01/10/2013

Hvor skal du hen i USA? Altså hvor skal du bo?
Uh det ved jeg slet ikke endnu. Det kommer an på hvor den familie der vælger mig bor henne! Vil i egentlig have en USA spørgerunde, siden der kommer så mange spørgsmål om det?

Hvilken størrelse har du dine Dr. Denim bukser i, og hvor har du købt dem?

Jeg har dem i xs, men tror egentlig xxs ville være bedre (i hvert fald i modellen Plenty). De er købt i Deres.


Hvornår har du fødselsdag og hvordan holder du dine fødselsdage? (dem for venner/veninderne)
Jeg har fødselsdag d. 10 januar. De sidste par år har jeg holdt en pigemiddag, ved endnu ikke hvad der skal ske når jeg fylder 15.

Hvor lang tid har du haft din blog?
1 år og 8 måneder ca. :)

Din yndlings-sang her for tiden?
Headlines - Drake

Hvor lang tid har du haft din bøjle i, og hvornår skal den af?

Har haft den i 9-10 måneder, og skal have den af lidt før sommerferien.

Kan du lave et indlæg om hvad man kan gå i, hvis man ikke har råd til så meget? Alt skal helst være under 180 kr.
Det kan jeg i hvert fald!

Hvilket gym af Falko, RG og FG vil du helst på? Og hvilken linjer overvejer du? :)
Vil helst på Rystensteen pt.! Har ikke kigget så meget på linjer endnu, men vil i hvert fald gerne have engelsk og dansk på A niveau. 

Hvordan har du det med dig selv? Generelt, meget usikker eller selvsikker? Og hvad med dit selvværd?
Hmm jeg har det vel ok med mig selv. Der er jo altid ting man vel ændre på, men jeg tror jeg har lært at acceptere at jeg er den jeg er :)

Har det set The O.C, gossip girl, pll og desperate houswives? Hvis ja, hvad synes du om dem?

Bryder mig ikke om OC, men ELSKER de andre!!

Hvornår sendte du din ansøgning til explorius??
Jeg var til møde i sommerferien, hvis det er det du mener :)

Hvad er dine forældres holdning til at du skal afsted og være så langt væk hjemmefra i så lang tid??
De støtter mig 100 procent, og er meget begejstrede for min beslutning :)

Smid meget gerne spørgsmål til næste uge!


32 kommentarer:

  1. Når jeg vil lægge billeder ud på min blog, er de altid fro store eller for små!!
    Jeg kan jo ændre størrelse på dem i picmonkey, men bruger du en bestemt 'størrelse' på dine billeder?

    SvarSlet
  2. Kunne du ikke overveje at lave noget med lette madretter/snacks?
    Hvor mange lande har du været i og hvilke?
    Hvad er din bedste gave nogensinde?

    SvarSlet
  3. Hvor stor er jeres lejlighed?
    (Altså kvadratmeter)

    SvarSlet
  4. Dine dyreste tøj køb(nævn tre)

    SvarSlet
  5. Hvad arbejder dine forældre som?

    SvarSlet
  6. Man har altid Dansk A på gymnasiet, så det skal du ikke være bange for :-)

    SvarSlet
  7. Det kunne være rigtig fedt mht. USA og lave en spørgerunde omkring det :)
    - I så fald, hvad glæder du dig så allermest til når du kommer derned, og hvad er du allermest nervøs/bange for, hvis der skal være noget :))))))))

    SvarSlet
  8. Hvis du har fødselsdag den 10. januar og stadig er 14, så må du jo være 99'er? Det synes jeg fandme er sejt! Jeg ved godt at du stadig går i 9. men hold kæft hvor synes jeg det er sejt! Du opfører dig jo langt fra som en lille 99'er, hvis jeg ikke vidst det, ville jeg nok have skudt på at du var et par år ældre :)

    SvarSlet
  9. Jeg går selv i 1.g, og det er super fedt! :) du skriver du gerne vil have dansk på A.. det har du uanset hvilken linje du vælger. Dansk og historie SKAL du have på A :-)

