05/10/2013

Jeg bestilte og modtog denne fine ring for et par uger siden, men har først fået vist jer den nu. Ringen er fra mærket Aida, som jeg faldt over inde hos Miinto. Er den ikke fin?! Jeg havde egentlig bestilt den til Jasmin, og ville senere bestille den til mig selv, så vi kunne have den som en ting sammen hihi (tilbage i 4. klasse), men hun kunne ikke passe den, så jeg beholdte den i stedet, og skal have bestilt en til hende meget snart!

Hvad synes I? I kan finde ringen lige her.

Knus

11 kommentarer:

  1. omg, jeg elsker den! Hvorfor er den dog så dyr.. øv, da. Jeg må sætte den på ønskelisten. (:
    - Alma kan du ikke vise os dine vinterstøvler og din vinterjakke? Eller hvad du evt. skal købe til vinter? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved stadig ikke om jeg køber ny vinterjakke, men jo da :)

      Slet
    2. Nej, men om du så ikke bare kunne vise den du har? (:

      Slet
    3. Men så kan du jo stadig vise os den gamle ;-) den bliver jo ikke grimmere af at have hængt i skabet lidt tid!

      Slet
  2. Åh, den er virkelig fantastisk fin! Lækkert køb :)

    clumsysilhouette.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Åh, den er virkelig lækker. (:

    http://eyesintheshadow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Hvilken vinterjakke havde du sidste år?
    evt. link eller billede? ;-)

    SvarSlet
  5. Oh my.. Den er da nærmest fantastisk, virkelig fed ring du har fået købt dig! <3


    Tjek gerne min blog ud, hvor jeg bla. Har en giveaway igang.
    http://emiliebertil.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare fin! ((:

    http://nannalowthomsen.tumblr.com/

    SvarSlet
  7. Virkelig fin!!
    Elsker din stil, flere outfit billeder, tak!
    :-)))

    Lauraklintb.blogspot.dk

    tag et smut :-)

    SvarSlet