12/10/2013

Hej piger! Som jeg fortalte, ville der komme en super lækker giveaway. I kan nemlig vinde denne alt for lækre pakke fra Kevin Murphy i samarbejde med roomroom.dk, som i øvrigt også er en super lækker side! Kevin Murphy er et virkelig lækkert mærke, og I har sikkert set det når I har været hos frisøren, da det altså er et lidt mere eksklusivt mærke, end det der kan købes i Føtex og Matas.

Alt I skal gøre er at like roomroom.dk's facebook side HER, like min facebook side HER, followe mig på bloglovin og like dette indlæg HER, og så smider i ellers bare en kommentar om at I deltager! Jeg finder vinderen om en månedstid.

Held og lykke! <3

*OBS: Jeg har set alle jeres kommentarer om, at mine billeder ikke kunne ses. Det skyldes problemer med min photobucket, så nu er billederne uploadet på den gamle måde igen - så hos jer hvor billederne bliver indlæst lidt langsommere, må I altså liiiige vente til jeg kommer hjem, så finder jeg en løsning! :-)*

Knus

139 kommentarer:

  1. Deltager helt klart!<3
    Cecilie Dræbye
    c-cille@live.dk

    SvarSlet
  2. Virkelig lækker blog du har og ligeså lækker giveaway!
    Jeg krydser fingre for at vinde :)

    SvarSlet
  3. Deltager :)

    astasand@gmail.com

    SvarSlet
  4. Deltager:)

    Liiivelife.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Deltager! Årh, har altid godt kunne tænke mig at prøve Kevin Murphy's produkter, men prisen er lidt for høj til mig hehe.

    Annabelkersalu@hot.ee

    SvarSlet
  6. Uhh, lækkert 💕
    Fh2000@hotmail.dk

    SvarSlet
  7. Lækkert!

    Deltager - bloggerenmatilde@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hvor er det en lækker give away! Deltager selvfølgelig :) Men in case jeg ikke vinder, kunne jeg super godt tænke mig at få fat i sættet alligevel, kan bare ikke finde det på deres hjemmeside? Altså roomroom.dk. Sælger de det ikke? :)

    SvarSlet
  9. Deltager! :)

    Katrinedong98@gmail.com

    SvarSlet
  10. Deltage selvfølgelig !
    Rebecca_tordrup@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager! :)
    isabellamariahale@gmail.com

    SvarSlet
  12. Deltager selvfølgelig!

    idapiigen@hotmail.dk

    SvarSlet
  13. Jeg deltager !
    Annabirchskoubo@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Så lækkert! Jeg elsker virkelig kevin murphy, krydeser alt! og håber virkelig jeg vinder!!

    julielr1995@gmail.com
    www.clapyourhands-julie.blogspot.dk

    SvarSlet
  15. Årh hvor lækkert - deltager!

    claudiamazanti@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Deltager gerne smukke Alma. Din blog er fantastisk!!
    Imanch@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Super lækker giveaway! deltager ;)

    Sarahlund@hotmail.dk

    SvarSlet
  18. Super lækker giveaway! deltager ;)

    Sarahlund@hotmail.dk

    SvarSlet
  19. Vildt lækker giveaway!
    Deltager – amalieblogger@hotmail.com

    SvarSlet
  20. super lækker giveaway altså!
    deltager selvfølgelig <3

    SvarSlet
  21. Håber, håber og håber 🙏 Det ser simpelthen så vidunderligt ud, kan ikke vente til du finder vinderen 👌
    Imdhjorthi@icloud.com

    SvarSlet
  22. Deltager!
    Cecilieandersen1999@gmail.com

    SvarSlet
  23. Deltager !:)
    tutte_styrer@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Deltager helt sikkert!
    mathilde-baand@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Deltager :)
    camilanhu@hotmail.com

    SvarSlet
  26. Deltager :)
    Idarose Schultz-Sørensen
    idaschultz713@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Lækkert!! Mig mig mig :p

    SvarSlet
  28. Yay, hvor er det en fed give away Alma! :) Jeg deltager selvølgelig! :)
    caroline.raundahl@hotmail.dk

    SvarSlet
  29. Yay, det er dæleme en fed give away Alma! Jeg deltager selvfølgelig! :) caroline.raundahl@hotmail.dk

    SvarSlet
  30. virkelig fed giveaway! jeg deltager selvfølgelig!

    SvarSlet
  31. Super fedt, deltager :-)
    Ceciliesoer@live.dk eller C-ille@live.dk

    SvarSlet
  32. Super fedt, deltager :-)
    Ceciliesoer@live.dk eller C-ille@live.dk

    SvarSlet
  33. Hvor lækkert ! Elsker Kevin Murphy, men er lige løbet tør for hans produkter herhjemme. så de ville absolut falde på et tørt punkt !

    SvarSlet
  34. deltager :-)
    fed giveaway!
    - laurakager2811@gmail.com

    SvarSlet
  35. super lækker giveaway! jeg deltager:-)

    SvarSlet
  36. Lækker giveaway- Deltager:)
    signeh_h@hotmail.com

    SvarSlet
  37. Super skøn give away! Deltager og drømmer om det ;-) <3

    SvarSlet
  38. Wow, vildt lækker giveaway! Jeg deltager :)
    astrid.cold.99@gmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg deltager
    Men ved ikke helt hvor man kam like dette indlæg😕
    Stefipeace@gmail.com

    SvarSlet
  40. Lækker give away, jeg deltager naturligvis!

    SvarSlet
  41. Lækker give away, jeg deltager selvfølgelig!

