14/10/2013

Hej piiiiger! Så er der det første indlæg fra Italien (den kloge læsere vil kunne regne ud, at de sidste indlæg har været planlagte). I lørdags var jeg som sagt til 2 x 50 års fødselsdag hos min grandonkel, grandtante og grankusiner (tror i hvert fald det er min granfamilie xD), anyway, det var super hyggeligt og her er lidt af de billeder jeg fik taget. I går aftes ankom vi til Italien, og her er virkelig dejligt! Nu vil jeg smutte i bad, og derefter tager vi ud og spiser lækker italiensk mad <33333 #bejelly

Hvad synes I? Forresten, TUSIND TAK for alle deltagelserne i giveawayen, virkelig dejligt at I kan lide den!

Knus

4 kommentarer:

  1. Håber du har en dejlig ferie, og fødselsdagen ser jo virkelig hyggelig ud! :d

    cirkee.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud! Kunne også godt lige bruge at komme til Italien igen!
    - Hvor har du forresten fået din fine overskrift til dette indlæg fra og hvad hedder skrifttypen? please help! Og hvordan har du lavet linjerne i bunden af indlæggende, for når jeg prøver, kommer de bare op under datoen øverst i indlægget. Undskyld for de mange spørsmål, kunne bare godt bruge lidt hjælp! :-)

    SvarSlet
  3. Dine billeder er såå flotte, hvad redigere du med og hvilken effekt ?

    SvarSlet
  4. Hej Alma. Jeg overvejer at købe denne leopard trøje http://www.forever21.com/Product/Product.aspx?br=f21&category=top&ProductID=2000111871
    Har du en idé til hvad jeg kunne style den med?:)
    Håber du har en god ferie i Italien.<3

    SvarSlet