08/10/2013

 Jakke her
 "Jakke" her
T-shirt her

Hej girls! Modtog forleden det lækreste tøj fra Sheinside.com, som jeg før har vist jer en kæmpe collage fra. Skindjakken er klart favoritten, og sidder virkelig perfekt! Har så længe ville finde den perfekte læderjakke, der er kort, sidder stramt, og har den åbning som I kan se dén har - IM IN LÅÅÅÅVE, og har gået med den lige siden! De to andre items er jeg også virkelig glad for, og den hvide jakke vil være så fin til lige at pifte et normalt outfit op til noget formelt. Nu vil jeg smutte ned og træne, så vi snakkes i morgen!

Hvad synes I?

Knus

//Hey girls! Recently I received these love items from the shop sheinside.com. The leatherjacket is without a doubt my favorite! It fits me perfectly, and I've been looking for a jacket like this for sooo long! Im in love. I also really like the other 2 items, and especially the white jacket which will be perfect for dressing a normal outfit a little more formal. Now I'm gonna go to the gym, so I'll talk to you tomorrow! What do you think? xx

10 kommentarer:

  1. Elsker den hvide jakke!
    Jeg skal til New York imorgen, og manglede inspiration til flotte outfits, som jeg ville tage på dernede. Men så gik jeg, da bare ind på Almas blog, blev inspireret, yay :D

    SvarSlet
  2. Lækre items, klær dig jo sindsygt godt smukke alma <3

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Synes altid når man kommer ind på din blog, at billederne er utrolig langsomme til at komme frem? Du har en skøn blog, men det er lidt træls..

    SvarSlet
  4. Har du betalt told på jakkerne?

    SvarSlet
  5. Hej Alma! jeg har den næsten den samme leder jakke som dig undtag bagved jakken.
    Min kostede kun 100 kr i h&m :O

    SvarSlet
  6. uf, den hvide jakke har jeg kigget længe på.. og jeg er bare nødt til at købe den. (: omg, den er jo .. perfect. - kommer der told på tingene når man bestiller? :)

    SvarSlet
  7. Virkelig lækre items, elsker i sær den midterste "jakke" ((:

    http://nannalowthomsen.tumblr.com/

    SvarSlet
  8. Elsker elsker elsker!<3

    SvarSlet
  9. Kommer der told ?
    Hvis ja hvor meget ?

    SvarSlet
  10. Hej Alma.
    Jeg skal bestille fra siden, men vil gerne først have svar på nogle få spørgsmål.
    - Kommer der told, og hvor meget er tolden?
    - Og hvor langt til går der førman modtager tingene ?

    SvarSlet