    SvarSlet
  42. Super lækker give away!
    Deltager :))

    SvarSlet
  43. Anne-Mette Dahl Nielsen13. oktober 2013 kl. 17.13

    jeg deltager:)

    SvarSlet
  44. Ihh hvor er det en lækker give away! - Jeg har deltaget.
    Elsker desuden din blog! Så fin og inspirerende <3
    Knus

    SvarSlet
  45. Lækker give away. Jeg deltager :-)

    SvarSlet
  46. Lækker give away - deltager
    Tilde-kirch@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Luksus give away! Jeg deltager! :-)

    Dine bukser på dit seneste outfit indlæg, omkring cardiganen fra Vero Moda, hvor er de fra?

    SvarSlet
  48. Luksus give away! :-) Jeg deltager!

    P.S Dine bukser fra dit seneste outfit indlæg, hvor er de fra?

    SvarSlet
  49. Sikke en lækker give away! Jeg deltager!

    anna-111@live.dk

    SvarSlet
  50. Deltager! Super lækker giveaway!

    SvarSlet
  51. deltager (y)

    https://www.facebook.com/laura.christensen.338

    SvarSlet
  52. Jeg deltager

    janny-sahar@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Deltager :)
    (Sarah)

    SvarSlet
  54. Hej smukke Alma! Jeg deltager!

    SvarSlet
  55. Jeg deltager!
    - Din blog er så inspirerende!

    SvarSlet
  56. Lækkert, jeg deltager ;-)
    Andreavemmelund@live.dk

    SvarSlet
  57. Deltager :)
    Kristineoddershede@gmail.com

    SvarSlet
  58. Jeg deltager :-)

    Cirkeline_nielsen@hotmail.com
    Cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  59. Jeg deltager <3 så lækker give away.

    Frederikkesunde@hotmail.com

    SvarSlet
  60. shit, årh det ser lækkert ud!

    uyen.dk@gmail.com

    SvarSlet
  61. Åh et lækkert giveaway, jeg deltager helt klart!
    hannahfaurschou@hotmail.dk

    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/

    SvarSlet
  62. fed blog:)
    emiliepomfrit@hotmail.com

    SvarSlet
  63. Jeg deltager, rigtig lækker giveaway!!

    camillapreisler@hotmail.com

    SvarSlet
  64. Årh, Kevin Murphy's produkter er så lækre!
    Jeg deltager :)

    caroline.hess.henning@gmail.com

    SvarSlet
  65. Man kan ALTID bruge noget lækkert til håret!
    Deltager!

    SvarSlet
  66. jeg deltager!!!! :D

    baxter.sophy@gmail.com

    SvarSlet
  67. Deltager! :)

    rikke-pe@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Alma,
    Hvad en lækker givaway! Jeg elsker din blog.
    Det inspirerede mig til at blive en blogger :) Jeg deltager!
    Jeg bor i New York og ville beæret over at vinde <3
    (undskyld mit dansk er ikke meget god) Keep posting, my friends and I all love your blog!

    xoxo, Wren

    wrenkirkpatrick@gmail.com

    SvarSlet
  69. Deltager :)
    Amalie Nørkjær
    kandusigemalle@gmail.com

    SvarSlet
  70. Deltager!
    rasmine.dyrberg@gmail.com

    SvarSlet
  71. Virkelig lækker giveaway, jeg deltager!

    SvarSlet
  72. Virkelig lækker giveaway! Jeg deltager :)))

    SvarSlet
  73. Jeg deltager, lækker giveaway btw!

    SvarSlet
  74. Jeg deltager i denne lækre giveaway, hehe :)

    SvarSlet
  75. Kevin Murphy, lovely. Jeg deltager. :)

    SvarSlet
  76. Uuuh, lækker giveaway, selvfølgelig deltager jeg da ! :)

    - H.stahlpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  77. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  78. Laura Nørr Nielsen
    LauraLNNielsen@yahoo.dk

    Deltager ;-)

    SvarSlet
  79. Deltager :)

    ceciliehilslevstenberg@gmail.com

    SvarSlet
  80. Deltager - mbgaarde@gmail.com

    SvarSlet
  81. Deltager :-)
    Clara.stenfeldt@gmail.com

    SvarSlet
  82. Lækker, lækker giveaway!
    Deltager bestemt :D

    offentliganna@gmail.com

    SvarSlet
  83. Laura_christensen09@hotmail.com

    SvarSlet
  84. Virkelig lækker giveaway, jeg deltager!!

    SvarSlet
  85. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  86. Deltager :)
    Line Sand
    musse.line@hotmail.com

    SvarSlet
  87. Deltager self!
    camillarwolfsberg@gmail.com

    SvarSlet
  88. Selvfølgelig deltager jeg da i sådan en lækker giveaway!
    piko@tv2nord.dk

    SvarSlet
  89. Deltager!
    clararegine.kold@gmail.com

    SvarSlet
  90. Deltager :)
    cecilierathjen@hotmail.dk

    SvarSlet
  91. Deltager.
    Sejethea2000@gmail.com

    SvarSlet
  92. Deltager :)
    freja.muller@thomsen.dk

    SvarSlet
  93. Deltager :)
    milsen@hotmail.com
    ps- super fed giveaway

    SvarSlet
  94. Jeg deltager! sarahsofie_6991@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Jeg deltager! sarahsofie_6991@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Deltager
    Alba Ølegaard
    Mrsalbablog@gmail.com

    SvarSlet
  97. Deltager
    Nico.laraignou@yahoo.dk

    SvarSlet