07/10/2013

1. Jeg er KÆMPE belieber til jer der ikke vidste det. 2. Jeg har aldrig haft en kæreste. 3. Jeg elsker italien, det er nærmest mit yndlings sted i verden - sammen med USA ;-) 4. Jeg haderhaderhader piger der snakker om, at ingen kan lide dem, og de er ååååh så grimme, når de har haft like 10 kærester og alle er vilde med dem - BE F-ING GRATEFUL. haha 5. Jeg vil gerne være journalist på et modeblad i fremtiden. 6. Jeg er mega overtroisk, tror på aliens, spøgelser og what not altså 7. Jeg føler mig mega nøgen hvis jeg ikke har ringe på. 8. Jeg er overdrevet stædig, og vinder nærmest alle diskussioner haha (mine veninder hader det) 9. JEG KAN IKKE VENTE TIL D. 22 OKTOBER omahgarddd PLL HALLOWEEN EPISODEEE 10. Jeg ville ønske jeg boede i hus, så ville det være 1000x lettere at tage outfitbilleder til bloggen udendørs :-( 11. Jeg har meget meget meget brug for efterårsferie. 12. Jeg elsker bilferier! 13. Jeg hader appelsinjuice. Eller altså, kun hvis det er med frugtkød. Hader al juice med frugtkød! 14. Jeg afslutter aldrig noget, før det er færddiggjort = jeg er meget ambitiøs. 15. Jeg sætter altid super høje mål for mig selv, og har en masse mål for fremtiden. De fleste er urealistiske, men i mit hovede, så er jeg 100 på, at alle mine planer nok skal lykkes! Hvilken optitmist, huh? 16. Jeg elsker elsker elskeeeer Ice Tea! Findes der en sund version? 17. Jeg vil gerne bo på Frederiksberg eller Østerbro i fremtiden - eller New York selvfølgelig haha 18. Jeg ville ønske jeg kunne stoppe med at bide negle. 19. Jeg hører tit rigtig dårligt haha 20. Der er næsten intet værre end at skulle køre langt, og have glemt sine hovedtelefoner. Jeg elsker faktisk at køre i bus, bare jeg har musik i ørene! høhø 21. Jeg er mega lykkelig fortiden. 22. Jeg har virkelig svært ved at være mig selv, overfor mennesker jeg ikke kender så godt, og som jeg bare kan mærke har noget imod mig. 23. Jeg elsker elsker elsker pafume, men kan aldrig tage mig sammen til at bruge penge på det. 24. Jeg går virkelig meget op i mine karakterer, og er faktisk lidt bange for at blive skuffet, når vi en gang i næste måned får vores standpunktskarakterer. 25. Jeg forguder VS modellerne. Sorry such a bad rolemodel

Jeg ved nu efterhånden, at I godt kan lide disse indlæg, så det skulle I da ha'! Hvad synes I?

Knus

14 kommentarer:

  1. Hold da op! Vi ligner faktisk på mange måder, lidt hinanden ved disse facts :-)

    SvarSlet
  2. Årh Alma, hvor er dit hår altså bare to die for her!

    - Pernille
    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  3. Argg glæder mig også sygt meget til d. 22 oktober!! :D Og har det faktisk generalt meget ligesom dig, haha pudsigt nok! :)
    - Kærlighed til dig og din blog!

    SvarSlet
  4. Åh, må give Pernille ret, dit er hår er SÅ smukt. Jeg er misundelig.

    http://eyesintheshadow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Lav et indlæg med alle dine "urealistiske" drømme :D<3 x

    SvarSlet
  6. Årh et hyggeligt indlæg alma, og du er jo GUDEsmuk <3

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Wow, vi minder meget om hinanden! Især mht. nr 22!! Hader når man ikke føler sig accepteret af folk.
    Og selvfølgelig kan jeg heller ikke vente til den 22 oktober :D Hvem er din yndlings girl fra serien?

    SvarSlet
  8. Som nogle af de andre piger også skriver, vi minder faktisk rigtig meget om hinanden😁

    SvarSlet
  9. Som nogle af de andre piger også skriver, vi minder faktisk rigtig meget om hinanden😁

    SvarSlet
  10. Vil gerne høre om dine drømme/planer

    SvarSlet
  11. Jeg glæder mig også mega meget til den 22. oktober! Nok mest fordi det er min fødselsdag den dag, haha...
    siljemalou.tumblr.com

    SvarSlet
  12. http://www.google.dk/search?q=aquador+iste+0+kcal&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=E1NUUoHvNcfXsgbmyIHICw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1434&bih=694&dpr=1#facrc=_&imgrc=2MWyMXdeZF949M%3A%3BZAdbY3t3nVrYSM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.aquador.dk%252Ffiles%252Fsidebilleder%252Fproduktnavigation_hover%252Fproduktnavigation_hover_icetea.png%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.aquador.dk%252Fprodukter%253Fpid%253D13%3B388%3B384 - sund ved jeg ikke om den er, men hvertfald uden kalorier! :o

    SvarSlet