor mange penge tjener du cirka om måneden?
Det er meget forskelligt! Det kommer an på hvor lang tid og hvor mange vagter jeg arbejder. Det kan være alt fra 500-3000 kroner om måneden.

Vil du lave et indlæg med vinterjakker og vinterstøvler?
Jaa det kan jeg da godt!

Hvorfor har du valgt lige netop Explorius?
Jeg har valgt Explorius, fordi jeg for det første kender rigtig mange der skal, er eller har rejst med dem, og de er alt i alt bare utroligt gode - personlige, masser af fordele som en Camp i New York i starten af ens ophold med de andre udvekslingselever, og til slut en Camp i Washington DC (med i prisen), de har vildt meget sikkerhed, som at familierne bliver tjekket helt vildt. De tjekker familiens yderligere familie eller venner, og derefter vennernes venner OG så igen vennernes venners venner. Udover det har de både anmeldte og uanmeldte besøg. Altså Explorius besøger dem uden de ved det på forhånd. Så har de også mange informationsmøder, der forbedreder en på året, og man møder mange af de andre udvekslingselever osv. De er alt i alt bare super søde, det største og mest professionelle bureau. Dem ville jeg klart anbefale at rejse med!

Smid meget gerne spørgsmål til næste uge!

xoxo

13 kommentarer:

  1. Hvor skal du hen i USA? Altså hvor skal du bo?

    SvarSlet
  2. Hvilken størrelse har du dine Dr. Denim bukser i, og hvor har du købt dem?

    Hvor lang tid har du haft din bølge i, og hvornår skal den af?

    Hvorfor svarer du ikke dem der skriver i kommentarerne på instagram (feks. hvis de spørger om noget) INTET HATE! Er bare nysgerrig.

    Kan du lave et indlæg om hvad man kan gå i, hvis man ikke har råd til så meget? Alt skal helst være under 180 kr.

    Hvornår har du fødselsdag og hvordan holder du dine fødselsdage? (dem for venner/veninderne)

    Hvor lang tid har du haft din blog?

    Har du nogensinde overvejet og starte som youtuber igen? Hvis du overvejer det, vil jeg blive lykkelig. DU ER SÅ SMUK

    Nogle gode og liiidt billige sko som du kan abefale?

    Din yndlings-sang her for tiden?

    Har du formspring? Hvis ja, hvad hedder du så?

    Hvad for noget makeup bruger du til hverdag og hvornår begyndte du?

    SvarSlet
  3. Hvilket gym af Falko, RG og FG vil du helst på? Og hvilken linjer overvejer du? :)

    SvarSlet
  4. Kan du ikke lave et indlæg med alt omkring din udveksling!
    Jeg skal selv være udvekslingsstudent næste år, og vil meget gerne hører om dine tanker omkring det hele og hvordan du kom til at tænke på at du gerne ville være udvekslingsstudent :-)
    Hvad du tror bliver svært og hvordan du tror du kommer til at håndtere det hele.
    Hvorfor du lige har valgt USA.
    Og alt det andet, det kunne være virkelig spændende at høre om:-)

    SvarSlet
  5. Hvordan har du det med dig selv? Generelt, meget usikker eller selvsikker? Og hvad med dit selvværd?

    SvarSlet
  6. Har det set The O.C, gossip girl, pll og desperate houswives? Hvis ja, hvad synes du om dem?

    SvarSlet
  7. Din blog er mega fed! Vil du ikke følges? Som fast læser?

    SvarSlet
  8. Har du en ynglings tumblr? :)

    SvarSlet
  9. Vi er også to piger der har en blog sammen - og vi skal også begge afsted her efter 9. Klasse. Vi har også valgt Explorius :-)

    idaogmarika.blogtspot.dk

    SvarSlet
  10. Hvornår sendte du din ansøgning til explorius??

    SvarSlet
  11. Hej søde smukke Alma!
    Hvad str. er dine dr. denim bukser?

    SvarSlet
  12. Hvad er dine forældres holdning til at du skal afsted og være så langt væk hjemmefra i så lang tid??

    SvarSlet
  13. Ved du hvornår PLL starter igen?<3

    SvarSlet