04/10/2013

Hey girls! Jeg har været så heldig at få lov til at låne Samsungs nyeste (og hidtil lækreste) tablet. First of all, så har jeg altså en svaghed for alt der er hvidt, tyndt og har touch skærm, så Galaxy Tab 3 skuffede mig ikke på nogen punkter. Jeg har aldrig haft et stort behov for en tablet, da jeg længe har haft en iPhone, og følt, at jeg havde nok i den. Vi har en iPad herhjemme, og jeg bruger den stort set aldrig netop fordi, at jeg har en iPhone. Derfor var det spændende at prøve denne, da jeg aldrig har brugt Samsungs styresystem! Det minder dog super meget om Apples, efter at Apple har *host host* abet en liiiiille smule efter, haha, så det var rart at det ikke var helt anderledes.
Jeg er virkelig positivt overrasket over tabletten, og den ting der gjorde størt indtryk på mig, var skærmen. Den er virkelig knipskarp, farverne er alt for lækre, og så gør det jo intet at man kan se film på den i op til 9 timer vel? Derfor gør jeg mig også en masse tanker om, om jeg skal anskaffe mig sådan en lækkerbisken, til når jeg skal til U.S.A. Udover det så er den altså fantastisk til at bruge tumblr, instagram, youtube etc., og det er altså en kæmpe fordel, at den er i den størrelse den er. Ikke for stor, ikke for lille! Den findes forresten i lidt forskellige størrelser, som kan ses lige her.
Har I en tablet - hvis ja, hvilken? Og har I prøvet denne før?

Knuuus

//sponsoreret indlæg

10 kommentarer:

  1. Kan den også bruges på højkant? Du viser kun billeder hvor den er vandret altså "ligger ned".

    SvarSlet
  2. Uh, den ser altså fed ud. Virkelig lækker!
    - Jeg havde helt klart investeret i sådan en tablet, til skolebrug, hvis jeg kunne skrive på en tablet. Det er bare meget nemmere på en bærbar. :-)

    SvarSlet
  3. Den ser virkelig lækker ud! Vi har dog ipads hjemme hos mig, som vi bruger MEGET flittigt :) ville ikke kunne leve uden dem nu:) Hehe.

    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Har en iPad mini jeg er super glad for! De minder meget om hinanden :-) xx

    SvarSlet
  5. Jeg er en af de heldige der har fået en iPad af skolen. Men bruger den stort set kun til skolebehov, men dog kan jeg da godt lige hurtigt finde på, at tjekke noget på den hvis der lige er noget der skal undersøges, og jeg ikke rigtig magter at tænde min mac. Men som du også siger så fint, at når man har iPhone er det hele meget nemmere! Den er jo en rigtig stor del af ens liv! ;-)

    SvarSlet
  6. Jeg har overvejet at skaffe mig en ipad, men jeg har både mac og iphone.. Hvad siger i piger, får jeg sådan en brugt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har selv både iphone, mac og en ipad. Og for at være helt ærlig så har min ipad været død for strøm i snart en uge, der er ingen grund til at lade den op fordi jeg virkelig aldrig bruger den. haha, så min erfaring ville nok sige Nej,du får den nok ikke brugt så meget hvis du er ligeså opsat af din mac som jeg er ;-)

      cirkee.blogspot.dk

      Slet
  7. Alma, vil du ikke godt vise os dine vinter cravings? :) Like.. din vinterjakke og dine støvler.. eller hvad du gerne vil købe til vinter, hvis du skal købe nogle nye vinterstøvler eller jakke? :)

    SvarSlet
  8. Har en iPad mini som jeg bruger rigtig meget, både i skolen og der hjemme! Ud over den har jeg dog også kun en skod Android telefon..

    SvarSlet