28/09/2013

 Har været sammen med mine skønne veninder, og spist en masse frozberry
Igen været sammen med min skønne Kathrine (første billede til venstre ovenover dette), og lavet fine negle på hende - givet den gas i fitten xpppp
Spillet smart med min nye hue og været ret så vild med et bestemt outfit - soon on the blog! Og givet en kærlighedserklæring til verdens bedste piger <3

Jeg har været den værste blogger lately, i know. Jeg har simpelthen nydt de sidste par dage og ikke tænkt på bloggen. Det skal der også være plads til. Nope, ingen dårlig undskyldning, jeg har bare slappet fuuuuldstændig af. Denne weekend er jeg home alone så sidder lige nu og venter på Jasmin, hvor der senere kommer nogle andre skønne piger - og så skal der laves masser af ballade (neejj da heheheh)

Hvad laver I skønne læsere?

Knus

10 kommentarer:

  1. Åh altså, har bare ventet og ventet på at du ville lave en lille update. Du er seriøst min yndlings blogger, får SÅ meget inspiration fra dig, det er helt vildt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor er du sød! Det er jeg så glad for at høre <3

      Slet
  2. Your blog is so lovely. Jeg ville elske det, hvis du kiggede på min blog! Kan vi følge hinandens blog? Xoxo my danish is bad :(

    -Wren <3

    http://wrenmargaret.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sikke en deklig uge, du har haft!
    Jeg har mest lavet lektier og læst Harry Potter ;-)
    Fortsat god weekend til dig!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder nu heller ikke så slemt - tusind tak!

      Slet
  4. Hej Alma
    Virkelig inspirerede blog, du er virkelig dygtig til det du gør! Det kunne være rigtig fedt, hvis du ville lave et indlæg med smarte og praktiske vinterjakker, nu hvor vi går den kolde til i møde :-)
    Keep going, du gør det fantastisk

    SvarSlet
  5. Ser ud som om du har hygget!
    Jeg har ellers bare været en tur i københavn, stenet fjernsyn, lektier osv.
    Elsker din blog Alma, virkelig min yndlings!

    kig forbi,
    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet