10/09/2013

Untitled #28
Hey girlssss! Mange af jer bedte om en "billigere" udgave af mit bud på den perfekte efterårs/vintergarderobe, så here you go! Tingene er henholdvis fra H&M, Zara, Vero Moda osv, og det bliver ikke den sidste efterårs/vinter collage!
Jeg har helt glemt at fortælle jer at vi har emneuge på min skole, og har haft det siden i onsdags. Vi samler ind til skolebørn i Niger, og jeg er på "foto og medie"-holdet og laver derfor en kortfilm hver dag og tager billeder - brokker mig ikke! Pengene bliver samlet ind på torsdag og fredag, hvor forældre og bedsteforældre kommer og evt. køber mad elever har lavet, betaler for at se forestillinger, dansestykker osv. Jeg skal så fx. sælge en film, og den skal også vises i filmlokalet som vi så fx. tager en 10'er for. Nå nok om skolen, i dag var jeg til tandlægen og derfor slider jeg nu med en tandpine, menmen good news; alt tyder på at jeg kan få min bøjle af før jeg smutter til USA. Jeg skulle rigtig have haft den på i 2 år, altså indtil januar 2015, men jeg vil jo gerne have den af før jeg skal til the states, så jeg slipper højst sandsynligt med 1 1/2 år (hvilket vil sige der er sådan ca. 10 måneder tilbage)!! Jeg er l-y-k-k-e-l-i-g piger. 

Hvad synes I?

Knus

15 kommentarer:

  1. Lækker lækker collage! Dejligt for dig, at du kan få din bøjle af tidligere! :)

    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
  2. Skal have min af efter efterårsferien, har også haft den på 2 år! :D

    SvarSlet
  3. Man kan ikke stole på tandlæger - believe me de sagde til mig i et halvt år at næste gang jeg kom skulle jeg have min bøjle af, men intet skete.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Lol, bare fordi din tandlæge tog fejl, behøver min ikke at tage fejl. Mine tænder har udviklet sig sindssygt hurtigt, fx. var mit mellemrum væk efter 2 dage og mit overbid er nærmest væk, efter sommerferien hvor jeg har brugt elastikker. Så det har nok også noget at gøre med hvor hurtigt ens tænder udvikler sig. Og nu skal jeg jo også til U.S.A, så der er nok lidt forskel, på hvor hurtigt tandlægerne handler ;-) Men nu var du der jo heller ikke og hørte ikke hvad min tandlæge havde at sige til det. Jeg er jo ikke blevet garanteret noget, men alt lader til at det er muligt.

      Slet
  4. Årh, du bliver helt sikkert SÅ glad for resultatet af dine tænder, når du har fået bøjlen af. Jeg har selv haft bøjle (togskinner) i 3 år. Hold kæft det var slemt, følte mig SÅ grim, og det gjorde så fandens ondt når jeg fik den strammet, men det er det hele værd, seri!! Glæd dig :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er den t shirt fra, hvor der står chic? Har led efter den i såååå lang tid

    SvarSlet
  6. Super lækre ting! Er SÅ vild med støvlerne!!

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Super lækre ting!

    http://pernilleskovrasmussen.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Åh glæd dig det er den bedste følelse ever! Og klammeste .. Jeg fik også at vide jeg skulle have togskinner i 2 hele lange år, men det endte med at jeg fik den af efter 1½ år ((:
    P.s lækker collage!

    http://nannalowthomsen.tumblr.com/

    SvarSlet