10/10/2013


T-shirt: Topshop, Jakke: Sheinside.com, Jeans: BikBok, Sko: Nike, Solbriller: Italien
Hej tøser! Her er lidt billeder af dagens outfit. Jeg fik forleden en kommentar om at billederne på bloggen er lang tid om at indlæse, og det har jeg også selv lagt mærke til. Derfor uploader jeg dem nu på en anden måde, så I må meget gerne kommentere om det er blevet bedre/hurtigere! :-) Dog var der ét af billederne jeg måtte uploade på den "gamle" måde, da det drillede mig, så der er nok et af billederne der er lidt langsommere end de andre (UPDATE: jeg har problemer med min photobucket, så nu er alle billeder uploadet på den gamle måde). Og nej jeg kan stadig ikke lide kaffe, men da Nivea sendte mig nogle produkter, fik jeg også en kop kaffe med hahah, så det skulle da udnyttes på den mega fash måde. Jeg kører klokken 07:00 i morgen, og jeg har stadig ikke pakket.... Men jeg har fået downloadet de sidste sæsoner af gossip girl, masser af film, hele sex and the city boxen og en masse spil (er jeg den eneste der elsker de dér spil hvor man skal styre en restaurant, hotel eller hospital og så få det til at blive en succes?!?! omg det er det bedste på ferier uden internet). Og så måtte jeg også smide lidt penge efter en MacBook pro BIL oplader... typisk. 

Hvad synes I? Jeg kan afsløre, at selvom jeg er ude af DK i næste uge, vil der komme en ALT for lækker giveaway en af de kommende dage! Glæd jer...

Knus

16 kommentarer:

  1. HAHA, jeg elsker seriøst også bare de der restaurant spil! omg, de er de bedste. ♥ - Billederne er stadig rigtig langsomme til at komme frem hos mig, øvøv. ):
    Det lyder som om du får dig en rigtig god og hyggelig biltur, haha. God tur til Italien Alma. (:

    SvarSlet
  2. Det er allerede meget bedre, det går i hvertfald meget hurtigere :-)

    SvarSlet
  3. Hahah, nej, elsker også spillene!
    Du ser så skidegodt ud, skaaaat! <3

    Hugs & Kisses
    www.victoria-k-dk.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Super god tur Alma! Billeder plejer ikke at drille for mig, men jo det er da blevet hurtigere til at indlæse :)
    siljemalou.tumblr.com

    SvarSlet
  5. du er jo aalt for smuk - forresten er de der spil pisse sjove (især med en restaurant) haha

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  6. Vil du ikke nok snart lave en video! :D har aldrig rigtig hørt din stemme....

    SvarSlet
  7. Billederne på din væg over din seng. Har du gjort sådan at alle billederne er samme størrelse, eller hvordan?

    SvarSlet
  8. Lækkert outfit!
    - Med hensyn til dine billedeuploads, så kan jeg kun se det, som du har uploadet på den gamle måde.

    http://eyesintheshadow.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Jeg havde ingen problemer med indlæsningen af billederne før. Men nu kan jeg slet ikke se billederne. Der er bare en lille kasse hvor der står: "Look who's popular. Is this your photo? Upgrade to Plus for additional bandwidth."
    Kan du gøre noget ved det? Elsker nemlig din billeder og blog! <3

    SvarSlet
  10. Min kan kun se det billede du har uploadet på den gamle måde...

    SvarSlet
  11. Jeg kan kun se et af billederne, hvilket nok er det du har uploadet på den "gamle" måde. I stedet for resten af billederne er der bare disse små, grå kasser hvor der står "Look who's popular. Is this your photo? Upgrade to plus for additional bandwidth." Og så photobucket+ logoet.

    SvarSlet
  12. ELSKER de der restaurent spil haha! hvad er dine yndlings nogle? :D

    SvarSlet
  13. Hej Alma
    I en af dine næste indlæg, kan du så ikke lave nogen forslag til vinterjakker, som man kan holde varmen i, og af god kvalitet, men prisen skal være under 500kr. ?
    Det skal også helst være nogen, som man kan købe i butikkerne(helst ikke online)

    SvarSlet
  14. Du er det smukkeste!

    http://malenemygind.blogspot.dk/

    SvarSlet
  15. hvor har du købt den ting du har i hånden ?
    hvorfor et kamera bruger du ?
    og hvorfor stoppet du på youtube du var virkelig god og elskede dine video

    SvarSlet
  16. hvorfor stoppet du på youtube du var virkelig god elskede din videoer?
    hvad er det du har i hånden og hvor har du købt den ?
    hvor gammel er du ?

    SvarSlet