    SvarSlet
  10. Hvad størrelse er din MacBook.
    Elsker din blog super meget.
    Du er min ynglings blogger. Du er min roll-model <3

    SvarSlet
  11. Ved du hvornår PLL starter igen?<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det starter den 22 oktober vidst nok :-)

      Slet
  12. - Er du mest til trusser, hipsters eller g-streng?
    - Hvad str. bruger du i sko?
    - Yndlingsfarve?
    - Hvor bor du om 10 år?
    - Hvilken uddanelse har du om 15 år?
    - Hvordan tror du andre ser dig som person?
    - Har du nogensinde overvejet at stoppe med at blogge? Hvornår og hvorfor?
    - Synes du der er for meget hate?
    - Hvordan har du overhovedet tid til at blogge?
    - Hvad er det helt præcist du arbejder med? Altså hvad gør du, hvornår møder du, hvor lang tid, hvor ofte osv? :-)
    - Hvad synes du om lana del ray?
    - Hvem tror du er -A i PLL? Vil du ikke dele nogle tanker på forskellige ting i PLL? <333 Tror der er mange af dine læsere som ser PLL, så det ville altså være vildt fedt <3
    - Hvorfor kom du til at hedde Alma? Er der en historie bag det?
    - Hvad synes du om H&M?
    - Hvis du måtte lave noget om på dig selv, hvad skulle det så være?
    - Beskriv ungdommen/vores generation med 5 ord?
    - Yndlings mærker?
    - Hvor ligger der en ASH butik?
    - Hvis du måtte tage til en storby nu og her, hvor ville det så være? Det skal være af de her: Berlin, Paris, London, Amsterdam?
    - Læser du Sandra Willer og Cecilie Stenfeldts blog?
    - Yndlings bøger?
    - Film eller serier?
    - Bedsteveninder udover Jasmin? :-)

    Knus

    SvarSlet
  13. Månen er lavet af grøn ost ( det er den virkelig! )2. oktober 2013 kl. 17.33

    Hvilken bog er din yndlings?
    Har du læst Harry Potter og hvad synes du om den?
    Har du læst Hunger Games og hvad synes du om den?
    P.s. er kæmpe Harry Potter og Hunger Games fan som du kan høre!

    SvarSlet
  14. Billederne på din væg over sengen. Har du lavet alle billederne sådan, at de har samme størrelse, eller hvordan?

    SvarSlet
  15. Billederne på din væg over din seng. Har du gjort sådan at alle billederne er samme størrelse, eller hvordan?

    SvarSlet
  16. Hej Alma, vil du ikke lave et indlæg om alle dine bukser? + jeg synes jeg burde tabe mig, har du nogle gode forslag? for jeg elsker dine ben! btw, JEG ELSKER DIN BLOG! Tusind tak fordi du bruger tid på det! <3

    SvarSlet
  17. Syntes du ikke at det er spild af tid at tage til USA i et helt år, når du ikke skal skal have en uddannelse og bo der og sådan, hvorfor er du ikke bare taget på sprogrejse i en måned i sommerferien? ;-)
    Ikke ondt eller noget. Vil bare lige vide din mening;-)

    SvarSlet
  18. Hvordan får du dine krøller så fine?
    Btw, elsker din bog!

    SvarSlet
  19. Hvem kan du bedst lide fra Gossip girl?

    SvarSlet
  20. Hvad har du af planer efter USA?

    SvarSlet
  21. Hvordan laver du dine billeder så store?

    SvarSlet
  22. Hvad vil du gerne være? (advokat, læge, lærer osv.)

    SvarSlet
  23. Har du planer om at bo i USA? (ved godt du skal til USA i et år, men sådan om fx 5 år)

    SvarSlet
  24. Hvad er din ynglings TV-serie?

    SvarSlet
  25. Kan du bedst lide IPhone 4 eller IPhone 5?

    SvarSlet
  26. Ynglings tøjmærker?

    SvarSlet
  27. Starbucks VS. Baresso

    SvarSlet
  28. Hvordan ser din drømme kæreste ud?

    SvarSlet
  29. er de hvide dr.demin bukser gemmensigtie eller er det ikke noget der goer noget? :)

    SvarSlet