09/10/2013


En ting jeg helt har glemt at fortælle jer, er at jeg i efterårsferien skal til Italien! Fredag morgen kører vi til Luxembourg, hvor vi skal besøge noget familie og til 50+50 = 100 års fødelsdagsfest. Søndag kører vi så videre til Italien hvor vi skal bo i Piemonte, Alba, og så kommer jeg igen hjem lørdag aften. Jeg elsker elsker elsker Italien og jeg elsker bilture, så jeg glæder mig helt vildt! Og så slipper jeg for motionsdag, haha. I kan måske huske, at jeg var i Paris sidste år, og der var jeg også et par dage i Luxembourg forinden. Jeg glæder mig sådan til italiensk mad, shopping i Torino, lidt lunere vejr og masser af godt humør. Jeg håber meget på, at jeg kan blogge fra hotellet, men jeg har allerede planlagt lidt indlæg til jer!

Hvad skal I i ferien?

Knus

//This fall break I'm going to Italy! At friday me and my family will be driving to Luxembourg, where we are going to visit some of my family and go to their birthday party. Sunday we're heading to Italy where we are going to stay in Pie Monte, Alba for about 5 days. I can't wait! I'm hoping that it will be possible to blog from our hotel, but if not, I have already prepared some posts for you. What are you going to do, this holiday? xx

14 kommentarer:

  1. Jeg skal lave nyt værelse i ferien!<3 Ihh der er så lækkert i Italien, kan godt forstå at du glæder dig!
    Håber du får en skøn tur!<3

    Http://ceciliesdraebye.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Årh hvor lækkert, Jeg har desværre ikke nogle større planer endnu.
    Men rigtig god tur, glæder mig til at se billeder når du er hjemme igen <3

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Ih hvor hyggeligt. Italien er vidunderligt! Jeg har været i Milano en gang og wow.. det er et dejligt land, hehe. Dog HADER jeg bilture, haha. :) Men jeg kan heller ikke lide at flyve, dog er det meeeeget hurtigere end bilen. - Jeg skal til Berlin med en af mine bedste veninder her i efterårsferien. Bliver så hyggeligt!

    Men jeg skal også til Italien. Den 1. november rejser min familie og jeg afsted til Rom. :)

    SvarSlet
  4. OMG jeg bor i Luxembourg!! <33

    SvarSlet
  5. Ej, hvor snyd, jeg misunder dig virkelig. Jeg skal vidst bare en tur til Flensborg og shoppe, hih. (:

    http://eyesintheshadow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Ej hvor fedt!! Skal faktisk selv til tyrkiet og rejse fredag morgen også, så jeg slipper også for motionsdag, hehe :)
    Glæder mig til at se billeder!

    //amandadamtoft.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Skal besøge min søde storesøster i New York for første gang! Glæder mig helt vildt <3

    SvarSlet
  8. Jeg har ikke ferie, da jeg er i gang med uddannelse! Det er bare godt!..

    SvarSlet
  9. Fedt nok! Jeg skal til Luxembourg fra søndag til lørdag.

    SvarSlet
  10. Skal til København med en veninde, holde fødselsdag for min papfar og får besøg af min søde kæreste i 5-6 dage, som desværre bor langt væk <3

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Var selv i Torino og Piemonte området i sommerferien, og havde den bedste tur.Du skal virkelig glæde dig! Der er så smukt, lækker mad, og Torino er den mest fantastiske by! Rigtig god tur, smukke Alma!

    SvarSlet
  13. Jeg skal til Málaga i Spanien. :-)

    http://juliewintherjonasson.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Heldige dig da! Jeg skal ikke ud og rejse i efterårsferien, men skal da sørme også til Italien i påskeferien ;-) håber at du får en god tur!

    http://abetterlife.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet