30/09/2013


Oh girls... I kender nok alle til Alexander Wang's Rocco Bag? I hvert fald hvis I har fulgt med på bloggen længe, har I nok lagt mærke til, at den nærmest altid er med på mine polyvores. Jeg har forgudet denne så længe jeg kan huske, og nu er jeg ved at være SÅ tæt på at gøre det. Pengepungen har efterhånden (notice: det er løndag), jaget sig op på det punkt, hvor jeg vil have tilpas nok penge tilbage på kontoen, efter et så stort køb. I'm in such a dilemma. Inderst inde siger min fornuft "nejnejnej, du kan bruge de penge på SÅ meget andet" (og det samme siger min mor). Og derfor har jeg jo jer, mine søde læsere: WHAT TO DO?! 

Og sig endelig til, hvis I kender en der sælger en med sølv nitter - i en god stand. Helst ikke med nitter der er faldet af osv.

32 kommentarer:

  1. GØR DET!! Fedeste taske, og så er den meget basic - da den ikke er i alle mulige farver, så du garanteret aldrig træt af den! Men hvis du er MEGET i tvivl, så er det nok ikke det bedste køb, da du ikke ved om du får den brugt så meget <3

    SvarSlet
  2. KØB DEN! den er så lækker! har også selv gået og sukket efter den i riiiigtig lang tid nu, og så snart jeg har nok penge på kontoen bliver den ihvertfald bestilt hjem!
    Godt nok er det en masse penge at smide efter en taske, men synes helt klart en så lækker taske er værd at investere i! :)

    SvarSlet
  3. Altså jeg synes den er vild fed. Hvis du virkelig kan lide den, og den vil gøre dig glad, så synes jeg du skal købe den. Self. vokser penge ikke bare på træer, men jeg synes godt, at du kan tillade dig at bruge lidt mange penge, på en ting som du rigtig godt kan lide.

    SvarSlet
  4. Do it!
    Den er smuk, og du har jo som sagt overvejet det længe!

    SvarSlet
  5. Uh, det er svært at svare på! (Også selvom det ikke er min pengepung)
    Altså det er jo en pisse pisse lækker, og fash taske, haha!
    Og en taske som denne er altså bare tidsløs, og kan bruges sæson efter sæson.
    Dog som du selv siger, så er der bare så mange andre lækre ting du kan bruge de penge på!
    Og ja, hvis du køber denne taske, så går der vel sikkert et stykke tid før du ligesom kan bruge penge igen.
    Men ja, jeg syntes lige du skal tænke dig ordentligt om en sidste gang, og tænke "Er den virkelig alle de mange penge værd. Vil jeg bruge den nok, i forhold til hvad jeg har betalt for den?" også tage en beslutning som du ikke vil fortryde senere!!!!
    For det er virkelig pisse svært, når den både er så lækker, og du helt sikkert vil bruge den nærmest hver eneste dag, og du bare bliver ved, og ved med at crave den!
    Men ja, så er der stadig det med pengene!

    Håber lidt det kunne hjælpe, også selvom det nok ikke lige var det svar du havde regnet med!

    SvarSlet
  6. Jeg købte en Balenciaga for snart to måneder siden, og jeg var i præcis det samme dilemma. Flere synes det var totalt sindsygt, men jeg endte med gøre det! Og jeg har ikke fortrudt det et sekund siden, virkelig! Jeg elsker den, man skulle tro det var min lille baby, ahaha! Så jeg synes du skal gøre det! Held og lykke med det, knus

    SvarSlet
  7. Lad vær! Du kan købe så mange andre tasker, som er lige så flotte! Og så meget andet lækkert.
    Du kan sagtens nå at blive ejer af den en dag, men vent til du bliver ældre.
    Synes bestemt det er alt for mange penge at bruge på en taske, i din alder. Intet negativt herfra.
    den er flot, men ikke Så flot at den bliver så mange penge værd.

    SvarSlet
  8. Er selv så forfærdelig forelsket i den! så JA køb den dog forfanden!! Er mere end 100p på at du ville elske den så meget!

    SvarSlet
  9. Jeg tror du ville blive rigtig glad for den! :)

    SvarSlet
  10. Know the feeling! Så lækker en taske!
    Har ligesom masser af andre også fået løn i dag, og overvejer også diverse større køb.
    Det er mange penge at bruge, men er sikker på du også vil blive så glad for den. Den er så fed.
    Så har man også fået noget værdigfuldt og varigt ud af de penge man har tjent, i stedet for at pengene måske hurtigt forsvinder på diverse cafébesøg, småindkøb i H&M osv.
    Så ja, svær beslutning, men er sikker på du vil blive super glad for den! Og hvornår får man ellers taget sig sammen til at købe den? <3
    Så fed og inspirerende blog du har. Du er så smuk og elsker at læse dine indlæg.
    Kæmpe ros for din blog herfra og rigtig god aften <3

    SvarSlet
  11. har du ikke en fre pieces der ligner?
    koeb en på modekungen.se tror jeg vidst nok de har en ret flot kopi, så kan du koebe tasken og en masse andet!
    selv. er den såååååå laekker, men stadig er den pengene vaer?

    SvarSlet
  12. her er et link :) http://www.modekungen.se/se/handvaska-med-nitar-undertill-5999

    SvarSlet
  13. Jeg ville ikke købe den, medmindre jeg kunne finde en billigt på Trendsales. Men det er kun fordi jeg er så nærig, haha!

    http://welcometowonderlandsara.blogspot.dk/

    SvarSlet
  14. hvor meget koster den?

