02/10/2013

jdsjdoååk
Hej tøser! Det har været efterspurgt, om jeg kunne lave en lidt billigere udgave af alle mine mange polyvores. Derfor har jeg lavet en collage, med en masse lækre sager for under 200 kr.! Okay der er måske liiiige et par stykker der er oppe at runde 250, men dem skal I jo heller ikke snydes for. I dag havde vi endnu en prøveeksamen; FSA skriftlig fremstilling, og det gik overraskende godt! Jeg er generelt vildt glad for tiden, og hvorfor jeg er ekstra glad, finder I højst sandsynligt snart ud af.

Vil lige afslutte med at sige, TUSIND TAK, for at I læser min blog. I er de skønneste læsere!

Knus

//Hey girls! I just made a collage with a lot of items for under 20 dollars! You like it? xx

15 kommentarer:

  1. Hvor er det fedt. Du er så inspirerende :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt! Du er så inspirerende :-)

    SvarSlet
  3. virkelig godt indlæg!! det var virkelig til meget hjælp!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg super glad for at høre!

      Slet
  4. Hvis du har den grå nede i højre hjørne vil du så ikke tage et billede med den på?
    og hvor høj er du?

    SvarSlet
  5. Lyder dejligt at du er så glad :-) jeg kan glæde mig på dine vejne! En glad yndlingsblogger = super gode indæg :-D glæder mig til at høre hvorfor du er så glad... men det vigtigste er jo at du ER glad og så er grunden knap så vigtig <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhhh hvor er det dejligt med sådan en kommentar. Søde dig!

      Slet
  6. Du skal på udveksling næste år

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke lige dét, der har gjort mig ekstra glad - MEN det gør mig da selvfølgelig også glad!

      Slet
  7. åh et hyggeligt og inspirerende indlæg, og hvor er det dejligt at du er så glad!
    du er virkelig min favorit blogger, du gør et så godt arbejde mht. bloggen smukke alma!
    1000 knus herfra

    cirkee.blogspot.dk

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Kunne være fedt at vide hvor tingene er fra? ;)

    SvarSlet
  9. Ville virkelig gerne vide hvor tingene var fra?? ;)

    SvarSlet