    SvarSlet
  15. Det er sygt i hovedet at give så mange penge for en taske. /: Men så skal den virkelig også være din top 1 favorit efter min mening.

    SvarSlet
  16. Køb den! Selvom det måske synes som mange penge, er det jo en skøn investering! Netop fordi det er et kvalitetskøb og en taske, der nok først går af mode om laaaang tid, er det en langvarigt sag.

    SvarSlet
  17. Life's too short - buy that damn bag :-)

    SvarSlet
  18. Hvis du VIRKELIG ønsker dig den, synes jeg du skal gøre det. Jeg købte en Chloé pung i sommerferien og er helt vild med den og har heller aldrig overvejet at sælge den. Men hvis mærket på tasken ikke betyder det store, så kan du få billigere alternativ på nelly og i h&m :)

    SvarSlet
  19. Hej søde Alma :)
    Den er vildt fed, elsker den også!
    Men jeg har set, at du har en fra Pieces (tror jeg nok), som ligner den meget godt. Og jeg ville virkelig ønske man stadig kunne købe den fra Pieces, for så ville jeg helt klart helst vælge den! Den ligner meget + er MEGET billigere! Men det er jo intet problem for dig, for du har den jo allerede... Så tænk lige over det :) Det kunne jo være at du fortrød, det er jo mange penge, og du har jo en som ligner <3

    Men hvis du virkelig gerne vil, så gør det <3

    SvarSlet
  20. Puha det er en svær beslutning! Kan godt forstå du har svært ved at træffe den. Hm, jeg synes virkelig tasken er mega lækker!!! meeen alligevel, når det er SÅ mange penge for en taske, synes jeg måske heller ikke den er det værd, sorry to say it. Men hvad med ellers at købe en brugt? Kig på dba eller ebay, og hvis det ikke lykkedes at finde en, hvorfor så ikke købe en fake? ved godt det lyder dumt og mega yt, men man kan helt sikkert få nogle, som ligner den på en prik, og der er jo ingen der behøver at vide, at den ikke er ægte.

    Men alt i alt så er det jo din beslutning. Tror helt sikkert også at du bliver rigtig glad for den, hvis du vælger at købe den :-)

    SvarSlet
  21. Hvis jeg havde pengene ville jeg have købt den! :) Elsker forresten din blog, du er sådan en stor inspiration! Og så er du mega smuk<3

    SvarSlet
  22. Den er jo så flot, og er sikker på du vil blive glad for den!
    køb den da, nu hvor du har pengene <3
    Hvilket program bruger du til at gøre dine billeder større i? Mange knus

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  23. Den er virkelig fed, men hvad er prisen egentligt?
    Har du ikke en der ligner virkelig meget, måske i en mindre kvalitet fra Pieces? (lav virkelig gerne et indlæg om den og hvad du har i den)
    siljemalou.tumblr.com

    SvarSlet
  24. GO FOR IT, GIRL! Hold da fuck den er feeed 😱 Har bare slet slet slet ikke råd til sådan en lækker sag 😭

    SvarSlet
  25. Synes at hvis du endelig skal købe en så dyr taske, skal du købe den som ny og ikke brugt. Både fordi at hvis der sker noget med tasken, kan du altid vende tilbage til stedet for den er købt, men også for at få hele oplevelsen med ved at træde udenfor butikken med sin nye taske i hånden hehe.
    Udover det synes jeg at Alexander Wang tasken er blevet liiidt for "mainstream" (hader det udtryk, men kunne ikke lige finde et andet et der passede ind). Der er SÅ mange med den taske, og måske er det lidt 'sjovere' at vælge en taske der ikke er overalt i gadebilledet i forvejen - just my opinion. :)

    SvarSlet
  26. hvis du er i tvivl så lad hver! du kan bruge dine penge på noget du er 100% sikker på! <3

    SvarSlet
  27. Køb en balenciage i stedet!! men ihvertfald er jeg sikker på at du bliver pisse glad for sådan et køb, hvis det er noget du har drømt om længe, bliver du jo helt sikker glad for den. Desuden vil den jo holde i evigheder, og er bare sygt lækker!!

    SvarSlet
  28. lad vær med det søde!!
    den er pisse dyr, og mode kommer og går hele tiden. Jeg ved det har været noget du har ville have i lang tid, men så er det måske også snart du finder en anden taske som pludselig er meget federe! efter min mening er den for dyr og udnødvendig at have i vores alder, især til den pris. Spar for en gangs skyld dine penge. Hvis du virkelig ville have den, var du ikke i dilemmaet.
    Kys <3<3<3

    SvarSlet
  29. Den er så lækker!

    http://nannalowthomsen.tumblr.com/

    SvarSlet
  30. Jeg ELSKER også den taske og har selv op til flere gange overvejet at købe den. Men syntes simpelhen det er for mange penge for en taske, personligt tror jeg at den en dag går af mode og så står man der med en VIRKELIG DYR taske som man ikke har lyst til at gå med! Men vis det er det som du gerne vil bruge alle pengene på så gør det, det er jo en mega fed taske og den er så flot, men tænk dig ordenligt om før du køber den <3

    SvarSlet
  31. Tasken er super fed! Men der er bare efterhånden rigtig mange der har den eller taler om den.... jeg synes personligt at hvis du skal bruge så mange penge på en taske så vælg en der er lidt mere speciel. Decadent laver de fedeste tasker efter min mening. http://moneycanbuyhappiness.bloggersdelight.dk/
    -L

    SvarSlet